Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtihippuset vko 44

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti Burde sun olo helpottaa eikä ole mitään vakavaa tuo paineentunne. ikävä juttu... kyllä sitä kamalasti huolestuu jo pienistäkin jutuista, saati sitten isommista. :(

monilla on jo pahoinvointi helpottanut, Tytikälläkin. ja taisi olla Wilmallakin. :)

monilla muillakin oli jotain juttuja, mihin piti jotain sanoa, mutta eihän niitä nyt taas muista...

oon ihan masentunut, kun mun paino vaan nousee! en tajua miten se on mahdollista, syön ihan samalla tavalla kun tähänkin asti eikä edes herkut maistu. liikkunutkin oon jonkun verran. en nyt paljon, mutta kuitenkin. esikoista odottaessa söin pullaa _koko_ aika, joten ei ihme että kiloja tuli. mutta nyt on toisin, ei pulla eikä muutkaan herkut maistu, ja silti paino nousee ihan ennätystahtia. kai se ainakin osittain on nestettä. toivon. täytyis varmaan koittaa juoda vähän enemmän vettä ja liikkua, niin josko se siitä... no, pieniähän nämä murheet _oikeasti_ on, mutta tylsää silti.

täällä alkaa remontti olla loppusuoralla. on kyllä ollu yllättävän iso homma, vaikkei muuta olla tehty, kun poistettu vanhat tapetit ja puunattu seinät. meille tulis kyllä varmaan avioero, jos alettais jotain taloa rakentaa... huh huh. ajatuskin hirvittää.

lopettelen tästä, ettei viesti paisu ihan yhtä isoksi kuin itse olen... hauskaa perjantaita ja mukavaa viikonloppua jokaiselle masulle! :) t.VadelmaMama

Vierailija
42/52 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viikot unohtui taas.

eli 16+3 täällä menossa. t.VadelmaMama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo noloo, kun aina käyn näin pikana, mutta nyt ei oikeesti oo aikaa... Pitää lähtee bussille, kun on työpaikan virkistysilta...

Mut siis sen verran tulin vaan ilmottaa, että kävin neuvolassa ja sydänäänet ok + pissa stiksillä ok. Pissanäyte pitää viedä labraan maanantaina kun kaikki ei stiksissä näy. Mun oireet on supistuksia (ei siis niitä harmittomia harj. suppareita)! Eli siis pitää ottaa rauhallisesti ja välttää kantamista ym. Muuta ei oikeen näin " pienillä" viikoilla tehdä (vasta rv 20 jälkeen aletaan puuttuu). Täytyy vaan toivoo, että Viltsu pysyy kyydissä tarpeeks pitkälle asti!!!!

Se terkka kerto, että sillä oli ollu samoja vaivoja ku mulla, mutta kukaan ei ollu kuunnellu sitä... Ja sen vauva oliki sit syntyny jo viikolla 28.

Sorry. Nyt ei muuta. Moi.

Burde, heidi ja viltsu

Vierailija
44/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kunnialla. Pari kertaa aamulla viel eile oksensin enne töihi lähtöö, mut sillä selvittii. Kaikki oli kauheen huolissaa ja pomki sano et laittaa miulle " helppoja" vuoroja. Siis eihän sellasii oo näin enne jouluu kaupassa, kun hoitaa urheilu ja vapaa-aika osastoo. Nyt viel kuuluu kaikki jouluvalot ym. Mut saan tehhä kaikki kevyet hommat ja pari tekee kaikki loput. Mut kuiteski selvisin päivästä. Illalla oli jalat ja issiakset tosi kipeet. Ei ollu jalat tottunu seisomisee ja kävelyy. Issiakset on nyt alkanu reistailee jo kotonaki. ( Kuten esikoista oottaessakii)

Burdelle toivon et pikkune matkustaa loppuu asti ja voimia et muistat levätä. Saitkos ees saikkuu vai mitä tuo lepo käsittää? Onko niinku et töissä kevyet hommat jne.

Joulusta... Mie oon niin innoissaa aina ollu joulusta ja nyt kun töissä on kaikkee joulukrääsää. Suunnittelin just et pitää siirtää cd-soitin ens kuussa olohuoneesee lastenhuoneesta et voi kuunnella joululauluja. Ei kyl olla viel varmoja missäpäin jouluu vietetää. Joko kotona tai anoppilassa. Mut lähempänä sit. Lumen tulo vaa tekee tepposet... Niin joulufiilikset. Ihanaa, jos tänään satais jo tääl itä-suomessakii.

Mut nyt isille aamupalaa.

Terkuin Tytikkä rv 14+4

Vierailija
45/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo tarkottaa sitä, että ukko saa luvan siivota, kantaa painavat + Heidin, jne.. Mun työ ei oo fyysisesti rankkaa, joten siihen ei tartte puuttuu. Sairaslomasta se terkka sano, että näin pienillä viikoilla ne ei ala makuuttaa.. Vasta sit rv 20 jälkeen jos tarttee.

Neiti itkee tos vieres väsyneenä.. Pitää lopettaa, ku ollaan täs lähös Jyväskyläänki ihan just.

Burde 17+6

Vierailija
46/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burde: Muistahan lepailla etta Viltsu pysyy kyydissa!!! Ei kylla varmaan helppoa kiireisen 1v neidin kanssa....

Rantsu3 kirjoitti yoherailyista. Ma herailen sellasen pari kertaa yossa vessaan ja ekan kerran jalkeen ei ole ongelmia nukahtaa, mut siina 4 aikaan yleensa pyorin sellaisen tunnin verran ennenkuin saan taas unta. Joskus se on sellaista horretta, ei edes kunnon unta. Ja sit tytto heraa 6-7 aikoihin :-/ Aika vasynyt siis ole 24/7....

Masu tosiaan kasvaa, vaikka monet sanoo etta se vaihtelee paivittain! Jonain paivina nayttaa isommalta kuin toisina.. Eli turvotusta taitaa olla viela suurin osa :) Painoa on tullut sellainen 1,5kg tahan mennessa, mites muilla??

Meilla on pikkuneiti tullut jonkinlaiseen uhmaikaan, ja mulla hermo sen kanssa toisinaan aika tiukilla.. Kaikki pitaisi neidin saada tehda itse ja jos jokin asia ei mene oman mielen mukaan niin saa ihme kohtauksen.. Toivottavasti pahin uhma menee ohi ennen kakkosen syntymaa.

Hauskaa viikonloppua kaikille

B 17+2 ja pikkuneiti kohta jo 1v ja 8kk

Vierailija
47/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burdelle jaksamita,aika rankkaa kun noilla viikoilla jo kunnolla käy supistamaan.. mutta olen kyllä monet tarinat kuullut että pieniltä viikoilta kivuliaitakin supistuksia ollut ja ian täyslepoon määrätty ja sit lapsi mennyt kuitenkin yliaikaseksi loppujen lopuksi :)

Että eiköhän sullakin kaikki hyvin mee! Oliko muuten supparit tehnyt jotain jo tuola kohdunkaulalla?

Itsellä kai paineen tunteet vähän helpottanut,muun syyn takia olin sairaslomalla muutaman päivän viikolla,ja varmaan lepo teki hyvää,perjantaina ei montaa kertaa sitä inhottavcaa tunnetta tullut.. vaikka oli kyllä toisaalta tosi rento päiväkin :)

noh,mutta jospa nuo lis vaan jostain kohdun kasvamisesta tmjohtuvia. Ens pe sitten neuvola niin pitää kysellä kaikki mikä mieltä askarruttaa.

Onko muilla muuten kohdun pohja jo millä korkeudella?

Itse olen ihmetellyt kun makaan ja koitan niin on jo tuossa navan korkeudella! Ja neuvolan vihkosten mukaan nyt olis 6-8cm navan alla..

Noh,on kokoa mahallakin jo,töissä saa vähän väliä selitellä että kyllä, laskettu aika on huhtikuussa,ja ei,siellä ei ole kahta.. :D

Ja joulusta.. Kyllä nyt lapsen myötä' jouluunkin on tullut uutta " hohtoa" ,on niin ihana katsella toisen aitoa iloa ja ihmetystä :)

Nyt jo höpöttää joulupukistakia.. tulee pitkät vajaa 2kk!

Jouluna ollaan minun äidilläni.

Tytikkä,hienoa kun olet jo töihin päässyt palaamaan!

Meillä onkin sama la ja sama synnytys-sairaalakin :)

Mutta pyhien jatkot kaikille!

Viva ja rv 14+4 (mä en ole ikinä näille masuasukeille osannut keksiä mitään kivoja teko-nimiä..:))

Vierailija
48/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sataa lunta!! Tästä tulee aina niin hyvälle mielelle, vaikka tietäski, että täällä etelässä tätä kestää ehkä vain hetken tähän aikaan vuojesta.

Burde, toivottavasti Vilhami pysyy kyytissä onnellisesti vielä piiiitkään! Se sun vauvamasu on kyllä sulonen :)! Mie jään kyllä vielä kauas tuommosesta masusta, oon sen verran pitkäselkänen, että vielä tässä vaiheessa en tuommosta sulokumpua saa. Mullaki on ajoittain ollu semmosta paineen tunnetta alavatsalla, mutta ei semmosta, että sieltä ois mitään tulossa ulos. Oonki nyt hoitanu päiväkävelyt niin, että oon sahannu eestaas tätä meän mäetöntä kadunpätkää (n.500m), ku en tuonne isompiin mäkiin oo viittiny sen tylyn tunteen vuoksi lähtiä. Alkaa kapenemaan elämänpiiri, mutta ei pijä valittaa, ku nyt ei kuitenkaan ole akuuttia hätää.

Emmis, kylläpä meän esikoiset onki samanikäsiä. Sara on syntyny tammikuun lopulla06. Tosin mie en ole kyllä tuttu aiemmista porukoista, kun en sillon tällälailla aktivoitunu. Töissä oli aina niin kiirettä, tehin aika pitkiä päiviä ja mun tuli sillon oltua mielettömän vähän kotona koneella. Sitten äippälomalla oisin kyllä kaipaillu tämmöstä seuraa, mutten arvannu enää siinä vaiheessa tulla matkaan, enkä muista kyllä varmaan, että olinko sillon ees tietonen moisista ryhmistä.

Tuikku ja Vadelmamama tuskailee painonnousun kanssa. Mie sain kyllä ekassa raskauessa painoa varmasti yli 15kg(oon norm.painonen), kävin vikassa neuvolassa vko ennen laskettua aikaa ja sillon painoa oli jo reilusti. Muistan vaan synnytyksestä seuraavana pvänä sairaalassa, kun löysin käytävän vessasta vaa¿an ja varsin hyppäsin päälle, kun painoa oli vieläki 13kg normaalia enemmän vaikka olo oli niin hoikkunu¿Vähänkö järkytyin! Mulla kyllä imetys ja imetyksen aikaset ruokavaliot sitten vei kaiken ja enemmänki, niin että tämä kakkonen tärppäsi vasta kun olin saanu syötyä itteni normaalipainoon. Kauhea on semmonen terkkari, joka asiasta paasaa, eihän sitä kukaan täyspäinen ehontahoin lihota ittiään raskaana ollessa! Huomaan kropastani, että se vaan menee semmoseen varastointitilaan välittömästi raskauden alettua- nyt painoa tullu reilut 3kg. Sen huomaan kans, että varsinki mun kehnojen laskimojen johosta jalat alkaa heti turpoamaan ja väsyy, jos ei käytä hoitosukkia. Tässä raskauessa oon käyttäny niitä sukkia kokolailla alusta asti, en haluais suonikohjuja ja sitten vaan jalat on paljon jaksavammat eikä turpoa sukkien kanssa. Jos meän lähellä ois kioski tai kauppa, niin oisin varmasti paljon paksummassa kunnossa, kun nimittäin herkut kyllä maistuu tavallistaki paremmin.

Tämän vkon panikoinnit liittyy mulla lähinnä parvorokkoon. Jäi menemättä avoimeen päiväkerhoon, ku vetäjän tyttären hoidossa on ollu sitä liikkellä. Googlasin sitten aiheesta vähän lisätietoa ja sain lievän paniikin, ku luin, että se on nimenomaan tässä raskauden 2/3lla vaarallinen, jopa hengenvaarallinen masuasukille, kun se voi aiheuttaa hengenmenoa tietävän anemian¿En ainakaan tiiä sairastaneeni kyseistä tautia koskaan, sille saa nimittäin elinikäsen immuniteetin silleen, eikä mun äiti ollu ees kuullu moisesta taudista. No käjet ristiin, että varjeltuisimma kaikki moiselta kauhistukselta!

Mites teillä muuten on nuien liikuntaharrastusten kanssa näin raskausaikana? Mie oon käyny edelleen kerran viikossa tanssimassa Latinosta, mikä on huisin hyvää selälle. Enimmäkseen sitä tulee käveltyä, tuota neitosta päikkäreille nukuttaissa lähinnä. Tosin viikolla kävin piiiitkästä aikaa salilla ku yritämmä vähän ryhistäytyä mammakaverini kanssa. Sitähän sanotaan, ettei uusia juttuja kannattis alotella raskausaikana, mut oon kyllä aikoinaan ollu ahkeraki salilla kävijä, tosin aktiiviajan päättymisestäki alkaa olla jo seittemisen vuotta-HUH, sitä taitaa olla aika täti jo :)! No ihme kyllä tuntu pelkästään hyvälle ja varsinki säkin hakkaaminen oli virkistävää ja kumma kyllä ei tuntunu mitään rajotteita masun taholta. Tosin kylläpä tuntee nyt tehneensä, mutta on Saran nostelut kuitenki onnistunu.

Semmonenki tuli mieleen, että onko teissä kestovaippailijoita? Me ollaan kestoiltu tässä vajaan vuojen verran, ei mitenkään ehottomasti tai ryppyottasesti, vaan silleen meille sopivaan tyyliin niin, että öisin meillon kertakäyttövaippa ja sitten reissuilla tai muuten, jos pesupolitiikka on hankalaa jostain syystä. Mua kyllä kiinnosti kovasti kestoilu jo alunperinki, mutta ne alkutohinat ekan kanssa oli niin opiskelua, enkä sitten ominpäin osannu laittaa tarpeeksi tehokkaita imuja meän megapissaajalle, että vaipat oli heti märkiä ja mie aattelin, että hoopoa hommaa. Mutta Saran kummitäti kun sitten möi meille niien vanhat vaipat ja näytti käjestä pitäen mikä vois toimia, niin johan alko homma luistaa ku tanssi. Mies aluksi yökkäili ajatukselle, mutta kyllä tuo ympäristökuorimituksen vähentyminen ja vielä reilu säästö ja käyttömukavuus on saanu senki toisiin aatoksiin-ja oikein oma-alotteisesti se isukkiki neitille jo kestovaipat laittelee :)! Neiti kun on kakkaillu pottaan jo vuojen alusta, niin ei tartte yökkiä vaippojen hajuja, minusta kertakäyttövaipparoskis haisee kyllä vielä paljo pahemmalta ku nuo märät vaipat.

Oot muuten Tytikkä aika sissi, ku oksennat aamulla pariin otteeseen ja lähet töihin!!! Mahtavaa Wilma, että ootta löytäny monikkoraskausseuran ja sen tarjonnan! Browniette kirjotteli uhmakkaasta esikosta, mulla on kans kotona semmonen 1v9kk, jolla on reilusti luonnetta ja minä itte vaihe menossa ja hermostusitkua siitäsuntästä, mutta haaveilen mieki, että huhtikuuhun mennessä helpottas. Pahnu huippua, että masussa vaikuttaa kaikki olevan kunnossa ja paranemisia!

Voikaa hyvin -ja anteeksi, ku mie oon näin vuolassananen¿ Noh varmaan oppii se skippaamaan nämä mun sepustukset ketä sylettää tämä läpätys :)!

Hanna 16+6

Vierailija
49/52 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää näppis jotenkin hajalla niin ei ota kaikkia kirjaimia,ja välillä ottaa liikaakin.. :) noh,kai tuosta selvän saa.

Ja joku ehti välissä kyselemään painon noususta,mulla oman vaa' an mukaan kilon verran paino noussut. Ei kyllä vielä tarviais kovasti nousta,kilo-kaksi jo valmiiksi bmi ylipainon puolella, ja terkkakin jo sanoi ettei painon tarvitsis nousta kun max 10-12kg.. noh,mutta enpä jaksa silti mitään stressiä ottaa.. (ekasta nous 16kg)

Osaako joku muuten sanoa että vaikuttaako omat syömiset kovasti sikiön painoon jos ei sokereissa ole mitään häikkää?

Niin eri tietoa jka paikassa.. Ekasta kävin sokerirasitus-testeissä eikä mitään ollut ja painoi syntyessään 4,53kg.

Kyllähän herkut sillon maistui,mutta en nyt kuitenkaan mahdottomasti mässäillyt.

Vaikka taitaa olla sukuvikaakin tämä,kukaan ei ole kai meidän suvussa saanut alle 4kg vauvoja :D Itse painon syntyessäni tuon saman 4,53kg ja veli olikin sitten jo 5,1kg.. sen takia hirvittää kovasti ja kaikkensa haluais tehdä että vauvan koko pysyis " aisoissa" ..

Mutta jospa nyt riittäis nämä minun jutut :)

Viva

Vierailija
50/52 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pino päässyt vähän putoamaan alas!! Missäs te kaikki ootte, nyt pitää mun olla aktiivinen ja saada meidät etusivulle!!

Vasta tuossa yhtenä päivänä iloitsin, kun liikkeet on päivittäisiä. No nyt tuntuu kurjalta kun masussa on niin hiljaista, että ollaanko sielä vielä hengissä=((( On se vaa niin kumma kun tässä neljännessä raskaudessa on koko ajan niin hermona kaikesta!!

Jokos teille on lunta satanut? Meillä täällä ei lunta oo näkyny, pakkasta on kuitenkin ollu. Se lumi vaan piristäis niin kummasti mieltä!!

Sain äidiltäni lainaksi pari takkia talven ja kasvavan masun varalle. Ovat vaan vielä niin isoja, että näytän niissä vaan tosi lihavalta=((

Liikkeiden vilkastumista odotellen: Tuija + keskivartalonprojekti 18+2

Vierailija
51/52 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kiitos kaikille tsemppauksista! Ootte ihania! :) Me ollaan vielä yhdessä koossa eli siinä mielessä hyvältä näyttää... mut päivä kerrallaan on kuitenkin mentävä! :)

Viva: Kohdunsuun tilanteesta ei oo tietoo, kun en lääkärille päässy. Pitää sit jutella torstaina terkan kanssa, että miten on viikko menny ja olisko tarvetta varata aikaa lekurille.

Hanna kyseli;

LIIKUNNASTA -> nyt oon koittanu lisätä hyötyliikuntaa työmatkoilla ja oon kulkenu rappusia... Nyt tosin tarttee Heidin kans kulkee kaikki mahdolliset rappuset hissillä, mut yksin voin niitä kyllä kulkee. Muuten liikunta onki aika minimissä. Yhen raskaana olevan kaverin kans olis tarkotus mennä taas joskus uimaan, mut saa nähä koska kerkee, kun on muuttokin tulossa.

KESTOVAIPOISTA -> Heidin kanssa oon vaihtelevasti kestoillu. Lähinnä kotona ja päivisin, joskus myös reissussa. Vilhamin kanssa aattelin enempi kestoilla. Täytyy vaan ostaa muutama vaippa lisää. =)

Hanna: Hurjalta kuulosti toi parvorokko! Toivottavasti se ei teidän perheeseen tule!!! Miehen siskon lapsella oli tulirokko, mutta se ei onneks oo vaarallinen, eikä kyllä tarttunu muihin kun miehen tätiin... Mut kyllähän noi aina silti hirvittää vähän. =)

Tuija: Mulla on kans ollu vähän hiljaiseloo noiden liikkeiden kanssa. Siis viimenen viikko on menny niin, että ehkä kerran päivässä on tuntunu ihan pikkusen jotain. Ennen sitä tuntu monta kertaa päivässä. Ihan outoo kun Heidiä oottaessa liikkeet oli ekasta päivästä lähtien tosi selkeitä ja tuntu monta kertaa päivässä... Mut kai se on vaan niin, että vauvat on tosiaan erilaisia jo masussa.=)

Wilma: Mulla taitaa olla rakenneultra 20. tai 22. päivä tätä kuuta. Eli viikkoja taitaa olla sillon 20+?

VadelmaMama: No voi kurja sun painon nousua! :/ Mut jos et kerran syö ja juo mitään makeita tai kauheen rasvasia, niin koita olla murehtimatta.. Vois kuvitella, että se sit olis oikeesti sitä turvotusta mitä iteki epäilit! Tsemppiä. =)

Yöheräämisistä: Mä nukun nykyään tosi huonosti, heräilen öisin ja nään ihme unia. Sen lisäks yleensä joutuu käymään pissalla ainaki kerran, ei kuitenkaan ihan aina. Mut ei toi mua oo kauheesti ainakaan haitannu.. Ku ei oo Heidin jäljiltä vielä edes oppinu kokonaisiin yöuniin. =) Niin ja siis meilläkin tosiaan Heidi saattaa herättää yöllä kerran.

Oma napa: Me tultiin tänään yhen yön reissusta -> oltiin JKL:ssä siskon miehen 30v synttäreillä. Oli ihan hauskaa. Tosin yö ei ollu.. Ensin Heidi alko itkee pienimmistäki äänistä, sitte ukko alko kuorsaamaan ja sen jälkeen Heidi pyöri ja hyöri kainalossa niin, että en meinannu saada nukuttuu ollenkaan. =)

Masussa on ollu rauhallisempaa. Tosin enpä oo kainellukaan oikeen mitään tai kiirehtiny mihinkään... mut heti se kyl reagoi kiiruhtamiseen tai kantamiseen. Emmä kyl huolissani oo, pitää vaan koittaa olla " rehkimättä" .

Me ollaan ny sit kaks viikkoo kahen asunnon loukussa. Anoppilassa pitää hoitaa kissoja (ravaavat sisään-ulos jatkuvasti, joten kauaa ei voi olla pois, varsinkaan ku ne harvoin on kaikki sisällä yhtä aikaa) ja sit omassa kodissaki pitäis olla.. Tartteis siivota ja sit alkaa pikku hiljaa pakkaamaan. Saapa nähä mitä tästä tulee. =)

Niin siis mä en muuten muista, että kerroinko täällä, että me saatiin se uus asunto... Tai saadaan. Päästään muuttamaan ilmeisesti 31.11. tai 1.12.! Eka päivä on lauantai eli eiks se tarkota sitä, että me saadaan avaimet sillon perjantaina???

Jaa nii joo... Me muuten saatiin tänään sovittuu Viltsun hätäkaste nimet. =) Ja jos ne sit sopii oikeesti Viltsulle kun se syntyy, ni sit siitä tulee oikee nimi. Riippuen tietty onko Viltsu tyttö vai poika. =)

Eipä kai muuta nyt... Moi moi.

Burde, heidi 1v1kk ja viltsu eli vilhami 18+0

Vierailija
52/52 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Olen täällä aina silloin tällöin käynyt vilkuilemassa juttuja, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Odottelen siis kolmatta rv 18+1 taisi tulla tänään täyteen. Uutta vauvaa odottavat siis lisäksi 08/02 syntynyt tytär ja 03/05 syntynyt poika, vaikka hän tosin olisi mielummin ottanut koiranpennut kuin vauvan uutisesta kuultuaan, mutta on tyytynyt kohtaloonsa ja toivottelee vauvallekin hyvää yötä ja nostelee mun paitaa, että voisi nähdä mitä sille kuuluu ;)

Odotus on sujunut tähän asti hyvin, mutta jo puoli toista kuukautta jatkunut yskä ja nuha on hieman latistanut tunnelmia. Kahden kuurin ja poskiontelohuuhtelun jälkeen alkaa olla vitsit vähissä ja huomenna pitäisi taas olla reippaana töissä, jipii!

Masu alkaa olla sen verran iso, että pitäisi siirtyä jo väljempiin housuihin ja tänään sellaiset mukavat löysinkin Lindexiltä, mutta yllättäin juuri se koko jota kaipasin eli 40 oli loppu. Otin sitten 38, mutta kyllä ne vaan sen verran kiristää, että jos olo on ahdas niissä jo nyt niin entäs sitten muutaman viikon päästä. Espoon Isosta omenasta löytyy myyjän mukaan koko ja varasikin sen mulle, mutta täältä Tampereen kupeesta tulee vähän pitkä housujen hakureissu... Harmittaa! Onko kellään vinkkiä saisko netistä tilattua housuja joissa olis vähän reilumpi mitoitus lahkeissa? Mua ahdistaa jos ne on ihan tiukat ja tulevilla pakkasilla ja varsinkin tällä köhällä pitäis housuihin mahtua muutakin kuin jalat ;)

Noh, tämä esittely taisi mennä housuvalitukseksi, joten lopettelen..

Mukavaa odotusta siis kaikille!

Kaimakai ja Hippunen rv 18+1