Näin eilen kaupassa naisen, jolla Crazy age-tyyliset farkut
Apua. Aikuinen, tosin nuori nainen kyseessä. Kuka noita vielä kehtaa käyttää? Oikeasti. Takuulla AV-mamma!
Kommentit (72)
Kaikki sellainen, mikä enemmistön mielestä on nyt totaalisen noloa, tulee muotisykleissä nousemaan seuraavaksi muodiksi. Juuri silloin, kun ihmiset ovat siivonneet ne kaikki nurkistaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän tuollaiset yhdet housut, tosin paljon hillitymmät. Ne on tosi kivat, hyvän väriset. Täytyypä kaivaa ne esiin taas kun viilenee.
Pian noi on taas muodissa kuitenkin ja laumat seuraa perässä. Niin se vaan menee, korkeasta mennään matalaan vyötäröön ja kapeasta leveään.
Suoraan sanoen tämä nykyinen kasarifarkkumuoti on epäseksikkäin ikinä. Niille naureskeltiin yleisesti mummofarkkuina 10-15v. sitten.
Kainalofarkuille naurettiin vielä n. 3 vuotta sitten.
Minkälaiset farkut on nyt muotia?
Tynnyrivartaloisella matalavyötärölliset farkut pahin mahd yhdistelmä.
never stop the madness, räyh räyh
Meikä 2025 crazy agen housut jalas 😍
Jees, mäkin tilasin just netistä mun elämän ekat crazy aget ja ylpee oon! Antaa näitten valittajien valittaa, kääntäköön päänsä pois, jos ei voi kattoa!
Minä rakastan niitä farkkuja. Saako niitä enää mistään?: ja kyllä olen lähempänä 50v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on rumat.
Ne ovat just mageet ja minä pidän mitä pidän päälläni. Ei kuulu yhtään kellekkään.
Mistä näitä housuja saa nykyään??