Kun omasta miehestä on tullut setämies
Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "sedälle"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijanuorukainen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?
Kommentit (253)
MInkä ikäinen? Että tietää sitten vähän odottaa muutosta...
Ajattele ensin se on setä ja joku päivä papparainen, paitsi siihen on vielä aikaa. Aaak!!
Mulla on nuorempi mies ja odotan, että se vanhenisi ja ottaisi mut siinä kiinni!
En usko. Miehethän vain paranevat vanhetessaan mikäli palstan ulia on uskominen.
Höpö höpö. Miehet vanhenevat kuin viini. Etkö ole kuullut?
Vierailija kirjoitti:
En usko. Miehethän vain paranevat vanhetessaan mikäli palstan ulia on uskominen.
Charmaantuvat, sanoi eksäni.
Siis ne, jotka eivät kaljuunnu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää viini jäi auki ja pöydälle liian pitkäksi aikaa?
Vaatteitta voi toki pestä ja tuulettaa. Saunominen ja kunnon peseytyminen päivittäin ei tee pahaa kenellekään.
Kuolevia olen hoitanut, mutta tuskin tarkoitit samaa "vanhalle tuoksumisessa".
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäinen? Että tietää sitten vähän odottaa muutosta...
Varttia vaille 50. Salilla käydään ja urheillaan, mutta kovasti vain mahaa tuntuu kertyvän ja muutenkin liha lisääntyvän luiden ympärillä. Naisistuminen on alkanut. Testosteroni pakenee. Onhan se surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aloituksen tehnyt provokatiivinen uli on näin kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteitta voi toki pestä ja tuulettaa. Saunominen ja kunnon peseytyminen päivittäin ei tee pahaa kenellekään.
Kuolevia olen hoitanut, mutta tuskin tarkoitit samaa "vanhalle tuoksumisessa".
Ei kai sentään ihan kuoleman tuoksua vielä, mutta se kyllä vaikuttaa, että suihkussa ei käy enää ihan joka ilta ja menee "paskaisena" sänkyyn. Minua tämä inhottaa, mutta en jaksa jäkättää enää joka ilta. Tympeää vain kun asuntokin alkaa haista. Ei ehdi eikä jaksa enää tuulettaa ja vaihtaa alvariinsa petivaatteita, kun itsekin olen päivät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuu vanhalle?
Jep. Sellaiselle ummehtuneelle. Vanhalle ihorasvalle, hiuspohjalle ja hengitys jollekin 7 tuntia sitten syödylle. Ei tee mieli suudella eikä olla lähemmissä tekemisissä. Onneksi olemme jo sen verran vanha pari, että pystyn välttämään lähentelyt.
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen haukkujat- alinta kastia.
Niin pitäisi varmaan vain imeä sissijuustoa kiltisti joka ilta mukisematta ja haistella eltaantunutta hikeä valittamatta. Sori, mutta homa ei toimi näin vuonna 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charmaantuvat, sanoi eksäni.
Siis ne, jotka eivät kaljuunnu.
Juu, mutta naiset tykkää kaljustakin. Eikä haittaa vaikka tulee kiloja. Vaikka siis ihan kymmennittäin keskivartaloon. "Naiset tykkää tällaisista nallekarhuista."
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ensin se on setä ja joku päivä papparainen, paitsi siihen on vielä aikaa. Aaak!!
No jos se pappa vaikka jo tuoksuisi paremmalta, kun hormonit ovat tasaantuneet. Edellyttäen, että virtsarakko tai sulkijalihas eivät pahasti falskaa.
Yöks.
Sänkyyn vain suihkun kautta illalla!
Meneekö jotkut tosissaan sänkyyn nukkumaan käymättä peseytymässä?!
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tämänkin ketjun aloittanut uli siitä aina välillä muistuttaa.
Otan osaa.