Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - mistä saamme apua?! :(

Vierailija
23.10.2007 |

Odotamme ensimmäistä lastamme, raskaus on jo pitkälti yli puolenvälin. Takana on muutaman vuoden ihana, rakkaudentäyteinen suhde. Meidän on suurimman osan ajasta mielettömän hyvä olla yhdessä, puhumme asioista, olemme kiinnostuneita toisistamme, kerromme usein rakastavamme. Olemme kumpikin todella onnellisia tulevasta lapsesta.

Mutta koko ajan riitelemme yhä enemmän. Nyt alkavat kärjistyä ne erot ajattelussamme, jotka ennenkin ovat aiheuttaneet konflikteja - nyt vaan kaikki tapahtuu suuremmassa mittakaavassa. Riitelemme lähes päivittäin, monesti useammankin kerran päivässä. Mieheni arvostelee valintojani ja tekemisiäni, välillä tuntuu että hän suorastaa vahtii. Olen itse temperamenttinen ja pidän kyllä puoleni, vuorotellen huudan ja puolustaudun, sitten kohta itken ja tunnen tilanteemme niin epätoivoiseksi...

Tuntuu etten jaksa tätä riitelyä enää... välillä pelkään että kohta tulee joku raja vastaan, jossa en enää vain jaksa...luhistun ja lopun ja jään vaikka maahan makaamaan, toivoen ettei enää tarvitse nousta ja taas jaksaa samaa paskaa... olen niin pahoillani pienen sisällä kasvavan ihmisen puolesta... ei silläkään varmasti ole kaikki onnellisesti, kun minun jatkuva paha mieleni ja stressini ovat kiusaamassa...

Mieheni on niin monessa suhteessa ihana. Vastuuntuntoinen, huomioonottava, huolehtiva, tunteellinen... en todellakaan halua päästää häntä käsistäni. Hänkään ei kuulemma ole koskaan edes harkinnut eroa. Mutta ei tämä näinkään voi jatkua, olemme niin monessa suhteessa erilaisia... kohta kiusaamme toisemme hengiltä, tai ainakin kiusaamme tämän vielä välillämme olevan rakkauden hengiltä...

En jaksa enää.. Mistä voimme hakea apua? Missä annetaan parisuhdeneuvontaa? Saako sitä jossakin ilmaiseksi, rahatkin on tiukalla, koska jouduin jo jäämään sairaslomalle töistä... auttakaa.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parisuhdeneuvontaa. Kun lapsi on syntynyt voitte mahdollisesti päästä perheneuvolaan

Kannataa tosiaan hakea apua jo nyt. Jonot ovat pitkiä ja pikkuvauva-aika on harvoin ennestään kriittistä parisuhdetta parantanut.

Vierailija
2/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen arvostus ja kunnioitus on kaiken A ja O (myös puheen tasolla), siitä pitäisi yrittää pitää kiinni kynsin ja hampain vaikka olisi vaikeaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia viime hetken panikointia ison muutoksen alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan