Tonskailijoiden pino
Elikkäs aloitin nyt " uuden pinon" tälle puolelle, ettei tuu niin " ahistavaa" oloa... Katotaan saadaanko pinoon muitakin kuin mä vaan...
napero kp18(eikä sillä enää väliä..)
Kommentit (151)
mä en saanut koskaan tytöstä mitään vahvoja viivoja apteekin omaan, joten jos se plussa tulee kerran testiajan puitteissa eikä mitään vuotoja ole, en sinuna huolehtisi yhtään.
Eipä tässä muuta, menkat alkanee tänään ja sit uutta lääkettä nassuun.
-Osse
Tuossa jo äidille tilitin itkua vääntäen miten epistä se on, jos tämä vauva nyt otetaan meiltä pois. Niinkuin tässä elämässä nyt mikään yleensäkään menisi oikeudenmukaisesti...
Eletään tätä raskautta nyt päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan sormet ja varpaat ristissä parasta. Kyllähän sitä pitäisi olla jo tyytyväinen siihen, että on luomusti tullut raskaaksi, mutta nyt ne toiveet on jo korkeammalla.
Onnea Osselle nyt siihen PASiin!
Ja onnea myös muille tonskailijoille ja paljon vauvoja ja vauvanalkuja vuodelle 2008!
Mörötin
Toivon teille kaikille ihania hetkiä ensi vuodelle!!
-Osse
Aivan ihania uutisia Mörötin! Pidän todellakin teille peukkuja, että saatte tuon pikkuisen ihmeen syliinne! Kylläpä oli todellakin yllätys! Tunsitko oviksen tai osasitko muuten yhtään ajatella, missä vaiheessa kiertoa olet menossa? Nyt vain toivottelen sulle onnellista odotusaikaa ja isoa masua! :)
Osse, hienoa, että tekin pääsette pian taas tositoimiin! Toivotaan, että ne menkat alkaa sopivaan aikaan eikä klinikan aukiolot sotke kuvioita.
Napero, milloinkas teillä on seuraava hoitokierros? Muistelen, että sanoit että vasta ensi vuonna, mutta nythän on se ensi vuosi. :) Toivottavasti hoidot jatkuu teilläkin pian.
Helille pahoittelu, kun testi näytti sitten kuitenkin negaa. Aina sitä vaan toivo nousee, jos menkkoja saa odottaa. :(
Kuka sitä mun toista ultra-aikaa kysyikään? Se on 9+2 eli viikon päästä. Jännittää niin kauhesti, että en voi ajatellakan koko asiaa.
Kaikille tonskailijoille oikein hyvää uutta vuotta!
-Q-
Tuttu nikki sinäkin... " uskallan" lämpimästi onnitella vaikka itse oletkin kovin epäilevällä mielellä... meille Penelopen kanssa kävi nimittäin sillätavalla, että testiviiva oli tosi hailakka, mutta kun menin sitten samantien klinikalle verikokeeseen, tulos oli niin korkea, että epäiltiin vahvasti, että molemmat siirretyt alkiot olisivat kiinnittyneet! Eli mitään korrelaatiota viivan värisävyn ja hormonipitoisuuden välillä ei ole, oikeasti. Tämä varmaan sanotaan testipaketissakin, usko sitä, dear :-)
Miamik on tuttu nikki samoin, heilutukset \o/!!! Kaikki täällä kanssa on...
ON: Mitäpä tässä, kp9 ja enemmän kuin niitä lasken jäljellä olevia vapaapäiviä. Loppiaisen jälkeen sorvin ääreen jälleen, aika kaameaa oikeastaan... tahtoo pian äitiyslomalle uudestaan! Kiitos kaikille negasymppauksesta, mieli suuntautuu jo PASsia kohti, vaikka tämä kierto luomuna mennäänkin. Siis jos nyt joku kierto on olemassa.
mä en ilmeisesti nyt sit pääsekään PASiin, koska mulle tulikin miniminimenkat, eli käytännössä kahtena päivänä tuhrutti muttei tullut edes siteeseen asti ja tänään ei enää oikein mitään. Hemmetin hienoa, nyt olis jo kp 3 ja lääkkeitä olis pitänyt jo kaks päivää syödä, mutta myöhästä kai se nyt on... klinikka on edelleen kiinni, enkä siis mistään voi saada tietoa, mitä tehdä. Taidan lähtee pihalle, ja katellaan sit kuukauden päästä uudelleen...
toivottavasti mies saa tänään tulokset, niidenhän piti tulla ennen joulua, mutta ei ainakaan kotiin asti ole tullut.
heli, uskon et töihin meno on ihan outo ajatus, vaikka mä toisaalta menisin mieluummin nyt töihin ku istuisin kotona ihmettelemässä omaa kroppaani :)
Eipä tänne muuta, millonkas hessusella olikaan se ultra?
-Osse
eli miehen tulokset tuli ja ihan normaalit olivat, onneksi! Tuo marraskuun lasku määrässä oli siis vaan kuumeesta johtuvaa.
HIRMUISESTI Onnea Q!!=) Aivan ihania uutisia. Onnea, onnea, onnea!
Aurora
Pitkästä aikaa tällekin puolelle... Mä en sitten tajua miksi ei jaksa tänne kirjoittaa... Tai siis ei saa vaan aikaiseksi.
Meillä jatkuu hoidot seuraavien menkkojen jälkeen, ja nyt on kp 17. Mutta mutta, mulla on nyt muutaman päivän ollu sellanen jännä tunne (sellanen painontunne) tuolla alavattassa, ja en todella tiedä mistä tulee, edelliset menkat oli ihan normaalit, ja testiä en siis tehny, kun kierto jäi " vaan" 30 päiväksi, mikä on mulla ihan outoa!!! Ja sit välillä oon muka pahoinvoiva tai jotain, taitaa olla vaan mielikuvituksen tuotetta, eiks joo? Mä niin ootan et ne seuraavat menkat tulis jo, niin ei oli enää tällasta!
Ja siitä sitten tulikin mieleen, että olikos teissä ketään joka oli syöny niitä metformiineja? Mulla on nyt muutaman viikon tullut oikealle puolell sellanen munasarjojen kohalle (kai?) kipukohta (ei pysty tekeen sinä aikana yhtään mitään, ja sattuu niin piippiippiip) Ja aattelin että johtuukohan se noista vai mistä? Ja sit mä kävin noin kk sitten työterveystarkastuksessa missä otettiin verikokeita ja niissä oli maksa-arvot koholla, ja veikattiin sen terveydenhoitajan kanssa että johtuu noista lääkkeistä. Kai?
Ja sitten Mörötin ja Hessunen, ONNEA! (en oo vissiin onnitellut!?)
Ja Helille pahoittelut!
Jaaha, kiukkupussi heräs... Täytyy mennä.
napero kp17/30-32 =O
napero79:
Meillä jatkuu hoidot seuraavien menkkojen jälkeen, ja nyt on kp 17. Mutta mutta, mulla on nyt muutaman päivän ollu sellanen jännä tunne (sellanen painontunne) tuolla alavattassa, ja en todella tiedä mistä tulee, edelliset menkat oli ihan normaalit, ja testiä en siis tehny, kun kierto jäi " vaan" 30 päiväksi, mikä on mulla ihan outoa!!! Ja sit välillä oon muka pahoinvoiva tai jotain, taitaa olla vaan mielikuvituksen tuotetta, eiks joo? Mä niin ootan et ne seuraavat menkat tulis jo, niin ei oli enää tällasta!
Entäs jos sulla on ollut ovulaatio?? Toi oikealla puolella oleva kipukohta viittais kans siihen, et on munarakkula kasvanut ja siinä keltarauhanen, joka tuntuu kipeenä? Ei metuhin nimittäin mitään tuollaista kipua muuten kuulu, mut niidenhän on tarkoitus tasoittaa kiertoa, mitä sulla on jo tapahtunut, koska kierto oli vain 30 päivää jne. Maksa-arvojen kohoamisen ei ainakaan pitäis johtua metuista, tai en ole koskaan kuullut. Tosin eipä multa ole maksa-arvoja otettukaan kuin raskaana ollessa.
Eipä muuta, mulla noi metut ei toimi kiertoa tasoittavasti, harmi. Mutta jotain mätää mun kropassa on, kun vuotoa ei ole edelleenkään, viime yönä oli hirveä kuume, mitään muuta oireita ei ole, paitsi nyt vähän huono olo. Ja voitte uskoa, että olen testinkin tehnyt, se näyttää niin puhdasta negaa, että hah! Vatsatauti mulla taitaa olla tulossa, siihen toi kuume ja paha olo viittais, mutta olispa hauska tietää, miksi menkat oli tollaiset minit... En uskalla kyllä uuteen pas:iin lähteä ennen kuin olen päässyt käymään ultrassa, että lääkäri katsoo mikä on limakalvon tilanne ja kannattaako syödä uutta kuuria primoluteja, jos menkat on silläkin tuollaista ihan älytöntä.
-Osse
piipahdin tällä puolella ja mitä uutisia täällä olikaan :) Onnea Mörötin! Voihan olla että sulla on ollut tässä kierrossa ovis vain vähän myöhemmin ja siksi näyttää vasta haamua!
Helille pahoittelut negasta!
Koskas quierolla olikaan se seuraava ultra? Hessusella taisi olla vasta parin viikon päästä?
Lueskelin tuossa tuota omenaviinietikkapinoa ja silmääni osui sellainen juttu, että muutamalla ei ollut tullut loppukierrosta makean himoa. Tajusin ettei minullakaan tullut viime kierrossa. Aloitin siis eilen litkun uudestaan kolmen viikon tauon jälkeen ;) Jospa se loppukierron pms-oireiden katoaminenkin johtuisi siitä litkusta? Tai ehkä sittenkin synnytyksestä, mene ja tiedä?