Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua

Vierailija
23.05.2013 |

Ei tainnu mennä muutos ihan putkeen :)

Kommentit (466)

Vierailija
181/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lähtee varmaan rönsyämään väärään suuntaan tää ketju, mutta olipa jäätävä asenne tuolla Luukun ja lukaalin nuorella naisella. En voinut katsoa nolostukseltani loppuun... miten ihmeessä en muista tätä nähneeni ennen, vaikka olen sisutusohjelmien suurkuluttaja. Luulin, että mihinkään sisustusohjelmaan ei päästetä tällaista läpi, vaan asiakkaat tietävät, mitä on vastassa ja näyttelevät reaktionsa, joka on aina edes vähän positiivinen.

Takaisin aiheeseen: ei minusta tämän H&H:n asiakkaan reaktio ollut itkuinen tai erityisen huono. Minun sen sijaan oli - yritän kurjan viherpeukaloni kanssa rohkaista pihaani samanlaiseen vihreään ja rehevään kasvuun kuin lähtötilanne oli. Sanomattakin selvä, ettei se onnistu etelään kallellaan olevalla moreeniharjulla. Ne ihanat pionit... nyyh.

Vierailija
182/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan voisi todellakin lyödä leiman -ei herkille! Mitä ne lapset tuolla enää tekee!? Ennen piha oli jännittävä viidakko joka houkutteli seikkailuun ja keksimään tekemistä. Nyt on autio nurmikko, jossa kaiken näkee yhdellä vilkaisulla...

Kaikki asiakkaan toiveet, kaikki taustatyö ja museoidulla pihalla vierailu... Sitten ainoa asia minkä ottivat huomioon -ja senkin todella vastahakoisesti- oli asemakaava, koska siitä ei saanut poiketa.

Ei mitenkään voisi uskoa, että ammattitaitoinen puutarhuri, jonka pitäisi arvostaa vanhoja kasveja, joka tietää kuinka paljon aikaa ja vaivaa niiden kasvattamisessa on, voi tehdä tuollaisen pihan raiskauksen! Mitähän naapurit on ajatelleet, kun viereisellä pihalla vedetään vuosien uurastus parissa päivässä kaivinkoneella maan tasalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sillä stailaajalla oli ihan erilainen näkemys siitä, että mitä ne lapset siellä pihalla tekee. Eli kaikki sellainen minne ne voivat piiloutua, piti saada pois. Ehkä ne tappoivat kaikki perennat tai sitten ne oli vaan ohjelman tekijöiden mielestä vanhanaikaisia ja juntteja tms.

Minusta sen omistajan järkytystä olisi lieventänyt joku havainnollistettu kuva siitä, että miltä tontti näyttää 5-10 vuoden kuluttua (no laiha lohtu). Kaveripariskunnalla on tuon tyyppinen puutarhamökki johon ammattilainen on tehnyt suunnitelman. Uudistettuna se näyttää tosi karulta, mutta kaikki on istutettu tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
184/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tyttö oli ihan itkuun purskahtamaisillaan koko ajan. Ei varmaan oikein muuta voinut sanoa kun joo ja aivan, kun joutui niin kovasti pidättelemään itkua.

Vierailija
185/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:25"]

Eikö tota ohjelmaa voi kelata? En viitsi tuhlata aikaa katsomalla alusta asti.

Nyt jää näkemättä, höh.

[/quote]

Mä pystyn kelaan Explorerilla, mutta en Firefoxilla. Adblock kai jotenkin estää, en tiedä.

Vierailija
186/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei näe sen naisen itkuisuutta ja mielipahaa, käsii varmaankin aspergerista tai jostain muusta vaivasta, jossa ei osata lukea toisen ihmisen tunnetiloja. veikkaan pihasuunnittelijalla olevan myös vikaa tulkita annettuja toiveita.

Se ihmetyttää, että eikä työvaiheita tai suunnitelmia hyväksytetä asiakkaalla ollenkaan vain onko ohjelmaan lähtemisen edellytys, että on otettava se mitä saa =

Vierailija
187/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä niin tavoittelen tuota alkuperäisen pihan tunnelmaa, en edes ymmärrä, mikä siinä omistajan mielestä oli vaikeaa, tuollaisessahan ei just tarvi tehdä mitään? Ei noin runsaassa edes rikkakasvit kasva. Polun toinen puoli mulla on jo runsas, mutta työtä se vaatii. Seuraavana 20 vuotena saan ehkä toisen puolen yhtä runsaaksi. Osaanottoni tälle entisen ihanan puutarhan omistajalle, lapio kouraan vaan, kyllä se siitä ajan kanssa.

Mitähän historian kirjoja tää suunnittelija tosiaan opiskeli, kun tuollaisen minigolf-kentän aikaansai?

Vierailija
188/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perennat ei tuo näkösuojaa. Näkösuoja tulee puista,pensaista,köynnöksistä ja perennoista. Mulla on 2 m korkeaa perennaa. Nimeä en tiedä. On vanhanajan perenna ja sitä ei saa ostaa mistään. Levisi meille naapurin puolelta. Minkälainen puutarhuri tuhoaa vanhat perennat, ei ainakaan järjissään oleva. Harrastan puutarhanhoitoa ja sanon että muitakin vaihtoehtoja olisi ollut. Nykyään ei osata tehdä kuin modernia pihaa. Ollaan aika hakusessa asian suhteen. Mun pionit on 5v. vanhoja ja nyt ne on vasta pari vuotta kukkinut. Jos joku ne tuosta maasta veisi niin ampuisin sen henkilön, noin kuvainnollisesti.

Vierailija
189/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kärsii AV-taudista. Aina pitää osoittaa, että ap - tai tässä tapauksessa televisiossa esiintynyt - on väärässä. Oli asia mikä hyvänsä.

Vierailija
190/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtolapuutarhan ei pidäkään olla mikään moderni piha! Siinä pitää olla englantilaisen puutarhan runsautta ja ajan tuomaa runsautta. Höh, nurmikko on työläs.

Vierailija
191/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis asfaltoinut koko pihan, sama olis ollut lopputulos.

Vierailija
192/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö asiakas sanonu siinä ihan alussa, että haluaa nurmikkoa ja avaruutta?!? Ja että perennoja saa harventaa?

Vierailija
193/466 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
194/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin sen ohjelman ihan uteliaisuuttani äsken, enkä kyllä huomannut, että olisi itkua pidätellyt. Mun mielestä se oli ihan aidosti ilahtunut. Ehkä olen sitten jotenkin tunnevammainen...

Vierailija
195/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tarkoitti noin avaraa? Tai mistä minä tiedän, mutta siirtolapuutarhan piha tuo ei todellakaan ole.

Vierailija
196/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 16:43"]

Mä katsoin sen ohjelman ihan uteliaisuuttani äsken, enkä kyllä huomannut, että olisi itkua pidätellyt. Mun mielestä se oli ihan aidosti ilahtunut. Ehkä olen sitten jotenkin tunnevammainen...

[/quote]

Siis millä lailla se oli sinusta ilahtunut? Toki aluksi sanoi, että hieno, mahtava yms. Mutta sen jälkeen ilme muuttuu ja ihan selvästi on purskahtamaisillaan itkuun.

Vierailija
197/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
198/466 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä tontin rajalla on, siellä fatboyn puolella? Jotain korkeaa perennaa? Oisko ne vanhat siellä?

Vierailija
199/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siellä oli niitä vanhoja perennoja myös, mutta olivat leikanneet niitä, että paremmin kestäisivät moneen kertaan siirtelyn.

Toinen vaihtoehto on, että kuolivat siirtotoimenpiteissä.

Vierailija
200/466 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisivat nyt edes jotain yrittäneet sen polun ympärille, kun kaikki piti tuhota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi