Lue keskustelun säännöt.
G. montako kertaa harrastatte seksiä viikossa
Kommentit (6)
mies just vieressä sanoi, että kerran kuussa eli ei edes kertaa viikossa=(.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1-7 kertaa/vko. Yleisin lienee 3-4x/vko
Meillä max. kerran viikossa, yleensä kerran kahdessa. Onhan se kivaa kun siihen ryhtyy, mutta jotenkin vaan ei enää viitsitä/jakseta. Mieluummin katsotaan yhdessä sohvalla joku leffa. Yhdessä oltu 8v.
Olen tyytyväinen tähän, kuulemma mieskin.
Minä 25v Mies 27v :(
Pitäiskö erota!
Laiskaa on porukka jos seksiäkään ei jaksa. Tai sitten seksi on tosi huonoa
jotain syötävää?