Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua

Vierailija
23.05.2013 |

Ei tainnu mennä muutos ihan putkeen :)

Kommentit (466)

Vierailija
161/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Eva W ei enää ole mukana, en viitsi edes katsoa enää koko Huvila & Huussi! Eva takaisin!!

Vierailija
162/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 09:58"]Onko tämänpäiväinen Huvila ja huussi -jakso se, jossa siirtolapuutarhapihasta tulee lasten leikkipiha?
[/quote] Milloin tulee ja miltä kanavalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselta klo 20

Vierailija
164/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi se jakso, jossa remontti tehtiin Orimattilan Kuivannolla? En tosin ole varma, että oliko sama ohjelma.

Vierailija
165/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 11:46"]Kun Eva W ei enää ole mukana, en viitsi edes katsoa enää koko Huvila & Huussi! Eva takaisin!!
[/quote]
Mä lopetin ohjelman katsomisen samasta syystä.

Vierailija
166/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, netti tilttasi ja tuota ohjelmaa ei mitenkään pysty kelaamaan siihen kohti missä olin. Haluaisin niin nähdä sen kamalan lopputuloksen :(

Vierailija
167/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:53"]

Harvinaista, mutta kerrankin olen samaa mieltä kanssanne:D

[/quote]

Sama täällä:). Karsea lopputulos.

Vierailija
168/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:07"]

Perkele, netti tilttasi ja tuota ohjelmaa ei mitenkään pysty kelaamaan siihen kohti missä olin. Haluaisin niin nähdä sen kamalan lopputuloksen :(

[/quote]

Lopputulos ei ole kauhea itse lopputuloksena, eli tuollainen piha olisi ihan ok jossakin uudiskohteessa: oikein mainio uuden rivarin/paritalon piha-alueeksi. Mutta kun sen yhdistää siihen lähtötilanteeseen, että tontti oli täynnä vanhoja ja upeaksi kasvaneita pensaita ja perennoja, niin apua!! :(

Mihin ihmeeseen ne vanhat perennat oikein edes siirrettiin, kun niitä kuitenkin hartaudella lapiovoimin maasta kaivettiin?Jätelavalle vai? Omenapuukin piti kaataa, herukkapensaita poistaa (jäljelle taisi jäädä vain pari karviaista), asukkaan nykyinen, melko hyvin toimiva hyötypuutarhakin piti näköjään tuhota ja korvata yhdellä (!) mansikantaimella ja parilla yrtillä...

Surullinen olisin minäkin. Ton tytön olisi pitänyt tarkemmin määritellä mitä haluaa ja asettaa selkeitä rajoja...Nyt kaikki jäi vähän ilmaan ja tyyppi luotti liikaa suunnittelijan ymmärrykseen.

Vierailija
169/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä tykkään tuosta ohjelmasta mutta ihmettelin eilen itsekin sitä lopputulosta. Minusta sielät lähti pois juuri kaikki se vehreys mikä näytti kivalta alkuperäisessä ja loputulos oli kuin joku leikkimökki ja sen piha :O

Vierailija
170/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nainen oli 32-vuotias, joten eiköhän olisi pystynyt sanomaan ihan suoraan, jos lopputulos oli hänen mielestään ihan kauhea ja vääränlainen.

Vierailija
171/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli viimekaudella yhtä H&H-kohdetta rakentamassa ja siellä isäntäpariskunta oli mukana tekemässä ja lopussa vain näyttelivät yllättynyttä. Tässä asiakas oli selvästi oikeasti yllättynyt, miten se suunnittelkija tekikin kaiken päinvastoin?

Vierailija
172/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:34"]

Ohjelman nainen oli 32-vuotias, joten eiköhän olisi pystynyt sanomaan ihan suoraan, jos lopputulos oli hänen mielestään ihan kauhea ja vääränlainen.

[/quote]

No ehkä formaattiin kuuluu yrittää olla niinkuin tulos olisi ok, vaikka pettymys paistoi naamalla

Vierailija
173/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eipä tuossa ohjelmassa ole ennenkään moitteita näkynyt. Ei kuulu formaattiin.

Vierailija
174/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luulen, että sanoikin, mutta ei kameroiden edessä. Kuka nyt haluaa äksyillä tv-ruudussa....

Vierailija
175/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:43"]

Mun mies oli viimekaudella yhtä H&H-kohdetta rakentamassa ja siellä isäntäpariskunta oli mukana tekemässä ja lopussa vain näyttelivät yllättynyttä. Tässä asiakas oli selvästi oikeasti yllättynyt, miten se suunnittelkija tekikin kaiken päinvastoin?

[/quote]

Joo, tuttavat olivat joskus mukana, ja siellä työmaan keskellä viettivät " lomaa ".

Vierailija
176/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mulla ainakaan ollut mitenkään epäselvää mitä tämä nuori nainen halusi, siitä puhuivat aika pitkään itsekin kun alkoivat kaivella niitä perennoja, että ne pitää säästää, miksi muuten niitä kantoivat sinne marjapuskien tilalle, eikä suoraan kaivaneet koneella kaatikselle?

Vierailija
177/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:15"]

minä muistan kerran nähneeni sisustusohjelmassa, kun muutos oli kaikkea muuta kuin mieleinen. En muista, mikä ohjelma se oli, mutta siinä sisustettiin ja remontoitiin nuoren naisen/tytön huone tai asunto, en muista tarkkaan, mutta asiakkaan kommentti oli jotain sellaista kuin "tää on ihan kamala, Siis ihan hirveä. Ei yhtään mun tyylinen." Seinillä oli jotain manga- tms.piirroksia. Olen aina luullut, että kaikki sisustusohjelmat on kuitenkin aika pitkälle ennalta suunniteltuja ja sovittuja, mutta tuo oli aika yllättävä juttu joten jäi mieleen. :)

[/quote]

Mä muistan tuon kanssa! Mun mielestä se sisustus oli Paanasen Markon tekemä. Oli aika rohkea sisustus ja vähän sellainen että joko sitä rakastaa tai inhoaa.

Vierailija
178/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:09"]

minä muistan kerran nähneeni sisustusohjelmassa, kun muutos oli kaikkea muuta kuin mieleinen. En muista, mikä ohjelma se oli, mutta siinä sisustettiin ja remontoitiin nuoren naisen/tytön huone tai asunto, en muista tarkkaan, mutta asiakkaan kommentti oli jotain sellaista kuin "tää on ihan kamala, Siis ihan hirveä. Ei yhtään mun tyylinen." Seinillä oli jotain manga- tms.piirroksia. Olen aina luullut, että kaikki sisustusohjelmat on kuitenkin aika pitkälle ennalta suunniteltuja ja sovittuja, mutta tuo oli aika yllättävä juttu joten jäi mieleen. :)

[/quote]

Mä muistan tuon kanssa! Mun mielestä se sisustus oli Paanasen Markon tekemä. Oli aika rohkea sisustus ja vähän sellainen että joko sitä rakastaa tai inhoaa.

[/quote]

No ei kyllä ollut Marko Paanasen. Olisko ollut se Mikko Vesanen.

Vierailija
179/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:09"]

[/quote]

[/quote]Se oli tää, Luukusta lukaali

Vierailija
180/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo piha tarvitsi täyden muutoksen. Eihän suunnittelija voinut jättää olemassa oleviä perennoja käytävän molemmille puolille, tai edes toiselle puolelle tai vaan harventaa, jos pihan omistaja sanoi että piha ei ole ollenkaan hänen näköisensä. 

Aluksi lopputulos näytti vähän karulta, mutta reunathan ovat täynnä kasveja edelleen, ja kasvavat varmasti aika nopeasti. Ne antaa suojaa jo ensi kesänä naapurustoon. Nurmikko on helppo leikata ja paljon helppohoitoisempi kuin suuret istutusalueet, joista rikkaruoho tulee läpi joka kohdata. Nythän se nurmikko mahdollistaa pihan omistajan ottavan kevyemmin ja voi lukea välillä sitä kirjaa ja välillä löytyy jotain pientä nypittävää, jos sellaista haluaa tehdä.

Siitä olen samaa mieltä, että sen grillin olisi voinut tehdä vähän paremmin. Se ei kovin suurta muutosta nyt saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan