Lue keskustelun säännöt.
Heinäsirkan pukuhan oli upea :o
10.12.2007 |
tai ainakin hieno. Ihan kantajansa tyylinen. En ymmärrä miksi niin kauheasti sitä haukutaan!?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä pitää vaan aina olla niin vaalean viileän skandinaavista. Ja alipainoista.