Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa
Kommentit (108)
Usein tämä uusi on laihempi. Miksiköhän... ?
Ei, vasta kohta oli.
Olen pitkä, hoikka, naturelli, raitis ja savuton.
Hän oli lyhyt, lihava, meikkipakkeloitu, tatuoitu, lapsia (mies oli vela), alkoholi maistui jne.
En voi ymmärtää.
Exäni petti oman sukupuolisensa kanssa ja monesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vasta kohta oli.
Hän oli lyhyt, lihava, meikkipakkeloitu, tatuoitu, lapsia (mies oli vela), alkoholi maistui jne.En voi ymmärtää.
Täällä aika sama.
Toinen nainen oli kaikkea mitä mies sanoi inhoavansa naisissa:
Juuri noi tatuoinnit, silikoni tissit, helppo, alkoon menevä, äijämäinen.
Jos sellaisen halusi, miksi alunperinkään oli minun kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vasta kohta oli.
Hän oli lyhyt, lihava, meikkipakkeloitu, tatuoitu, lapsia (mies oli vela), alkoholi maistui jne.En voi ymmärtää.
No huh huh !?
Ex-poikaystävä petti kahden kanssa. Toinen oli aikalailla samannäköinen kuin minä, mutta pidempi (ja pidempi kuin toi poikkis myös, tiesi myös että pettämisestä kyse ja ilmeisesti hiveli itsetuntoa "vietellä" varattu, joka tuhannen tuiterissa taas. Tuli raskaaksikin, piti lapsen, on yh...) ja se sitä edellinen oli aivan laput silmillä kännissä, hirveä akka ja lihava. Ei kyllä mitään tasoa noilla pettämisillä.
Ei.
Mä olen tämmöinen pitkä ja solakka nainen, pitkä vaalea tukka, siisti pukeutuminen (farkut, t-paita, tennarit, farkkutakki), klassisesti meikkaava.
Toisella naisella epäsiistit, ylikasvaneet pitkät rastat, ja semmoinen ituhippi/hampunpolttajan look - intianpuuvillaiset haaremihousut, pullonpohjalasit jne.
Nauratti ihan sikana kun näin tän naisen kuvan. Varsinkin kun mies aina morkannut just tuota "ihmistyyppiä" ja vihannut rastoja.
No, varmaan sitten muita apuja hänellä. Harmi etteivät meidän eron jälkeen kuitenkaan yhteen päätyneet, ois ollu aikamoinen sirkus se pariskunta.
Ei. Rumia, paljon vanhempia ja lihavia. Olisi edes nätimmän kanssa, mutta tapa loukata tuokin. Pistää vaimo vastakkain jonkun bupiruusun näköisen kanssa. Miten sellaista vastaan voi edes kilpailla, rumenemalla vai?!
Mun ukon vamppasi tupeerattu suttura. Oli puolivuotta käynyt tekemässä pahojaan. Annoin anteeksi koska oli vasta toinen seksikokemus.
Tutkitustihan puolisot ovat useamman paremman näköisiä kuin se petoskumppani. Kumppaniaan rumemmat puolisot hakevat boostia heikolle itsetunnolleen pettämällä toisen yhtä ulkoisesti ja sisäisesti ruman kanssa.
Yleensä toiset naiset ovat rumempia - rumemmissa ja tyhmemmissä kun on keskimäärin enemmän helpompia ja epätoivoisempia kuin hyvännäköisissä ja fiksuissa ja harkitsevissa. Varsinkaan naisissa. Kertoohan sekin jotain kumman kanssa mies mieluummin jatkaisi suhdetta ja ketä käy kerran polkemassa.
Petti ihan erilaisen kanssa. Pitkän, tumman, laihan, kiltin ja nöyrän naisen kanssa. Itse olen lyhyt, vaalea, hoikka mutta pyöreä tietyistä paikoista enkä yhtään kiltti tai nöyrä.
Pettäjä sai moloineen mennä.
Viennissä työskentelevä insinööri jonka pettämishistoria paljastui vasta 50+. Aasiassa, ja mitä nuorempaa sen parempaa 🤢
Vierailija kirjoitti:
Yleensä toiset naiset ovat rumempia - rumemmissa ja tyhmemmissä kun on keskimäärin enemmän helpompia ja epätoivoisempia kuin hyvännäköisissä ja fiksuissa ja harkitsevissa. Varsinkaan naisissa. Kertoohan sekin jotain kumman kanssa mies mieluummin jatkaisi suhdetta ja ketä käy kerran polkemassa.
Kyllä ne miehet usein aika monta kertaa rumempaa ja vanhempaa polkemassa käyvät sekä myös vaihtavat vaimonsa tähän "sielunkumppaniinsa", joka ymmärtää, kuinka paha vaimo on vaatiessaan miestä osallistumaan lapsiperhearkeen ja nalkuttaa toistuvista öisistä poissaoloista.
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Petti vanhemman ja rumemman kanssa, ja siksi se tuntuikin niin oudolta. Olin itse 33, hoikka, urheilullinen, nätti ja myös seksin suhteen aloitteellinen, mutta äijä aloitti sivusuhteen jonkun n. 40-vuotiaan, lihavan ja tätimäisen muijan kanssa. Jotenkin se ei edes ollut niin kova kolaus itsetunnolle, vaikka pahalta tuntuikin.
Vierailija kirjoitti:
Viennissä työskentelevä insinööri jonka pettämishistoria paljastui vasta 50+. Aasiassa, ja mitä nuorempaa sen parempaa 🤢
Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Petti vanhemman ja rumemman kanssa, ja siksi se tuntuikin niin oudolta. Olin itse 33, hoikka, urheilullinen, nätti ja myös seksin suhteen aloitteellinen, mutta äijä aloitti sivusuhteen jonkun n. 40-vuotiaan, lihavan ja tätimäisen muijan kanssa. Jotenkin se ei edes ollut niin kova kolaus itsetunnolle, vaikka pahalta tuntuikin.
Minä olin hoikka parikymppinen kun samanikäinen mieheni aloitti suhteen hevosnaamaisen laatikkovartaloisen, laatikkoperseisen 45v yh:n kanssa. Eikä yhtään parempaa ulkonäköä ole ollut seuraavienkaan miesten petoskumppanit. Ja niin kuin yllä on mainittu niin ne petämiskumppanit on yleensä juuri niitä naisia minkä ulkonäköä mies avoimesti on inhonnut tai sanonut että ei pidä.
Minua kolmekymmentä vuotta nuoremman R-kioskin kassan kanssa. Kyllä. Pahinta oli se, että oli ostanut tälle Louis Vuitton-lompakon, ja vähän kuin palkkioksi sai setä sitten sitä toista lompsaa. Tutustuminen tapahtui lottoamisreissuilla 🙈
Saman tyyppisten kanssa ulkonäöltään joo, mutta luonteeltaan erilaisten.