Lue keskustelun säännöt.
Tänään sushiravintolassa joku täti löi sushia haarukalla
Kommentit (5)
Mä teen noin aina että ärsyttää muita tahalteen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäpä syönki lusikalla, että saapi reilusti wasabia mukaan😋
Hyi vttu, kuka syö pilaantuneelta maistuvaa riisipaskaa! Kerran maistoin sushia ja toista kertaa en syö.
Kyllä nuo suomalaisten sushiravintoloiden viimisen käyttöpäivän tarjouskaloista tehdyt ja päivän lämpimässä hautuneet sushit saattaaki lähteä karkuun, jos niitä ei iske haarukalla selkään.
Hyi. Sushi kuuluu syödä sormin.