Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää höpsöjen/höperöjen vanhempieni käytös!

Vierailija
30.10.2007 |

Lapsillani (kaksoset) on kohta syntymäpäivä ja olin syntymäpäiväillaksi sitten kutsunut siskoni perheineen sekä vanhempani käymään ja juhlistamaan lapsiani.

No siskoni on tulossa illalla töistä päästyään ja soitan vanhemmillenikin ja pyydän heitä kylään... (ovat tietoisia juhlista). Nooo, äitini valittaa heti, etteivät he nyt voi illalla tulla. Kun ovat niin vanhoja nii heidän on vaikea nyt illalla mihinkään lähteä ja LISÄKSI kun he haluavat olla kotosalla katsomassa TELEVISIOITA!!!! Eli nyt ilmoittivat että tulevatkin meille jo siinä 16 pintaan ja häippäsevät sitten meiltä sitten jo kun siskoni poikineen vasta pääsee meille tulemaan, että ehtivät kotiin tv:a katsomaan!!!! ARgggghhhh!

He siis tulevat tänne ennen kuin edes itse ehdin tulla kotiin töistä, lapset haen työmatkalla. Ovat täällä sitten kun itse stressailen ruoanlaiton kanssa ja siinä samalla pitäisi sitten vissiin heille tarjota kahvitkin. Vaikka kakkua eivät mukamas halua ollenkaan!!!

Siis että voi ottaa päähän! Olisitko sinä loukkaantunut ko. käytöksestä? Minusta on aika röyhkeää vedota johonkin tv:seen eikä tulla vierailulle silloin kun on pyydetty. Lisäksi sekin loukkaa, että olettavat etten edes LASTENI SYNTYMÄPÄIVILLÄ VIITSISI KAKKUA TARJOTA. Lastenhan takia tietysti nyt kakun teenkin, kyllä nyt sellainen juhliin kuuluu.

Mutta näin siinä käy kun molemmat ovat eläkeläisiä ja pyörivät liikaa vain omissa kotiympyröissään:((((. Eivät muutenkaan käy juuri ikinä missään muualla paitsi kaupassa eivätkä harrasta mitään muuta paitsi tv:n töllöttelyä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hankalia asioita. Luulen, että ap:n tapauksessakin isä osoittaa rakkautta hakkaamalla halkoja tai tekemällä puutarhahommia. Välittäminen osoitetaan siis teoilla ja hän saattaa jopa kokea sen velvollisuudekseen.

Mielestäni on myös surullista, että monilla ihmisillä elämänpiiri kääntyy todella pieneksi ikääntyessä. Vanhuuden sairauksia ehkäistään mm. sillä että pidetään sosiaaliset suhteet kunnossa. Olen omista vanhemmistani huomannut samaa, elämänpiiri pienenee ja asiat käpertyvät. Osin se on kai luonnollistakin, mutta sitä vanhuuden yksinäisyyttä voisi ihan torjuakin pitämällä ystävyys- ja sukulaisuussuhteet kunnossa.

On sitten niinkin, että eipä se ap vanhempiansa voi muuttaa. JOs ihmiset ovat olleet 70 vuotta tietynlaisia, niin tuskin ne siitä muuksi muuttuvat vaikka miten toivoisi.

Vierailija
62/62 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisissä on vialla? Ei käytöstapoja ja joku telkku tärkeämpi kuin sukulaiset. Ei ihmekään et puhutaan itsekkäistä suurista ikäluokista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi