182cm miehelle hyvä paino
Mikä on mielestäsi sopiva paino noin 181-183cm miehelle, tai mikä liikaa?
Ja kyllä: innoituksena on toiminut
http://www.vauva.fi/keskustelu/3830164/ketju/163cm_naiselle_hyva_paino
Kommentit (57)
Mun mielestä semmoinen 80 kg. Oma mies 190cm ja satakiloinen. Roteva ruumiinrakenne mutta vatsaa jo on.
Höh. Itse olen sen 182cm ja painoa 65kg :D Mielummin kuitenkin ali- kuin ylipainoa. Jossain vaiheessa voisi lihasmassaa hommata, sitäkään ei kuitenkaan liikaa.
Noin vuosi sitten painoin 78, katsoin peiliin ja totesin että en halua olla mikään läskipaska. Jätin iltasyömisen vähemmälle ja lounaaksi salaattia, iltapalaksi hedelmiä tms. Nyt paino on 73 kg. Vyötärön ympärillä on vielä turhaa mössöä jonka haluain pois. Joku 70 kg on tavoitteena niin että vyötärö on hoikka.Vyötärö on nyt n 80 cm.
Ja kaikille ruipeloisi haukkuville; rakennan kaiken vapaa-ajan hirsistä kesämökkiä ja kantelen 4 metrisiä hirsiä kuin tulitikkuja, ja muutenkin kaikki vapaa-aika mökillä hyötyliikuntaa. Teen myös suht fyysistä työtä joten kunto on todellakin hyvä.
Vierailija wrote:
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:46"]
Mun mies on 182cm/72kg. On huippukunnossa oleva ammattilaisurheilija, laji tosin kestävyyslaji, joten ei mikään lihasmassamöykky, mutta lihaksikas kuitenkin. Nam.
[/quote]
182/72 mies on jänteikäs "madonna" kroppa. Tuolla painolla ei voi olla lihaksikas.
Jep. Jäntevä on oikea sana. Noilla mitoilla lihaksikkuus on kaukana, vaikka kuinka olisi rasva prosentti 0.
70 kg on hyvä, oon 182cm. Mulla sen verran.
Mökillä teen paljon hirsirakennus hommaa ja kannan 4m hirren vaikka sylissä, joten voimaa on. Ja syön muurikkaa, makkaraa, pekonia, saunaoluet jne. Turha haukkua kukkakepiksi.
80kg olis hirvee läski, sehän olis ämpärillinen ihraa !!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan osimoilleen 20kg paino on ihan hyvä. Sen luulisi pitävän tuon pituisen miehen pohjassa edellyttäen että kettinki huolellisesti kiedottu ko ympärille sekä liitokset varmistettu pultein.
Kyllä 10kg riittää jos vähän puhkoo ekaks, ei kaasut nosta pintaan.
Max 75 kiloa mutta jos on rotevampi ja sellaisen vantteran jässikän ruumiinrakenne niin sitten max 80kg.
Meikäläisen mitat 183 cm / 68 kg. Harrastan maratonia. Aiemmin, kun treenasin enemmän, pysyi paino alle 65 kg, sen jälkeen tulleet 4 kg tuntuvat kyllä jo taakkana juostessa. Lihaskuntoa treenaan 2-3 kertaa viikossa. Lihaksikasta minusta ei koskaan saa, mutta rekillä onnistuu jättiläinen ja kippi eli notkeus on ikään nähden keskimääräistä parempi. Ikää on 51 v.
Älä hitto kysy naisilta miehen painoa, saat jotain täysin epärealistisia 100kg, mutta silti alle 10 prosenttia rasvaa :D Mahdotonta ellet ole joku steroideja syövä roinaaja (ja eihän sellainenkaan tietty kelpais). Realistisesti 80 kg, muuten alkaa meneen ylipainon puolelle..
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitää olla "tukeva" mies! :D Ei siis kaljamaha-lihava, vaan tukeva, ettei lennä tuulen mukana! Elintasokumpu ei meikäläistä haittaa, mutta ajatuskin jostain kuikelosta, luisevasta miehestä...*brrrrh* puistattaa!
Asia on tietenkin makuasia. Itse en halua mitään tukevaa elintasokumpumiestä. Olen itse hoikka, niin ehkä siksi timmit kiinnostaa enemmän.
Jaa a kirjoitti:
Höh. Itse olen sen 182cm ja painoa 65kg :D Mielummin kuitenkin ali- kuin ylipainoa. Jossain vaiheessa voisi lihasmassaa hommata, sitäkään ei kuitenkaan liikaa.
Kukkakeppi!
Varmaan siinä 90-100kg välillä jos treenaa.Vähemmän treenaavalla 75-85kg ja kukkakeppi sohvapotulla mieluiten alle 75kg.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2614237/paavo_nurmen_luvattu_kansa_ja_yl…