Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on harvinaisen vähäuniset lapset.

Vierailija
24.10.2007 |

Tyttö 6v nukkuu yleensä yöunet klo 21-7. Ei päiväunia ja jaksaa hyvin. Aiemmin ei millään saa unille.

Poika 3v nukkuu yöunet klo 21-7 ja kerran-pari viikossa noin tunnin päiväunet.

Millään en saa heitä nukkumaan enempää eivätkä väsyneen oloisia olekaan.

Tuntuu vaan että itse tarvitsisin liki saman verran unta kuin lapseni.

Mieheni on myös vähäuninen, hänelle riittää 5-6 tuntia unta per yö ja tuon jälkeen on täysin pirteä eikä koskaan nuku päiväunia. Käsittämätöntä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi nukkuu 9 tuntia yössä, klo 21 - 6 ja pienempi klo 20 - klo 7.

Vierailija
2/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu yöunia usein n. 9 h ja vaikka on herännyt kuuden jälkeen aamulla, ja viety päiväkotiin seitsemältä, ei silti ole välttämättä nukkunut päiväunia tarhassa. Ja lisäksi yöheräilyt joka yö. Tytön mummo, äitini, on kanssa tosi vähäuninen, hänelle riittää vaikka 4-5 tuntia. Olen kyllä itse aika puhki, kun vielä miehelläkin vuorotyö, eikä hän ole kotona ollessaan kauhean innostunut nousemaan yöllä ku lapsi itkee tai viikonloppuisin aamulla ylös lapsen kanssa niin että minä saisin nukkua. Enpä muista, milloin olisin saanut itse nukkua katkotta yli 5 h pätkää. Usein yöunet ovat tunnin parin pätkiä. Ja ukko kuorsaa vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitaisiko muka 6 veen nukkua paivaunet? Heh

Vierailija
4/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkua päiväunet vaikka meillä venyy silloin ilta puoleen yöhön. Ärsyttävää.

Vierailija
5/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei enää. Riitti, kun 5 vuotta valvoin. :-) Lapsukainen nukkui ensimmäiset viisi vuottaan vain 8-9 tuntia vuorokaudessa (siis yöunet ja päiväunet yhteensä). Nyt on 9v ja nukkuu n. 10 tunnin unia.

Vierailija
6/6 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan 3-vuotias on hieman vähäuninen, mutta ihan normaalin rajoissa hänkin.

Jos nukut itse tuon saman ajan kuin lapsesikin, niin varmasti saat riittävästi lepoa vuorokauden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän