Lue keskustelun säännöt.
Mitä lahjaa et tänä jouluna haluaisi saada?
28.10.2007 |
Yritän tässä miettiä millaisia lahjoja ei kannata ainakaan hankkia..
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
-suklaata
-saippua/dödösettejä, jää käyttämättä
villasukat, lapaset, aluskerrasto ois toivelistalla..
Vierailija:
lahjoittakaa ne lahjanne sitten vaikka köyhille lapsiperheille tai alkoholisten ja narkomaanien pienille lapsille tai lähtettäkää Afrikkaan senkin kiittämättömät!
ne lahjanne sitten vaikka köyhille lapsiperheille tai alkoholisten ja narkomaanien pienille lapsille tai lähtettäkää Afrikkaan senkin kiittämättömät!