Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero raskausaikana... Unelmani perheestä särkyivät eilen. Tulevaisuus pelottaa ihan julmetusti.

Vierailija
30.10.2007 |

Kuinka mä pärjään vauvan kanssa?

Lapsi on YHDESSÄ toivottu ja hartaudella tehty. En tajua, kuinka tässä kävi näin.

Kaipaan selviytymistarinoita! En osaa itse kirjoittaa mitään, olen ihan lamaantunut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin kuin 21.

Toisaalta aika sama mikä syy on, jos mies voi tuollaisessa tilanteessa karkuun juosta, niin kyllähän siitä selviää herran arvot ja ne ei kyllä oikein lapsiperheeseen sopivia ole.

Vierailija
22/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo shaluaa erota niin eroaa, tulevaisuus on sitten asia erikseen.

Nyt keskityt ap täysillä omaan pärjäämiseesi ja tulevaan vauva-aikaan. Ei se lapsi elämääsi pilaa, vaan on parasta mitä sinulle on koskaan tapahtunut, usko pois! Keskity hoitamaan käytännön asioita, kerää tukiverkkoa.

Itsekin tulin äidiksi yksin, enkä päivääkään vaihtaisi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aviopuolisoiden tarvitse olla samanlaisia! Useimmat aviopuolisot ovat kovinkin erilaisia ja toisen erilaisuus on usein se johon ihastutaan ja rakastutaan. Siitä voi myös oppia - siis kumpikin toiseltaan. Se tuo vaikeuksia, toki toki. Mutta kun niistä oppii pääsemään yli, oppii hyväksymään jotakin ja itse muuttamaan jotakin, se voi johtaa syvempään ja antoisampaan suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän