Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei uskalla vastata puhelimeen jos ei tiedä kuka soittaa?

Vierailija
24.05.2013 |

Siis ihan normaalit ihmiset, ei sellaset jotka pakoilee jotain hullua exää henkensä hädässä.

Mitä pelkäämistä siinä on vaikka kuka soittaisi, ainahan saa puhelimen kiinni jos jotain epämiellyttävää joku sanoo. Vai voiko jäädä ikuinen trauma jos joku tuntematon soittaa ja sanoo jotain ikävää? En kyllä tiedä ketään kenelle olis joku tuntematon soittanut jotain "haukkumapuheluita".

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesäaikan on varmasti paljon opiskelijoita kesätöissä puhelinmyyjinäkin. Ei kovin mieltäylentävää, jos kukaan ei vastaa.  Harvat haluaa puhelimessa tehdä ostoksia ja sopimuksia, se nyt vaan on niin. Sori siitä.

Vittuako valitsee tuommoisen häiriköinnin kesätyöalaksi. Minua ei kiinnosta tippaakaan vaikka saisi traumoja kun teen asian selvksi että minä en tuommoisen häiriköijän paskaa halua vaikka maksaisit. Minä tiedän itse mitä tarvitsen ja haluan ei minulle tarvi soittaa ja kertoa mitä tarvitsen ja haluan kauheaan hintaan

Vierailija
82/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ei määrittele mua, eikä pomota. Mä vasstaan kun huvittaa ja mulla on aikaa. 

Tuntemattomat numerot ovat olleet aina jotain myyjiä. Ei kiinnosta shoppailla puhelimitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamari, te puhelinpelkurit. Yhdessä aiemmassa työpaikassa tavoiteltiin monesti asiakkaita puhelimitse, että onko ongelma korjaantunut/oletko ehtinyt tutustua lähetettyihin ohjeisiin. Varmasti 60%:a jätti vastaamatta, kun numero ei näkynyt. Miksi näin toimittiin? No tähän oli yksinkertainen syy. Asiakkaat eivät saaneet soittaa suoraan asiantuntijoille, asian piti kiertää ensin heidän oman it-organisaation 1.tason kautta. Oli aika vaikeaa ratkoa ongelmia, kun asiakkaalta et saanut tarvitsemiasi lisätietoja.

Ei noin kyvyttömän "IT-firman" kanssa kannatakaan toimia. Oikeissa firmoissa, vaikka puhelu lähtee kännykästä, ulosnäkyvä nunero on joku soittajan "lankanumero" (suojaa vapaa-ajan spämmiltä), tai vaihteen numero. Molemmissa tapauksiss takaisinsoittoon voi laittaa viestin "olemme tavoitelleet jne"

Vierailija
84/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamari, te puhelinpelkurit. Yhdessä aiemmassa työpaikassa tavoiteltiin monesti asiakkaita puhelimitse, että onko ongelma korjaantunut/oletko ehtinyt tutustua lähetettyihin ohjeisiin. Varmasti 60%:a jätti vastaamatta, kun numero ei näkynyt. Miksi näin toimittiin? No tähän oli yksinkertainen syy. Asiakkaat eivät saaneet soittaa suoraan asiantuntijoille, asian piti kiertää ensin heidän oman it-organisaation 1.tason kautta. Oli aika vaikeaa ratkoa ongelmia, kun asiakkaalta et saanut tarvitsemiasi lisätietoja.

Kunka kierosta alasta on kyse kun soittelet semmoisesta numerosta mitä ei edes fonecta caller tunnista? Pitäähän asiakkaankin soittaa teidän asiakaspalvelun kautta että saa tietää mitä itse tarvitsee eikä asiakkaalla ole mahdollisuutta saada sitä asiantuntijaa suoraan puhelimen päähän ilman monen tunnin jonottelua joka maksaa paljon ja usealle ihmiselle saman asian selittämistä joka myös maksaa paljon. Nuo numerot mihin asiakas voi soittaa on aina maksullisia palvelunumeroita

Vierailija
85/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomille vastaaminen  tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä että jo se pelkkä puhelu tulee todella kalliiksi kun se tulee maksullisesta numerosta johon pelkkä vastaaminen maksaa

Ei kai vastaaminen voi maksaa? 

Voi todellakin maksaa!!!

86/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nuorempana pelkäsin paljonkin. Ja just siks että oli trauma siitä että siellä on pelkkiä ikäviä uutisia. En enää aikuisena pelkää, vaikka on diagnosoitu ahdistuneisuushäiriöt ja vaikka mitkä. Muistelen vanhan isäni sanomaa: "Ihmisiä ne vaan on, syö leipää ja p*skantaa". Vastaan, ja vastaan myös omista tekosistani jos sellaisia on kertynyt. Olen myös puhelinmyyjille kiva.

Mitkään vanhat eksät ei onneksi vainoa, kaikkiin on kivat välit.

Vierailija
87/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomille vastaaminen  tarkoittaa pahimmassa tapauksessa sitä että jo se pelkkä puhelu tulee todella kalliiksi kun se tulee maksullisesta numerosta johon pelkkä vastaaminen maksaa

Itsellä oli varattuna kontrolli aika lääkärille ja maksu katto oli täynnä että siittä käynnistä ei mitään tarvinut maksaa niin tämä lääkäri päätti että hoidetaan asia puhelimitse ja siittä tuli 50€ lasku kun se puhelu ei kuulunut terveysmaksujen piiriin. Ja kun se ouhelu tuli ulkomailta niin minulle tuli vielä ulkomaan puhelun maksut. Näin toimii mehiläinen

Vierailija
88/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli varattuna kontrolli aika lääkärille ja maksu katto oli täynnä että siittä käynnistä ei mitään tarvinut maksaa niin tämä lääkäri päätti että hoidetaan asia puhelimitse ja siittä tuli 50€ lasku kun se puhelu ei kuulunut terveysmaksujen piiriin. Ja kun se ouhelu tuli ulkomailta niin minulle tuli vielä ulkomaan puhelun maksut. Näin toimii mehiläinen

Anteeksi ei mehiläinen kun mehiläinen on nykyinen työterveyspalvelu ja ja nyt hoidan nöitä asioita samalla. Se julkisen lääkärin palvelu yritys mikä oli kyseessä tuossa maksullisessa puhelussa oli pihlajalinna

Vierailija
89/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vastaaminen on aina ilmaista.

Vierailija
90/90 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vastaaminen on aina ilmaista.

Mutta se puhelu ei välttämättä ole ilmainen jos vastaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi