Miten selvitä erosta;(?
Mies juuri ilmoitti, että muuttaa pois mahdollisimman pian. Olen niin surkeena;( Meillä on 3v. poika, ja tuntuu, että olemme tuhonneet hänenkin elämänsä. Selvitäänkö me tästä mitenkään;(?
Oisko jotain hyviä kirjoja ym nettisivuja liittyen eroon ja miten käsitellä sitä lapsen kanssa?
Kommentit (7)
meilläkin 3-vuotias lapsi. Vaikeeta on ollut, mutta koko ajan menee paremmin.
Mies siis ilmoitti haluavansa erota. Eikä antanut pienintäkään mahdollisuutta avioliiton jatkamiselle. Oli miettinyt eroa jo puoli vuotta ennen kuin minulle päätöksensä ilmoitti. Minulla ei ollut mitään hajua hänen ajatuksistaan, luulin että meillä meni ihan hyvin. Eroilmoitus tuli ihan puun takaa, en osannut sitä yhtään odottaa. Nyt miehellä on sitten jo uusi (nuorempi ja lapseton) nainen. Uskon että se nainen oli syy meidän eroon, vaikkei mies sitä tunnustakaan. Sanoo että tapasi hänet pari viikkoa meidän eron jälkeen.
aika parantaa kyllä haavat kaikkein parhaiten. Mulle tulee vaan entistä huonompi olo ja alan itkemään, jos luen jotain eroperhe-juttuja/sivustoja.
on löytänyt jotain parempaa elämäänsä ja jatkaa siitä eteenpäin.
Se uutinen oli aivan järkyttävä. Olin vain niin keskittynyt olemaan äitinä sille pienelle vauvalle etten ollut aavistanut mitään.
Se tilanne oli kertakaikkisen romahduttava ja hankin itselleni tukiverkkoa ympärille.
Nyt tästä on kulunut 7 vuotta ja uusi perhe.
Täytyy sanoa että meni pitkään ennen kun siitä tokenin. Pitää ymmärtää antaa itselleen aikaa ja hyväksyä mitä on tapahtunut. Vaikkakin se on todella vaikeeta.
onnettomuutta ja surkeutta aiheuttaa rankka elämäntilanne eikä niinkään se, että toinen olisi huono kumppani. Jos jaksaa pari vuotta vielä katsoa, voi huomata, että kumppani on ihana valinta.
siella keskusteltiin rankoistakin asioista, mutta loysi hyvia ystavia sielta.
myös käyttäytyä mukavasti. Niin sitten vaan vastas, että vaikeaa on, ja että muuttaa mahdollisimman pien pois;(
Vielä kuukausi sitten kävimme yhteisellä lomamatkalla ja oli kivaa, miten näin nopeeta voi sen mieli muuttua;(
Olen itsekin miettinyt hyvin vakavasti lopullista eroa ja ollut onneton jo pitkän aikaan, silti tuntuu järettömän pahalle että hän muuttaisi. Luultavasti musta tuntuu siksi näin pahalle, että olen niin surullinen siitä, että tuhoamme lapsemme perheen;(
itkettää vaan niin;/