182cm miehelle hyvä paino
Mikä on mielestäsi sopiva paino noin 181-183cm miehelle, tai mikä liikaa?
Ja kyllä: innoituksena on toiminut
http://www.vauva.fi/keskustelu/3830164/ketju/163cm_naiselle_hyva_paino
Kommentit (57)
No mun exä painoi suhteen alussa 59 ja tämä -80 luvun lopussa. Nähdään satunnaisesti kun ollaan kavereita yli 10 vuotisen liiton jälkeen ja pistin sen -10 vaa'alle niin oli lihonut 63 kiloon, tullu kaljamaha.
Mut oikeesti joku +/- 70 olis hyvä ja yli 80 on jo liikaa
Ette kai te oo tosissaan. Tuollaisia kuikeloita. Vähintään 85-90 kiloa, lihaksia, ei rasvaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:10"]
Ette kai te oo tosissaan. Tuollaisia kuikeloita. Vähintään 85-90 kiloa, lihaksia, ei rasvaa.
[/quote]
Samaa sanoisin. Vähintään kuitenkin 80 kiloa. Nämä on jotain anorektisen kuikeloista teinipojista tykkääviä, jotka jotain alle 80 kiloa ehdottavat.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:20"]
Miksi luoja on tehnyt niin, että naiset on liian lihavia ja miehet liian laihoja?
[/quote]
Se on aika mielenkiintoinen asia.
Totta se naisilla raskauden aikainen syöminen jää päälle ja ei enää osata syödä normaalisti. Sen verran paljon näkee pareja, joissa nainen on se huomattavasti muhkeampi osapuoli, varsinkin kylpylöissä. Miehet nyt suurinpiirtein ovat pysyneet kuosissaan.
Itseäni inhottaa nämä itsekurittomat naiset, jotka pysyvät läskeissään jopa vuosia raskauksien jälkeen.
Mies
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 17:46"]
Totta se naisilla raskauden aikainen syöminen jää päälle ja ei enää osata syödä normaalisti. Sen verran paljon näkee pareja, joissa nainen on se huomattavasti muhkeampi osapuoli, varsinkin kylpylöissä. Miehet nyt suurinpiirtein ovat pysyneet kuosissaan.
[/quote]
Naiset haluavat miehen olevan isompi ja kookkaampi kuin he itse. Tämän vuoksi vaatimus "miehen mitasta" kasvaa koko ajan: rantavalasmitoissakin oleva nainen haluaa miehen olevan VIELÄKIN isompi (tai vaihtoehtoisesti normaalikokoinen läskifetisisti).
No kattokaapa ton pitusten esim. jääkiekkoilijoiden painoja ja miettikää onko joku seiskalla alkava hyvä paino..
60-70? muistan kyllä kun itse ooli 18 vuotiaana tuon 65kg. Pelkkää luuta ja lihasta olin mutta ei minua mieheksi voinut sanoa. T. 180cm/90kg m32
Ehdottomasti pitää olla "tukeva" mies! :D Ei siis kaljamaha-lihava, vaan tukeva, ettei lennä tuulen mukana! Elintasokumpu ei meikäläistä haittaa, mutta ajatuskin jostain kuikelosta, luisevasta miehestä...*brrrrh* puistattaa!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 19:15"]
Ehdottomasti pitää olla "tukeva" mies! :D Ei siis kaljamaha-lihava, vaan tukeva, ettei lennä tuulen mukana! Elintasokumpu ei meikäläistä haittaa, mutta ajatuskin jostain kuikelosta, luisevasta miehestä...*brrrrh* puistattaa!
[/quote]
Ja omat mitat olivat...?
80 kg voisi olla aika lähellä. Tiedän yhden samanpituisen miehen, joka painaa 55 kg!
Mitä virtua!Jos mies on 182cm pitkä ja painaa 70kg sehän on anoreettisen laiha ! 80-90kg varmasti lähempänä normaalipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 182cm/72kg. On huippukunnossa oleva ammattilaisurheilija, laji tosin kestävyyslaji, joten ei mikään lihasmassamöykky, mutta lihaksikas kuitenkin. Nam.
Täällä 182cm/93kg mies, yli 50 ikää jo, ylävartalo hartioiden ja rinnan osalta normaalia tukevampi kun harrastan uintia. 89kg olis mulle hyvä paino ts. just alle 90kg, mutta en ole jaksanut pingottaa.
Tarkoitus on pysyä kunnossa, syödä terveellisesti ja hyvin mutta ei liian hyvin että keskivartalo alkaisi pullottaa.
Minkälaisista kukkakepeistä/ kuivankesänmaratoonareista te tykkäätte? 182cm mies on painettava vähintään 80kg tai on aivan ruippana. Tuon pituinen mies voi mainiosti painaa 90kg olematta yhtään lihava, jos vaan on lihasmassaa. Ei tarvi olla mikään Bull, se on rumaa se.
Miehen painoindeksirajan tulisi olla naisia korkeampi, sillä lievästä ylipainosta ei nykyisillä raja-arvoilla ole miehelle mitään terveydellistä haittaa, kun taas naisille usein on. Joten sellainen 80-90 kg lienee ihan ok paino.
Vierailija kirjoitti:
Miehen painoindeksirajan tulisi olla naisia korkeampi, sillä lievästä ylipainosta ei nykyisillä raja-arvoilla ole miehelle mitään terveydellistä haittaa, kun taas naisille usein on. Joten sellainen 80-90 kg lienee ihan ok paino.
Älä jauha paskaa. Lievä ylipaino ei ole nykytietämyksen mukaan kenellekään vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Lievä ylipaino ei ole nykytietämyksen mukaan kenellekään vaaraksi.
No totta kai on. En jaksa sen enempää edes selittää. Tutustu linkkaamaani tutkimukseen.
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0033308
66,6kg