182cm miehelle hyvä paino
Mikä on mielestäsi sopiva paino noin 181-183cm miehelle, tai mikä liikaa?
Ja kyllä: innoituksena on toiminut
http://www.vauva.fi/keskustelu/3830164/ketju/163cm_naiselle_hyva_paino
Kommentit (57)
kyllä se on siellä 85-100kg välillä. Naurettavaa sanoa joku 70kg, pojankloppi tuollanen on...
Miksi luoja on tehnyt niin, että naiset on liian lihavia ja miehet liian laihoja?
about 65 kg + lihakset. Makuasia sitten että onko vinkuheinän kaliberia, eli sen 65 kg, vai alkaako näyttää enemmän mieheltä -> 80 kg +
äh mä luin että "hyvä pano" ja meinasin jo ilmoittautua ehdokkaaksi ;D
21:sen mitoista en minä tiedä mitään, mutta olen kyllä ihan samaa mieltä hänen kanssaan...
Itse olen 174cm/67kg ja omasta mielestäni ihan sopiva.
sori siis 19 oli lainaamasi viesti alkuperäinen kirjoittaja, hänen kanssaan olen samaa mieltä siitä, ettei mies todellakaan saa olla mikää kuivan kesän orava, enkä ole kyllä koskaan kuolannut minkään hunksienkaan perään...
T:22
Yksi mun eks on 182cm pitkä ja paino 87. Ehdottomasti liikaa, kun ei lihaksia vaan ihan läskiä. Järkky muffin top vaikkei ollut edes pöksyt kireällä :I
Mun mies on 182cm ja noin 100kg. Tosi hyvissä mitoissa on. Eksä oli 184cm ja 90 kg. Jälkimmäinen oli hieman tukevampi. Rakenne määrittää, mutta miehekkäitä ovat, eivät lihavia kumpikaan.
Erikoista että laihaa miestä saa nimitellä vinkuheinäksi, kuikeloksi, kuivan kesän oravaksi ja ties miksi ja peukkuja satelee, mutta auta armias jos joku sanoo lihavaa naista siiderivalaaksi tai muuksi vastaavaksi, niin johan alkaa sättiminen ja alapeukuttelu. Kaksinaismoraalia parhaimmillaan :)
182 cm miehelle sopiva paino on mielestäni 70-95 kg, riippuen lihaksikkuudesta.
Otsikon mittaiselle miehelle sopiva paino on 100-110kg ja tietty lihaksia ei läskiä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 16:31"]BMI 21 eli 69,5 kg. Sitä isompi on läski.
[/quote]
Tämä taas ruikula vailla lihaksia.
Mahdoton sanoa painoa, riippuu ruumiinrakenteesta.
Mielestäni mies on sopivan kokoinen kun vatsalihakset erottuvat (eli ei mahamakkaroita) ja lihasmassaa löytyy sen verran, että näyttää urheilulliselta ja miehekkäältä. Sellainen antiikin olympiaurheilija on optimi :)
Mun mies on 182cm/72kg. On huippukunnossa oleva ammattilaisurheilija, laji tosin kestävyyslaji, joten ei mikään lihasmassamöykky, mutta lihaksikas kuitenkin. Nam.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:46"]
Mun mies on 182cm/72kg. On huippukunnossa oleva ammattilaisurheilija, laji tosin kestävyyslaji, joten ei mikään lihasmassamöykky, mutta lihaksikas kuitenkin. Nam.
[/quote]
182/72 mies on jänteikäs "madonna" kroppa. Tuolla painolla ei voi olla lihaksikas.
Varmaan osimoilleen 20kg paino on ihan hyvä. Sen luulisi pitävän tuon pituisen miehen pohjassa edellyttäen että kettinki huolellisesti kiedottu ko ympärille sekä liitokset varmistettu pultein.
Perus normaalille kaverille varmaan joku 70-75 on sopiva. Sitten jos on aikaa ja mielenkiintoa hankkia lihaksia niin sellainen 90 on Sopusuhtainen. Jos perus sohvaperuna painaa 90 kg niin siinä on jo aika reilusti hyllyvää tavaraa
Joskus ennen näitä BMI-juttuja miehen ihannepaino laskettiin kaavalla pituus - 100 - 5%. Tuolla tavalla laskien ihannepainoksi tulee 82-4,1= 77,9 kg, joka mielestäni on lähellä totuutta. Ruumiinrakenne ja lihaksikkuus tietysti vaikuttavat jonkin verran.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:10"]
Ette kai te oo tosissaan. Tuollaisia kuikeloita. Vähintään 85-90 kiloa, lihaksia, ei rasvaa.
[/quote]
Samaa sanoisin. Vähintään kuitenkin 80 kiloa. Nämä on jotain anorektisen kuikeloista teinipojista tykkääviä, jotka jotain alle 80 kiloa ehdottavat.
[/quote]
Nimenomaan...