Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskailijoiden pino

29.10.2007 |

Elikkäs aloitin nyt " uuden pinon" tälle puolelle, ettei tuu niin " ahistavaa" oloa... Katotaan saadaanko pinoon muitakin kuin mä vaan...

napero kp18(eikä sillä enää väliä..)

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

orbbasin itteni pikaisesti takas pinoon, koska juu juu, tänne vaan! Osa meistä on ollut tuolla vauva/taaperopuolella enskapinossa ja sieltä suuren ahdistuksen (siis ainakin minä) vallassa tultiin tänne nuolemaan haavoja (siis ainakin minä) takas lapsettomuuspuolelle, siitä siis nimi tonskat. Mutta tosiaan kaikki haluaa toisen vauvan ja olla vähän vapaammin ahdistunut siitä, että niitä ei niin vaan meille tule...

Joo joo, mä oon ihan hirveen ahdistunut ja vain lievästi masentunut nyt ja haluisin vaan ruikuittaa kaikille, kuinka kauheeta on ku ei tuu raskaaks... mistä muuten tuli taas mieleen toi masennuskeskustelu, ja mähän tosiaan olen ihan selkeän masennusdiagnoosin saanut lapsettomuushoitojen aikana, joten mä en yhtään aliarvioi kenenkään masennusfiiliksiä. Kyllä mäkin ihan normaalisti töissä kävin, tosin itkin sitten vessassa ja työhuoneessa, kun jäin yksin, ja bussissa työmatkat... siis silloin pahimpaan aikaan, joka oli sillon ku:n aikaan. Voi, niitä aikoja en kyllä kaipaa yhtään! Mutta toivon tosiaan, että Q saat sen parhaan " masennuslääkkeen" eli uuden vauvan syliisi " pian" !

Tuutko heli piinaileen mun kans jo heti tammikuussa?

ai niin, mites hessusen piinis sujuu??

-Osse taas, nyt meen oikeesti nukkumaan...

122/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa heli71 tänne tonskailijoihin, nimimerkkisi on mullekin tuttu, mutta en tiedä ollaanko koskaan piinailtu samaan aikaan! Ja onnea tuleviin hoitoihin!

Elikäs täällä siis vietetään jo pp10:ä. Olin ajatellut olla testaamatta mahd. pitkään. Mutta jotenkin tänään on alkanut poltella jo testaaminen, en tiedä miksi! Koko ajan on vaan kummallinen olo, hikeä puskee pienimmästäkin hommasta, välillä palelee, oon pahantuulinen kuin pyllylle ammuttu karhu! Ei mua kukaan enää jaksa! :) Haluaisin selkoa siihen, että onko nää kaikki mun kummajaiset oireet vain kuviteltuja vai tapahtuisiko tuolla mun mahassa jotain kivaa?!?

En tiedä, taidan illalla käydä ostamassa testin valmiiksi ja tehdä sen huomisaamuna! Aikaistahan se on, mutta kyllähän siitä jotain merkkiä voi saada, tuleeko nega vai mikä... On tää kamalaa, ei mulle passaa enää ollenkaan tää piinailu!

Ei kai tällä erää taas kummempia,

Hessunen ja kaverit pp10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Teidän kuulumisianne olen kyllä käynyt lukemassa, mutta kirjoittelut jääneet vähemmälle. Ei tässä itsellä kyllä ole sen suurempia vauvakuumotuksia ehtinyt olemaan, kun on mennyt aika lapsen hoitoonmenoa ja omaa töihin paluuta valmistellessa.

En ole oviksia testaillut enkä ole kiertopäivistäkään perillä. Kai niiden menkkojen pitäisi uuteen vuoteen mennessä alkaa, jos ne nyt yhtään ajallaan älyää löytää tänne. Se nyt on ollut positiivista, ettei ole ollut tuon vas. munasarjan kohdalla sitä kipuilua, kun yleensä se on vaan ollut merkki siitä, että siellä on ihan liikaa muniksia, joista yksikään ei tajua kypsyä ja irrota. Ainakin ennen K.ta oli niin päin, että jos ei ollut mitään juilimisia niin silloin oli ovulaatio.

Ajattelin että voisi seuraavassa kierrossa vaikka sitten yrittää metsästää sitä ovulaatiota testeillä. Tietäisi sitten onko mitään mahkuja vai ei. Ja kunhan näkee mitä latua nämä kierrot alkaa kulkea, niin sitten tarvittaessa varaisi sitä lääkäriä. Kun saisi jonkun määräämään mulle sitä metformiinia, mutta aina ne mussuttaa että kun en ole ylipainoinen (normaalipainon ylärajoilla).

Helin nimimerkki vaikutti tutulta, tervetuloa tonskailemaan ja onnea yritykseen!

Ossella oli tapahtunut kummia, jospa ne edellisen hoidon lääkitykset olisi antanut kroppaan potkua ja ovis olisikin ollut.

Niin sitä itsekin toivoisi, että olisi joka kuukausi edes mahdollisuus tulla raskaaksi. Muistaakseni K.ta yrittäessä laskin, että puolen toista vuoden aikana oli ruhtinaalliset 5 kertaa, jolloin oli edes mahdollista raskautua. Ja kyllä se vaan edelleen kirpaisee, että toisille tulee se tärppi kerrasta ja itsellä on ties kuinka pitkä ja kivinen tie vielä edessä. Vaikka eihän se ole minulta mitään pois ja ei ne muiden raskaaksi tulemiset ja olemiset enää sellaista tunnemyrskyä saa aikaiseksi kuin ennen, onneksi. Lähetin kaverille takaisin häneltä lainassa olleet äitiyslappuhaalarit ja ostin korvaukseksi vielä masutuubin ja kyllähän se ajatus vauvasta ja raskaudesta alkoi taas entisestään kutkuttaa ;)

Hessuselle myös onnea ja kyytiläiset pysyköön sen 9kk matkassa bd

Toivotan meille kaikille nyt alkuun rauhallista ja erittäin onnellista joulua näiden meidän ihanaisten pienokaisten kanssa. Ja viimeistään ensi vuodelle 2008 plussia ja vauvoja kaikille niitä tarvitseville! :)

Terkuin,

Mörötin kp mitä lie

124/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas tytöt, mä just testasin apteekin omalla plussan, ei minkään haamun vaan kunnon viivan!!! Siis mää sekoaaaaaaan!!! Aivan ihanaa!!! Nyt ei osaa muuta kirjoittaa! Pitää lähtä koko perheellä vielä iltalenkille ennen poitsun yöunia!

Siis aivan ihanaa!!!

Terv. Onnesta sekaisin oleva Hessunen ja toivottavasti kumpikin Anelma ja Unelma pp10 (vasta) tai rv. 3+4?

Vierailija
125/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinköhän ensiksi onnittelemaan :-) Tosi hienoa!! Voin kuvitella miten hieno on olo...! Toivotan oikein turvallista masunkasvatusta.

Hömm, monihan minut jo muistikin *punastuu*, kiitos tervetulotoivotuksista! Omasta navasta voisin sen verran raportoida että tuossa viikonloppuna (lauantaina?) olis ollut kp28, eka kierto pilleripaketin loppumisen jälkeen. Kyllä, pilleritkin olivat kehissä vielä viime kuun alussa, vaikka se oudolta kuulostaakin, mutta kun on näistä luomuylläreistäkin kuullut (toiveikasta joo-o...) ja toisaalta sellainen ilman reipasta foolihappolisää olisi vähän huono homma. Jos joku muistaa niin mun lääkitys " syö" foolihappoa. Foolihappoa olen napsinut lokakuusta lähtien -ihan varmuuden varuiksi (hullu). No kuitenkin, jotain rusehtavaa vuotoa esiintyi mutta ei sitten sen enempää. Arvaatte varmaan, että testaus alkaa poltella mielessä, varsinkin kun silloin tällöin on tosiaan vihlonut alavatsaa. Mutta kun järjen ottaa käteeen ja katsoo niin olisi se luomuylläri aika epätodennäköinen. Saa nähdä sitten miten kovaa haipakkaa on tuo alkuvuosi, tarkoitus olisi kuitenkin päästä taas Niklaksen pakeille aika pian. Eli jos tästä menkat oikeasti alkais ja saiskin heti ajan Niklakselle niin tiedä osse vaikka olisinkin jo tammikuussa piinailemassa :-)

Vierailija
126/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa!!! Toivottavasti siellä on molemmat kaverit tiukasti kiinni!

Vierailija
127/151 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaamaan siitä! Heti, mars mars!

Vierailija
128/151 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta!!!! Nyt jännätään onko molemmat kaverit köllimässä äipän massussa :)

Helin nimimerkki on tuttu myös minulle ;) Ei olla mekään taidettu piinailla samoissa pinoissa, mutta kyllä sitä vaan tuli luettua aikoinaan kaikki mahdolliset pinot ja siksi moni nimimerkki tuttu :)

Täällä meneillään menkkojen loppupäivät tai jotain ;) Jos nyt jotain positiivista voisi sanoa menkkojen alkamisesta, niin mulla alkoi menkkakivut vasta edellisenä päivänä ennen vuotoa. Ette kuulkaat arvaa kuinka ihanalta se tuntui kun ei alkanut kivut 1-2 viikkoa ennen ja kivut kesti vain 2x2h eikä tarvinnut buranaakaan napsia! Nyt kyllä edellisenä päivänä ennen vuotoa pääsi kunnon itku pitkästä aikaa, kun tuli vaan sellainen tunne, että mitäs jos me ei ikinä saadakaan toista pikkuista? Kun nyt vaan tietäisi että edes joskus, vaikka viiden vuoden päästä niin se helpottaisi oloa edes vähän!

Mua ei edelleenkään muiden nopeat raskautumiset sun muut vauvamahat " häiritse" , jotenkin vaan märehdin omaa tilaani koko ajan! Minäkään en ole saanut mitään diagnoosia, johtuen ehkä siitä että en ole ikinä puhunut asiasta " tohtoreille" vaikka ihan pohjamudissa ryvettiin aikoinaan...

Vierailija
129/151 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihania uutisia täällä onkaan! Onnea Hessunen aivan hirmuisesti! Onkohan siellä kaksi toukkaa?

Moi Heli, tervetuloa mukaan ja onnea yritykseen! Vieläkö olet malttanut olla testaamatta?

MiaMikille pahoittelut menkoista. :( Mutta hyvä, jos kipuja sentään oli vähemmän kuin yleensä.

Osse-rakas, voi kun voisin sua lohduttaa! Mä en nyt ehkä ole oikea ihminen sanomaan tätä, kun ymmärrän, että mä oon yksi niistä joiden raskaus sua varmasti harmittaa, mutta siis ymmärrän ihan täysin sun fiilikset noista nopeista raskauksista. Ei se ole itseltä mitään pois, mutta miksi toisten täytyy odottaa niin kauan? Se tuntuu niin epäreilulta! Ei sitä kellekään muulle toivoisi pahaa, mutta toivoisi vaan, että kaikki, jotka toivoo lapsia, saisi oman pikkuisen yhtä nopeasti. Jospa sun yllätysovistuntemukset pitikin paikkansa? Se olis hieno juttu!

Mörötin, kirjoitit niin osuvasti tuosta, että kun todellisia yrityskertojakin on monella lapsettomuudesta kärsivällä niin harvoin. Joko siksi, että ei vaan tule ovista, kierrot venyy jne. tai siksi, että luomuraskaus ei vaan ole mahdollista ja hoitojonoissa ei voi kiilailla. Mä oon miettinyt, että tuntuuko musta vaan vai onko näitä keskenmenoja ja muita ikäviä juttuja myös jotenkin enemmän lapsettomuushoitojen yhteydessä/niissä käyneillä pareilla? Niin monella palstatutulla täällä on käynyt niin, että ensin on hoidoilla vihdoin tullut raskaaksi ja sitten tapahtunut jotain ikävää. Silloin tuntuu niin musertavalta, että edessä voi olla vielä ties kuinka pitkä taival... Ja kun ei niitä yrityskertoja niin vaan tule uusia. Välillä tuntuu ihan kuin kaikki kasaantuis samojen ihmisten niskaan. Enkä nyt puhu itsestäni, vaan teistä muista urhoollisista ja rohkeista naisista, jotka ootte käynyt läpi paljon rankempia juttuja kuin minä.

Me käytiin tänään vihdoin alkuraskauden ultrassa. Miten pari viikkoa voikin tuntua niin pitkältä ajalta?

Tärkeintä on, että kohdusta löytyi yksi 7,4mm alkio, jonka sydämen syke näkyi selvästi! Lääkäri oli tosi tosi sydämellinen ja valitsi sanansa niin huolella... Ihanaa, että se oikeesti tajusi, miten herkässä tilassa mä oon just tällä hetkellä. En olis kestänyt, jos se olis vaan alkanut taas ladella niitä prosenttilukuja, että kyllä nyt on niin ja niin suuret mahdollisuudet, että vauva syntyy. Heti ensiksi lääkäri kysyi mun vointia ja pelottaako edelleen kovasti. Tuli vaan niin hyvä mieli tuollaisesta asiantuntevasta ja empaattisesta palvelusta.

Eilisillasta lähtien mulla on ollut taas jotain vihlontaa oikealla puolella munasajan suunnalla, mutta lääkäri sanoi, että se johtuu varmaan keltarauhasesta, joka oli nyt painumassa kasaan. Eli tarkoittaako se, että alkion täytyy nyt pärjätä istukan varassa? Apua!

Lääkäri katsoi, että sydämen sykekin oli tasaista, mikä kuulemma on ehdottomasti hyvä juttu tässä vaiheessa. Muutenkin kaikki näytti hyvältä, joten ensimmäinen etappi on saavutettu, rakkaat ystävät! :)

Me mennään vielä 9+2 uudelleen VL:ään ultraan, ihan vaan varmuuden vuoksi, lähinnä sen vuoksi, että mä voisin olla vähän rauhallisemmin mielin, jos sinne asti päästään. Puhumattakaan np-ultrasta. Ton toisen ultran jälkeen voidaan kuunnella sydänääniä varmaan vielä neuvolassa ennen sitä. Kuulostaa varmaan tosi liioittelulta, ja tiedähän mä että ei ne ultrat sun muut mitään auta, jos jotain on tapahtuakseen... Mutta mä en enää ikinä haluais kuulla sitä viikolla 13.

-Q-

Vierailija
130/151 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole niitä, joiden raskautuminen mua ahdistaa, enkä mä oikeesti voi sanoa, että kenenkään yksittäisen ihmisen raskaus mua ahdistaisi. Tiedän, että en surullisena osaa ilmaista itseäni selkeästi, ja siksi mun kirjoituksista saa sen kuvan, että toivon pahaa muille, mutta eihän se tietenkään niin ole. Mä en voi ehkä sanoa olevani onnellinen itselleni tuntemattomien ihmisten plussista, mutta en mä niitä raskauksia poiskaan keneltäkään toivo. Tuttujen raskauksista olen iloinen ja onnellinen, tosin silloinkin mukana on myös surua. Jokainen (pääsääntöisesti siis, tietysti on yllätysvauvoja) vauva on täälläkin palstoilla varmasti tosi toivottu, ja mikäs sen hienompaa kuin että toive toteutuu. Enemmän mä todellakin vain säälin itseäni ja muita, joilla toiveen toteutuminen on hidasta ja niitä todellisia yrityskiertoja on vain muutama vuodessa.

Mutta pääasia siis, että Q mä en vois ikinä ajatella, että sun raskautesi harmittaisi mua!

Mulla on kahden serkun perheeseen tulossa vauva, molemmat ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta. Odotan niitä innolla ja olen onnellinen heidän puolestaan, mutta tunnen samalla surua paitsi omasta puolestani, myös näiden serkkujen siskon puolesta, hän synnytti viime keväänä kuolleen pojan n. rv 20, eikä ole sittemmin tullut raskaaksi. Tuntuu tosi pahalta, kun hänen pahaa oloaan ei saa pois, eikä varmaan onnistu edes lievittämään, ja samalla tietää, että itsellä on kuitenkin jo tuo ihana lapsi, ja tän kertainen tuska ja paha olo on erilaista, ja helpommin kestettävää.

Ja mä haluan vielä tarkentaa, että en mä oikeasti vain koko ajan mieti tätä ja pohdi, et kuinka toiset tulee niin vain raskaaksi, mutta tää palsta on vaan mun henkireikä niihin ajatuksiin. Ja mikä mua varsinaisesti ahdistaa nopeissa raskautumisissa ei ole se raskaus ja ihana vauvanalku vaan se asenne, jollaiseen mulla ei ole mahdollisuutta, kun jo toisen yrityskierron jälkeen ollaan epätoivoisia. Ja totta kai ollaan, kun kerran oikeasti on mahdollisuuksia tulla heti raskaaksi. Silloinkin ahdistusta aiheuttaa oikeastaan siis se, että olen kateellinen siitä, että jollakin on mahdollisuuksia ajatella niin.

Ja musta sä ihan turhaan Q vähättelet sun kokemuksia, jokainen keskenmeno on ihan hirveetä! Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin!! Ja on tosi hyvä, että käyt useesti ultrassa, mulle ne ainakin oli hirmu tärkeitä (7-9-12 viikoilla), olisin muuten hyppinyt seinille...

Mut nyt meen nukkumaan. Koettakaa kestää mun sepustukseni, mulle on vaan tärkeetä jossain saada sanoa, kun tuntuu pahalle. :)

-Osse

Vierailija
131/151 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipas ne parhaat mahdolliset! Mitkäs viikot sulla nyt sitten onkaan meneillään? Äläkä unohda heti meitä, vaan käy kertomassa aina välillä niitä kuulumisia ja mun puolesta voit kirjoittaa vaikka niistä kaikista ja usein tulevista pelkojutuista ;) Missäs muualla kuin täällä niitä saa purkaa :) Mehän käytiin kans Idasta rv 6+5 TAysissa alkuraskauden ultrassa ja jos en olisi oksentanut aamusta iltaan niin kyllä oltaisiin menty vielä yksityiselle ennen julkisen puolen ultraa, ja ihan vain mielenrauhan vuoksi!

Vierailija
132/151 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia uutisia saatu pinoon :)

Onnea Hessuselle ja toivotaan, että molemmat kyytiläiset olisivat mukana :)

Onnea myös Q:lle pienen ja virkeän vauvan näkemisestä. Mullakin oli K.ta odottaessa ultrat viikoilla 7-10-13 ja kyllä ne oli ihan elintärkeitä henkisen jaksamisen kannalta. Että ei kun vaavia vaan vilkuilemaan ;)

Missäs vaiheessa muiden hoidot ovat? Minä huomasin, että mulla on niitä clomeja nyt ainakin vielä kahteen kiertoon (parasta ennen päiväys 4/2008), että ne nyt ainakin aion käyttää kun ovat niin himputin kalliitakin. Ja varmaan pitää ainakin siihen ekaan clomikiertoon varata lääkäri ja ultra niin tietää miten ne vaikuttaa. Viimeistään ennen loppiaista pitäisi menkat alkaa, mutta toivotaan että aikaisemmin bd

Hyvää ja rauhallista joulua!

Mörötin

133/151 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon onnitteluista, mahtavaahan tää on!

Hienoa, Quiero, että näitte kaverin ultrassa. Kyllä se aina hetkiseksi rauhoittaa mieltä, kun tietää, että vauveli tosiaan on masussa oikeassa paikassa.

Täällä on Ossella ollut aika rankkaa näissä lapsettomuusasioiden miettimisessä. Voimia sulle! Kyllä tekin vielä saatte sen toisen mussukan, sano mun sanoneen! Jotenkin sitä luottaa siihen, että kun kerran on hoidoista saanut vauvan, niin miksei sitten saisi toisenkin!? Ennen tätä nykyistä plussaa mua tympäsi oikein tosissaan tämä asia, mutta nyt taas kun on itsekin plussannut, niin ei haittaa enää mikään! Yllätys, yllätys!

Itseä taas turhautti esikoisen yritysaikana se, kun kuukautiset tulivat joka kuukausi, vaikka pitkään oltiin käytetty ovistestejä, joten oikeaan aikaan hommailtiin kyllä! Mutta meillähän sitten löytyikin syy miehen siitiöiden vasta-aineista, joita on vaatimattomat 100%. Eli täällä päässä on kyllä turha edes haaveilla luomusti onnistumisesta. Vaikka periaatteessa se voisi olla pieni mahdollisuus, mutta ei me edes alettu yrittään kotikonstein, kerta ei 3,5 vuodessa tullut plussan plussaa, niin tuskinpa nyt myöhemminkään! Siksi sitä jotenkin itse on hyväksynyt, että luomusti ei saada vauvaa, niin ei enää tuo kuukautisten tulo ole niin rasittavaa!

Mutta se pitää sanoa, että onneksi on tullut nämä hoidot kuvioihin, niin saamme mekin lapsia. On se vaan ollut ennen vanhaan kamalaa, kun ei ole voinut hoitohin mennä, sitten sitä on täytynyt vaan tyytyä siihen lapsettoman elämään! Ja katkeroitua koko loppuelämäksi!

Lopuksi (.): Nyt on menossa jo HURJAT 4+0, pakkohan se on olla enemmän, kun kohta melkein viikon olen tiennyt olevani raskaana! Mutta noin se on klinikan ohjeiden mukaan! Ultran olen varannut ja se on VASTA 14.01. Mutta onneksi nyt miehelläkin alkaa melkein kahden viikon loma, niin jospa se aika kuluisi jouluhuumassa. Se on mua nyt huolettanut, että kun ei oikein vielä ole kunnon oireita, hieman tissikipua. Esikoisesta olin jo pp12 pahoinvoiva ja sitä kesti tonne rv16 asti. Eihän se tietty ollut mukavaa, muta tiesi kuitenkin, että raskaana ollaan ja varmasti! Nyt pelottaa, onko sitä edes raskaana, vai olenko unelmoinut vain, No aamulla piti tehä varmistustesti ja olihan ne viivat entisestäänkin tummuneet, joten kai se on pakko uskoa!

Tsemppiä kaikille muillekin hoitoihin lähtöön ja luomuiluun, toivotaan ensi vuodesta oikein vauvarikasta meille kaikille!

Ihanaa jouluaikaa kaikille tonskailijoille ja nautitaan meidän omista pikkukullanmuruistamme!

Terv. Hessunen, Mulju-Möykäri 10/06 sekä Anelma ja Unelma rv4+0

Vierailija
134/151 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko porukalle oikein mukavaa joulua ja onnea vuodelle 2008.

T: Ull-Maij + perhe

Vierailija
135/151 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Onnea sykkeestä ja ihanaa kuulla että lääkärikin ymmärsi tilanteen! Silloin (ehkä noin miljoona vuotta sitten) kun käytiin kesällä -06 kuuntelemassa pirpanaamme noilla viikoilla, muistan miten kauan tuo tieto sykkeestä lennätti mua yläilmoissa!! Eikä ole mitään aihetta syytellä itseään hysteeriseksi jos haluaa ultrausta useammin, mäkin hyppäsin niissä ihan jatkuvasti (no se tosin oli ihan määrätty just epilepsialääkkeen epämuodostumavaaran takia), varmaan 6-7 kertaa raskauden aikana. Rauhoituin vasta kun liikkeet alkoi tuntua, siten saatoi alkaa itse seurata tilannetta.

).( Joo testasin mä sitten aatonaattona negan. En nyt sitten kamalasti pettynyt, en edes yhtään itkenyt. Aattona sitten alkoi menkat, joten jotain positiivista vois ehkä olla tässäkin, 36 päiväähän on _melkein_ normaali kierto... vanha kantturakin osaa yllättää! Tiedä sitten mihin tästä vielä päästään, mies ehdotti että tämä kierto kokeiltaisiin ihan luomuna (ohhoh) ja tilailis aikaa Fertikselle sitten vasta sen jälkeen. Ties vaikka tässä joskus olisi vielä raskaana. Kuka sitä tässä muutama viesti takaperin sanoikaan että jos on kerran jo onnistunut niin on helpompi ajatella että miksei toistekin. Ehkäpä siitä johtuu tämä mun outo kärsivällisyys -tai sitten se on tämän pyhän äitiyden sivuvaikutusta :-D

Vierailija
136/151 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitikin helillä negaa näyttää testi, kyllä tänne nyt olisi joutanut yksi joululahjaplussakin tulla, kun tuo hessusen plussa livahti jo esijoululahjaksi!

Tänne ei kummempia, jouluna olen päässyt ajattelemasta näitä juttuja. Nyt oottelen, että vuoto alkais ja pas alkais. Miehen tuloksia ei tullutkaan ennen joulua, vaikka niin lupasivat, eikä ole nyt välipäivinäkään tullut. Eipä siellä varmaan kyllä kukaan nyt töissä ole niitä lähettämässäkään.

Hessusen ultraa odottelen kans innoissani, kiva kuulla onko molemmat kaverit kyydissä vai ei!

Eipä muuta, palaillaan.

-Osse

Vierailija
137/151 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyllä arvaa...

Meille tuli vähän jälkilähetyksenä jouluylläri, nimittäin testasin eilen apteekin omalla haamuplussan :O Hirveän luottavainen olo ei raskauden suhteen vielä ole ja pitää testata maanantaina uusiksi.

Tuo heikko plussa tuli bongattua testistä sen testiajan jälkeen, mutta ei mulla kyllä ennen ole vastaavalla testillä tullut minkäänlaisia roskishaamuja vaikka olen niitä kuinka yrittänyt tihrustaa. Ja tein tuon testin juuri sinä päivänä kun menkat olisi minun lyhimmän kierron mukaan pitänyt alkaa. On vaan ollut viikon verran niin kummalinen olo ja kun alavatsaakin on juilinut jo viikon verran niin ajattelin, että pitää mennä lekuriin jos se juiliminen ei raskaudesta johdu. Pää on ihan pyörällä ja jotenkin sitä ajattelee, että ei tämä voi näin helppoa olla, että ei voi uskoa todeksi. Toivottavasti saisin vahvemman plussan maanantaina ja tämä raskaus kestäisi loppuun saakka.

Ihmeissään,

Mörötin

Vierailija
138/151 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti matkaan, voi vitsit miten hieno juttu!!

-Osse

Vierailija
139/151 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Anteeksi, kun tällä tavalla teidän pinoonne tuppaudun, mutta huomasin vain, että Mörötin oli saanut aivan ihanan jouluyllärin<3!!! Voi että, ihanaa! Onnea ihan hirmuisesti plussasta!!! Oon niiiiiin iloinen teidän perheen puolesta! Toivotaan peukut ja varpaat pystyssä, että odotus sujuu onnellisesti ja saatte ensi vuonna pikkuisen rakkauspakkauksen:)! <3

PS. Tulikos se mun uusi sähköpostiossa sulle Mörötin perille silloin jokin aika sitten (tekstarilla lähetin)?

~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~

Vierailija
140/151 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Tein tuossa äsken sitten uusintatestin ja kyllä siihen nyt tuli testiajan sisällä kaksi viivaa. Harmittaa vaan, kun se tulosviiva on edelleen niin hailakka. Eli voi olla että tämä jää lyhyeksi iloksi :( No raskaana ollaan siihen saakka kun vuoto ilmaantuu tai lääkäri toisin ilmoittaa. Me vaan niin jo haluttaisiin pitää tämä vauva.

Mörötin mahdollisesti rv4+3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi