Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen kaupassa naisen, jolla Crazy age-tyyliset farkut

Vierailija
03.04.2013 |

Apua. Aikuinen, tosin nuori nainen kyseessä. Kuka noita vielä kehtaa käyttää? Oikeasti. Takuulla AV-mamma!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirinistit pitää noita. Siis sellaset, joiden vaatteet on muutenkin jostain +5v:n takaa tai saatu 2nd handina ilmaiseksi.

Vierailija
2/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa minä. Käykö kateeks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 11:12"]

Pirinistit pitää noita. Siis sellaset, joiden vaatteet on muutenkin jostain +5v:n takaa tai saatu 2nd handina ilmaiseksi.

[/quote]

TÄllä naisella oli mukana pieni lapsi ja mies. Ei näyttänyt narkkarilta, amisduunarilta kyllä.

Vierailija
4/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mä pidin noita joskus ehkä 2006 tai 2007, 17-vuotiaana.:D Enää en jalkaan laittaisi mistään hinnasta.

Vierailija
5/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tyhmyyteni, mut mitä noi farkut on??

Vierailija
6/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttipä kivalta tuollaiset, en oo ennen nähnytkään. Mulle kyllä kelpais, enkä mä vaatteita roskiin paa ennen kuin ne hajoaa. Ei mulla ole varaa muodin perässä juosta, mä ostan ja pidän sitä mitä halvalla saan.

Vierailija
8/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua WT-kamaa

Vierailija
9/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha. No mulla on yhdet ja ne o iha kivat. Pillifarkkumalliset ilman mitää hirveitä koristuksia. Enkä edes tienny näiden olleen joskus joku muoti..... farkut ku farkut.

Vierailija
10/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tollaset hetken, kun kloriitit kaatui reisille veskiä siivotessa

Vierailija
11/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 11:26"]

wt-horo-farkut. Joskus 5-10 vuotta sitten oli ihan ok nuorilla naisilla. Nyt jos noita pitää, antaa itsestään aika öhöm...halvan vaikutelman.

[/quote]

Joo no pitäkää te niitä tuulipukujanne vaan, tai tuhlatkaa luonnonvaroja viimeisimpään muotiin. Tämä keski-ikäinen mamma pitää sitä mistä tykkää ;D

Vierailija
12/72 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille on myös suomenkielinen nimi: valkohäntäpeurafarkut.

Vierailija
13/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo on niin over, sanoo akat joitten mielestä ed hardy on niin in just nyt...

Vierailija
14/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne kulkee tolla nimellä... No ihan hirveet kuitenkin. Myös joskus myötähäpeää tuntenut kun näkee keski-ikäisen päällä tuollaiset.

Vierailija
15/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin järkyttävät. Oliko muijalla myös sellaiset alta mustat ja päältä blondit hiukset? Ja joku pinkki naruolkaintoppi somistettuna "timanteista" tehdyllä "angel"-printillä? Ja tolppapohjakengät? :D

Vierailija
16/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi on hauskoja. oon aina tykännyt ja varmaan tuun tykkäämäänkin.

Ainiin, mutta mä en ole muutenkaan koskaan kulkenut trendien perässä vaan pukeutunut koko ikäni ihan silleen, ku itse haluan ja mistä ihan itse tykkään.

Vierailija
17/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:46"]

Musta noi on hauskoja. oon aina tykännyt ja varmaan tuun tykkäämäänkin.

Ainiin, mutta mä en ole muutenkaan koskaan kulkenut trendien perässä vaan pukeutunut koko ikäni ihan silleen, ku itse haluan ja mistä ihan itse tykkään.

[/quote]

Ei kulje Teuvo loman:kaan hänellä on vain trendikäs maine vaikka pukeutuu välillä todella out school tyylillä. Hänen sentään pitäisi olla muodin luoja.

Vierailija
18/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:56"]

Ei kulje Teuvo loman:kaan hänellä on vain trendikäs maine vaikka pukeutuu välillä todella out school tyylillä. Hänen sentään pitäisi olla muodin luoja.

[/quote]

Mutta kun kovin helposti siitä old schoolista tuleekin uutta muotia, vanhoista jutuista saa muuttelemalla ihan uutta yms.

Olenpahan itsekin kuullut usein, että miten suorastaan kehtaan pukeutua johonkin "vanhaan" juttuun ja vuoden päästä nämä pahimmat ihmettelijät on tulleet samanlaisissa vaatteissa vastaan xD

Viimeisimpänä nyt kellomekko-tyyppiset ratkaisut. Kokeilin moista muutama vuosi sitten ja tykästyin ihan täysin muotoon ja leikkaukseen. Sain naureskelua ja silmien muljauttelua osakseni. Ja kuinkas sitten kävikään...

Vierailija
19/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä noita farkkuja enkä liiemmin tykkää niistä,mutta OIKEASTI ketä kiinnostaa kytätä miten muut pukeutuu? :D Onneks teillä on varmasti aina päällä uusimmat kuteet ja kaikki muutenki hienoa niin on varaa moralisoida ;) Eläkää nyt vaan sitä omaa elämää..

Vierailija
20/72 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nuo farkut hyppää silmille, vaikka ei ihmeemmin kyttäisikään. Ovat niin "OUT". Viisikymppinen työkaveri käyttää tuollaisia ja ovat aika nolot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä