Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä. Saako 3 lapsen äiti juoda itsensä talutettavaan kuntoon, lapset tietty hoidossa.

Vierailija
30.10.2008 |

Onko naisen joka ennen bilettänyt rankasti pakko lopettaa koko juhliminen,miten on,katsotko pahalla vai et?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä mitä hienoa on olla talutettavassa kunnossa. Mitä järkeä on ryypätä itsensä tolkuttomaan tilaan? Lähinnä säälittävää.

Vierailija
2/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on järkänyt lapsille hoidon, niin mikä ettei. Sivistelläkö pitäisi ja kiillottaa martyyrin sädekehää ja hokea olen maailman paras äiti -matraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä mitä hienoa on olla talutettavassa kunnossa. Mitä järkeä on ryypätä itsensä tolkuttomaan tilaan? Lähinnä säälittävää.

Vierailija
4/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun ehkä olis parempi et se kolmen lapsen äiti ei enää ottais ollenkaan tai jos ottaa niin ottais sit piilossa kotona siitä kaappipullosta....

että oikeen katotaan pahalla....kyllä taitaa joillakin mammoilla mennä oma vapaa-aika ravintolassa kyylätessä pahalla silmällä äitejä, jotka ehkä juhlii pikkasen reippaammin =) hopi hopi, nyt hankkimaan elämä!

Vierailija
5/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on järkänyt lapsille hoidon, niin mikä ettei. Sivistelläkö pitäisi ja kiillottaa martyyrin sädekehää ja hokea olen maailman paras äiti -matraa

Kunnon kännit voin ottaa mielelläni, mutta en mä nyt talutettavaksi halua. Mitäs hauskaa siinä olisi :O?

Vierailija
6/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kolmen lapsen äiti, tosin en ole talutettavassa kunnossa ollut varmaan 10 vuoteen.

Mutta jos otan, niin otan sitten reilummalla kädellä. Varsinkin baarissa tanssiessa tulee usein huomaamatta hörpittyä siideriä enemmän kun on tarkotus =D

Ja jos joku katkera mamma tanssilattian reunalla sitä pahalla katsoo niin voi voi.

Vierailija
7/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäähän se on itsensä räkä poskelle -kuntoon juoda.

Ja ikävän näköistä oli sitten minkä ikäinen hyvänsä.

Vierailija
8/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kuitenkin se, että vanhempi nainen kännissä on ikävä näky.

Vierailija
9/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin bilettämiseen. Haloo!

Mutta muuten komppaan kyllä ylempiä; mitä hauskaa on juoda itsensä talutettavaan kuntoon?

Vierailija
11/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liian känninen yli 40v nainen on kamalin näky!

Vierailija
12/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juhliminen on vähentynyt lasten saannin jälkeen varmaankin osittain siksi, että ikää on tullut lisää ja toisaalta siksi että baarissa käyminen on niin kallista. Ennemmin sitä nykyisin juo sen pari siideriä ihan kotona jonkun kaverin kanssa (lapset nukkumassa ja isä selvin päin kotona).

Vierailija
13/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kanssa voiko juhlia vai ei, siis nimenomaan jos lapset ovat hyvässä hoidossa. Mutta kyllä tuolla baareissa naureskellaan kaikille jotka talutettavaan kuntoon itsensä dokaa, olivat sitten miehiä tai naisia, lapsiluvusta riippumatta. Katsojasta riippuu sitten katsooko pahalla vai juuri naureskellen...

Minulla ei ainakaan ole varaa paheksua ketään, minullakin on tapana ottaa reilusti aina silloin harvoin kun johonkin pääsen, niin neljän lapsen äiti kun olenkin. Tosin minulla on sen verran oivat viinajalat etten talutettavaksi yleensä joudu, jalat kestää kauemmin kuin pää, jos vain pysyttelen kaukana tequilasta;) Ja os joku katsoo sitä pahalla niin fine, oman iltansa siinä pilaa, ei minun=)

Vierailija
14/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuten ruukataan sanoa. Minkäs sille mahtaa, jos harvoin ottavalle joskus noin käy, jopa vähän pienemmästäkin alkoholimäärästä.

Vierailija
15/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ollut noin kaksi vuotta dokaamatta (raskaus- ja imetysajan) ja sitten mentiin pikkujouluihin.... no siellä olikin snapseja pöydässä ja kaikki kantoivat juotavaa eteen, ja ennenkuin itse ehdin huomata edes olevani humalassa, olinkin jo talutettavassa kunnossa!

Jos on ollut kaksi vuottakin juomatta, voi kaksi lasia viiniä olla maksimimäärä minkä voi juoda ilman, että on p******t olalla!

Nykyään en koske enää kirkkaisiin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
16/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni KENENKÄÄN ei pidä juoda itseään talutettavaan kuntoon.

Eikä musta ole mikään puolustus, että joskus sitä sattuu. SAttuu varmaan, mutta mutta ihan omaa tyhmyyttä se silloinkin on. Ihmisen pitäisi paremmin huolehtia itsestään! (Paitsi jostyrmäystippoja tms on käytetty. Ne ei ole omaa syytä ja jotkut tipottajat on tosi ovelia vaikka kuinka vahtisi lasiaan!)

Vierailija
17/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsia tai ei, niin kyllä minä katson pahalla talutettavassa kunnossa olevaa naista. Ja huom: en itsekään suinkaan sylje lasiin.

Vierailija
18/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehetkin kännissä on vastenmielisiä näkyjä.

Mikä pakko sitä on juoda niin paljon? Miksette te voi tyytyä siihen kahteen viinilasiin ja tilata sitten jotain alkoholitonta? Niin normaalit ihmiset tekee!

Vierailija
19/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en nyt tarkoita mitään talutettavaa kuntoa kuitenkaan.

Olin nuorenpana oikea bilehile. Bailattua tuli useampaan kertaan viikossa. Rakastin tanssimista ja vietin oikein huoletonta sinkkuelämää.

No, nyt 2 lapsen äitinä ja 10 vuotta vanhempana ei enää onnistu bailaaminen. Jostain syystä alkoholi ei sovi mulle ollenkaan! Tulen huonovointiseksi pienestäkin määrästä alkoholia. 2 lasillista punkkua ja saatan oksentaa yön. Ja jos annan mennä vaan, niin seuraava päivä aivan kamala iltaan asti. Sitä en halua lasten näkevän ja kokevan!

Eli olisi kiva vielä joskus kokea humaltuminen ja sen mukana tuoma rentoutuminen. Mutta eipäs vaan onnistu.

Vierailija
20/30 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehetkin kännissä on vastenmielisiä näkyjä.

Mikä pakko sitä on juoda niin paljon? Miksette te voi tyytyä siihen kahteen viinilasiin ja tilata sitten jotain alkoholitonta? Niin normaalit ihmiset tekee!

epänormaaleja ihmisiä.. Mä en juo mitään muuta kun kirkasta,eipä tuu krapulaakaan..