Lue keskustelun säännöt.
KELLO ON 13.00!! KAIKKI TENTTIINLUKIJAT HETI LUKEMAAN!! MARS MARS! nähään täällä tunnin välein 10 min tauko!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jämähtänyt 10 vuodeksi paikallesi ;-)
Minulla valmistumisesta 9 v ja viimeksi tein uuden arvosanan neljä v. sitten. Nyt taas aloitin ja viimeisin tentti oli viime viikolla.
...tai oikeestaan laskemaan :( yök