Mitä mieltä. Saako 3 lapsen äiti juoda itsensä talutettavaan kuntoon, lapset tietty hoidossa.
Onko naisen joka ennen bilettänyt rankasti pakko lopettaa koko juhliminen,miten on,katsotko pahalla vai et?
Kommentit (30)
Känninen äiti on niin surullinen ilmestys, ettei voi kuin tuskailla maailman surkeutta ja ihmisten pahuutta.
muuttani. Viimeksi 2 lasia kuoharia, lasi punkkua ja irish coffee olivat yhdessä liikaa, illasta ei ole paljoa muistikuvia ja oksensin vielä seuraavana päivänä (oli kamalaa).
En ole mitenkään innoissani siitä, että kukaan vetäisisi holtittomat humalat, mutta tekevälle sattuu... Nuorena mun tuli kyllä otettua ihan tarkoituksellisesti humalahakuisesti.
En kuitenkaan ymmärrä, että naiset katselisivat toista pahasti siksi, että tämä on nainen ja äiti -kummasti iseille sallitaan paljon holtittomampi käytös. Jos nyt pienten lasten äiti/ isä ei alkoholistiksi ala, niin mielestäni aikuinen ihminen saa vapaa-ajallaan tehdä mitä haluaa.
Kälyni on juuri tällainen, joka arvostelee muiden NAISTEN alkoholin käyttöä ja katselee pahasti äitejä terassilla tms jos ottavat yhdenkin... Oma miehensä kuitenkin tissuttelee jatkuvasti ja heillä kolme pientä lasta... Varsinainen naispuoleinen sovinisti tai sitten oman sädekehän kirkkautta tarvitsee kiillottaa halveksumalla muita.
vaarallista kelle tahansa. Mutta bilettää saat ihan hyvällä omalla tunnolla. Minäkin aion kunhan tuo vauva tuosta vielä kasvaa. Kiire ei ole..
Jos lapset on hoidossa niin eikös se ole yksi lysti mitä äiti tekee. Ja en usko kenenkään juovan tarkoituksella talutuskuntoon koska se ei ole hauskaa.
Mutta mutta kun ei ole enään bilehile eli tulee harvemmin otettua niin silloin se myös menee helpommin överiksi. Ja jos on mennyt överiksi niin mites sen saat enään muutettua.
Koskaan ei ole minua kenenkään tarvinnut taluttaa, mutta silti lasten jälkeen pikkuisen pahempi känni auheettaa todella pahan morkkiksen.
miehiä), jotka juovat liikaa. Ällöttävä ominaisuus ihmisessä. Nuori saa vielä anteeksi, mutta aikuinen nainen (ja mies) räkäkäniisä on -anteeksi nyt vain- äärimmäisen epäviehättävä, suorastaan vastenmielinen näky.
Ei äitiys sinänsä estä ihmistä tekemästä asioita eikä äidin tartte olla muita parempi ihminen.
Mulla on kolme lasta. En juo itseäni humalaan ikinä, mutta ei se lapsista johdu, vaan siitä, että inhoan humalaa ja ennen kaikkea krapulaa.
Mielestäni ihan syystä.
Ja olen itsekin ollut joskus tosi humalassa, mutta pystyssä kyllä pysynyt. Minusta minua itseäkin saa katsoa pahasti, jos tuollaiseen tilaan päädyn. Kyllähän se myös aina jostain ongelmista kertoo.
ja tulevat kotiin vasta kun äiti on kunnossa, niin toki saa.
Itse en tykkää kännäämisestä, joten en sinänsä ymmärrä miksi kukaan haluaisi talutettavaksi - toki vahinkoja joskus käy, etenkin jos edellisestä kerrasta bileissä on mennyt aikaa ei ehkä enää ole tuntumaa siihen miten paljon voi juoda.
Minäkin olen kolmen lapsen äiti, tosin en ole talutettavassa kunnossa ollut varmaan 10 vuoteen.
Mutta jos otan, niin otan sitten reilummalla kädellä. Varsinkin baarissa tanssiessa tulee usein huomaamatta hörpittyä siideriä enemmän kun on tarkotus =D
Ja jos joku katkera mamma tanssilattian reunalla sitä pahalla katsoo niin voi voi.
Eli kyllä kaikkia - lapsellisia tai lapsettomia - yli 25v jotka ei tiedä rajojaan vaan on talutettavissa tuolla kylillä katon hiukka säälivästi.
säälittävää ihmiset jos tollanen on hyväksyttävää. oli sitten lapsia tai ei.