Mitä olette mieltä päivän syömisistäni?
Tarkoitus on siis hieman " litistyä" viikon aikana että farkut mahtuisivat sulavammin päälle.
Olen keventänyt jo kuukausia, ja saanutkin viitisen kiloa tippumaan mutta nyt haluiaisin mahd. litteän olon lauantaiksi jolloin on tärkeä meno.
Olen ajatellut korvata yhden aterian nutrilet-pirtelöllä päivässä, ja iltapalaksi sellainen patukka.
Tässä siis päivän ruuat;
aamulla luonnonjogurtti ja kahvia
lounas nutrilett-pirtelö
Lämmin ruoka siskonmakkarasoppaa niin että nälkä lähtee, lisäksi ruisleipää ja rasvatonta maitoa
illalla nutrilet-jogurttipatukka
Tätä ei siis ole tarkoitus jatkaa viikkoa pidempään, eli terveysvaikutuksista ei tarvitse olla huolissaan.
Kommentit (10)
Aika vähäiseltä kuulostaa ruokapuoli. Mikset tee kasvissoppaa ja syö sitä? Voit olla hoikassa kunnossa lauantaina, mutta maanantaina karisseet kilot ovat palanneet takaisin, eikä kroppa tykkää jojo-diettailusta. Lisää liikuntaa! Siitä tulee hoikka olo.
tosin nutrilet-patukan sijalta syön palasen ruisleipää.
Enkä ole laihduttamassa tms. En yksinkertaisesti vaan syö enempää.
Tiedän että tämän viikon syömiset ovat minimissä mutta se on pointtinikin että saan itseni vähän litteämmäksi lauantaiksi, mistään laihtumisesta en edes haaveile tässä ajassa. Maanantaina saa puntari näyttääkin normaalilukemia. Kevennys jatkuu vielä ehkä 3kg:n verran mutta ei tällä tavoin.
ap
170cm ja painan 54kg eli ihan normaalikokoinen mielestäni :)
7
eli kevennykselle todella on vielä aihetta:D
7, olet kyllä hoikassa kunnossa, oikeasti.
ap
Leipä, pastat, perunat minimiin ennen lauantaita. Ei turvota.
Lisänä olen vähentänyt hh minimiin.