Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua

Vierailija
23.05.2013 |

Ei tainnu mennä muutos ihan putkeen :)

Kommentit (466)

Vierailija
141/466 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 01:57"]

Onko se juontajanainen virolainen? Se puhuu mun mielestä vähän hassusti suomea.

[/quote]

Suomenruotsalainen?

Vierailija
142/466 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtolapuutarhamökkiin kuuluu olennaisena tietynlainen "viidakkomaisuus", joka edes jotenkin luo yksityisyyttä, kun lähin naapuri ja ulkoilureitit ovat vain muutaman metrin päässä. Minua ainakin ahdistaisi oleskella tuossa pihassa, kun näköjään ohikulkijoillekin näkymät ovat aika esteettömät (ks. viestin 171 kuvat). En ole koskaan käynyt Vallilan siirtolapuutarhassa, mutta Talin siirtolapuutarha on lenkipolkuni varrella, ja ihailen aina kyseisten mökkien istutuksia ja vehreyttä.

En jaksanut katsoa jaksoa kokonaan, vaan katsoin ainoastaan lähtötilanteen ja esittelyn. Kyllä minunkin silmissäni asiakas yritti peitellä pettymystään. Eivät kaikki iloisinakaan hypi ja pompi ympäriinsä nauraen - itsekin olen aika hillitty ollessani iloinen - mutta tässä tilanteessa henkilö kyllä vaikutti aika surkealta. Vakava naama, lyhyet vaikkakin noin periaatteessa positiiviset vastaukset jne. Tuntui, että ohjelman tyypitkin huomasivat tunnelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/466 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo siirtolapuutarhajakso oli kyllä tämän kauden pohjanoteeraus. Ei se lampijaksokaan kovin ylevä ollut, mutta tuossa tuli mielestäni suunnittelijoiden ylimielisyys pahiten esille. 

Olisi kuvitellut ohjaajalla ja leikkaajalla soivan jotkut kellot tuota lopullista ohjelmaa tehdessään, että näyttää aika pahalta.

Vierailija
144/466 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
145/466 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ollut kerrankin mahdollisuus näyttää sitä aitoa puutarhurin työskentelyä, eli miten kunnostat vanhan puutarhan. Siirrät ja jaat perennoja, torjut rikkaruohoja kitkemällä, katteilla, teet nurmialueen, laitat uutta kasvia joukkoon, avarrat sieltä, lisäät näkösuojaa tuonne, perustat hyötykasvimaan...

Mutta ei helvetti kun osataan/halutaan tehdä kaikki alusta ja paljaalle pinnalle kuin uudisrakennuksen pihalle -vanhaan upeaan puutarhaan! Hyöty katsojalle jäi olemattomaksi, nyt tiedetään vain mistä vuokrata kone, kun halutaan vetää piha sileäksi.

Vierailija
146/466 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kesämökki tarvitse olla mikään omakotin piha kaivetaan töngitään piha nurin annetaan tontin olla luollonninen pilataan rantojien luonollinen maisema moni haluaa näytää kuika hionoa heillä on ajetaa ruohoa melua syntyy ja kaikenlaista terassia pitää tehdä  annetaan olla luonnollinen ja kuunellaan luonon ääniä tämä on kaupallista tohua . luonto rauhaa ja ihmisille aikaa luonnolle

Vierailija
147/466 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Vallilan siirtolapuutarhan piha tuhottiin täysin :(

Vierailija
148/466 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeistään tänään meni maku koko ohjelmasta kun aamulla katsoin jotain uusintaa. Siinä perhe ajaa autolla mökin pihaan ja kävelee pari metriä autosta pois päin. Siinä vaiheessa juontaja käskee niiden laittaa silmät kiinni. Kaikki napottaa paikallaan, kukaan ei liiku ja hetken päästä juontaja antaa luvan avata silmät ja ai että sitä hämmästelyn ja ihastelun määrää kun on niin hienoa että. Siis mitä V*****! Tyypit on nähneet koko höskän jo siinä vaiheessa kun ne ajo pihaan tai viimestään siinä vaiheessa kun ne tuli ulos autosta. Sit pannaan kuitenkin simmut kiinni ja auki  ja esitetään hämmästynyttä.

Vierailija
149/466 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan sen yhden olikohan suomen kaamein kämppä ohjelman jossa siis se nainen (olikohan joku missi-jasmin tms) ja se yks homomies sisustaja sisustivat nuorelle naiselle joka harrasti tanssia joka halusi mukavan tv-huoneen oleskella sellaiseksi Marilyn meikkaus ja tanssihuoneeksi jossa ei sit edes ollu tv:tä!!!

Ja olikos se nyt tässä kaisa ja puolivaltakuntaa ohjelmassa jossa ne sille Jutta Gustafssonille sisustivat taloa, ja hän ei missään nimessä halunnut valkoista nahkasohvaa mutta juuri sellaisen nämä "huippusisustajat" sit ostivat!

Oikein vituttaa noissa sisustusohjelmissa että eivät kuuntele asiakasta ja tehdään sellainen josta se sisustaja ITSE tykkää, sen takia en juuri niitä enää edes katso.... -.-

Vierailija
150/466 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sen myös ja mieleen jäi. Harmi vaan kun taiteilija oli nähnyt paljon vaivaa.

Vierailija
151/466 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa Vapun auto oli pihassa kun remppaa tehtiin. No, tosi hyvin näytteli yllättynyttä kyllä.

Vierailija
152/466 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa myös kaikki mökkiluonto, linnut, sammakot, siilit, jopa ötökät ja luonnon kukat, jotka kyllä kuuluu mökkiympäristöön. Maa revitään irti ja koko pihan miniekosysteemi tuhotaan. Kliinistä pitää olla kuin tekonurmijalkapallokentällä.

Vierailija
153/466 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:20"]Eilisessä jaksossa Vapun auto oli pihassa kun remppaa tehtiin. No, tosi hyvin näytteli yllättynyttä kyllä.

[/quote]

:---DDD

No saattohan se olla liikenteessä jollai muullakim

Vierailija
154/466 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi omistajien silmät peitetään kolme kertaa peräkkäin kun saunaremontti on valmis:ensin silmät sidottuna ja katsotaan laituri,sitten taas silmät peitetään ja katsotaan saunan puolelle , sitten TAAS silmät sidottuna ja ihmetellään sen jälkeen saunakamaria! onko hieman liiottelun makua!!! 10.6.2014

Vierailija
155/466 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:10"]ei kesämökki tarvitse olla mikään omakotin piha kaivetaan töngitään piha nurin annetaan tontin olla luollonninen pilataan rantojien luonollinen maisema moni haluaa näytää kuika hionoa heillä on ajetaa ruohoa melua syntyy ja kaikenlaista terassia pitää tehdä  annetaan olla luonnollinen ja kuunellaan luonon ääniä tämä on kaupallista tohua . luonto rauhaa ja ihmisille aikaa luonnolle

[/quote]

Oletko J?

Vierailija
156/466 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:31"]

Oletteko ihan pimeitä kaikki? Jos leikkiin lähtee ja sopimuksen allekirjoittaa, on leikki vain kestettävä. Ellei itse pane tonttinsa ja kämppänsä vuoksi tikkua ristiin, on tietenkin riski olemassa, etteivät toisen ratkaisut ja valinnat miellytä.

Siis tehkää itse paremmin jos osaatte / viitsitte, älkääkä teettäkö toisilla siinä uskossa, että toinen lukee ajatuksenne. Ei kukaan sellaiseen kykene.

Vanhat perennat ovat kamalia jos ne on päästetty rikkaruohonjuuria täyteen. Ne levittävät vain juolavehnää ja pukinjuurta pihan täyteen. Jos haluatte säästää perennanne, kitkette tai itkette. Myös monet sienitaudit ja loiset elävät perennojen juurissa ja kas: uudet perennantaimet ovat kohta saman taudin kourissa, ellei vanhoja poisteta multineen.

[/quote]

Ohjelmantekijät itse vauhdissa?

Vierailija
157/466 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kiinnostaa tuo puutarhan tuhoamis jakso. Löytääkö sitä enää mistään? Edes kuvia?

Vierailija
158/466 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaruohottuneilla perennoilla ei tee yhtään mitään. Vai olisitko halukas pinseteillä poimimaan rikkaruohonjuuret erilleen esim. 1/2 kuutiometristä perennanjuuria? Äitini toi minulle kymmenen vuotta sitten pari syysleimunjuurakkoa, joista kasvoi pari valtavaa juolavehnänippua. Hieno homma, vai mitä. Ei auta kuin kuutio maata kaivaa siitä kohtaa pois ja vaihtaa mullat.

Vierailija
159/466 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella huonoja ne muutokset!

Vierailija
160/466 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämänpäiväinen Huvila ja huussi -jakso se, jossa siirtolapuutarhapihasta tulee lasten leikkipiha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi