Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen kaupassa naisen, jolla Crazy age-tyyliset farkut

Vierailija
03.04.2013 |

Apua. Aikuinen, tosin nuori nainen kyseessä. Kuka noita vielä kehtaa käyttää? Oikeasti. Takuulla AV-mamma!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
42/72 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumat vieläkään, nuorempana(hoikempana) tuli noita käytettyä aika paljon. Nykyään voisivat näyttää hivenen järkyttäviltä päällä kun ei tuo elopaino ole enään sama kuin 10v sitten ja silloinkin keikkuin alipainon alarajalla. Eli ei ehkä ihan heti minulle uudestaan, tai mistä sen tietää jos sattun alkaa laihduttamaan ja innostun uudestaan "trashy" tyylistä ja liian korkeista koroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut nähdä minut :) juu en ole narkkari ihan vaan tavis nais ihminen joka vaan rakastunut näihin kuvioituihin farkkuihin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Eikös jookos kookos.

Vierailija
44/72 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:17"]

Mitä sillä on väliä mimmosissa vaatteissa joku kulkee? Minä käytän tuollaisia farkkuja ja omasta mielestäni ne näyttävät, tuntuvat  hyvältä ja istuvatkin hyvin. Olen 30-kymppinen mamma ja kuljen usein crazy age:sin farkuissa. Kateelliset itkevät ja valittavat. Itseäni ei henk.koht liikuta mitä muut ovat mieltä omasta pukeutumisestani. Muuten on asiallinen pukeutuminen (eli ei vilku mikään) niin mitä sitten. On teillä ongelmia jos yhdet housut nostaa tuollaisen haloon :D. Kasvakaa aikuisiksi ja keskittykää ihan siihen omaan peilikuvaanne sieltä löytyy varmasti jotain korjattavaa jos arvostelee ihmistä sen pukeutumistyylin takia. Juuri tuon takia kouluissa kiusataan erilaisia, koska kotona vanhemmat ovat yhtä paskanjäykkiä joka asiassa ja erilaisuus on kiellettyä. Jos lapsi on oma itsensä ja erilainen kuin muut niin se on huono asia. Täytyy olla samanlainen sopuli kuin muutkin. Yhteiskunta ja nuoriso ovat väärällä tiellä koska nykyvanhemmatkin ovat sitä. On eri asia jos 50-kymppinen käyttää tuollaisia. Sitten te kaikki pikku muotikriitikot voitte sanoa että käyttää liian nuorten vaatteita :). 

[/quote]

no 500-vuotiailla olisikin näky.

Vierailija
45/72 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta voi päätellä taas sen, kuinka jotkut vaan voivat ylentää itsensä pikkuisen paremmiksi ihmisiksi. Ei tää oo farkkukeskustelu, tää on minäminäminä-keskustelu, jossa katleradti vihaa lietsoen jopa kiusataan ja haukutaan tuntematonta ihmistä. Että teillä on varmasti paha olla. Hävetkää.

Vierailija
46/72 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:32"]

huh. Kuvittelen sieluni silmillä nuo housut kuusikymppisen yliruskettuneen, ryppyisen, liikaa meikanneen, viskibassoisen naisen ylle... huhhuh.

[/quote]

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
47/72 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli silloin 10v. sitten karseat ja ovat edelleenkin. Niin hirveät, mutta pitäkää vaan.

Vierailija
48/72 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumempia housuja saa kyllä hakea... mutta käyttäkööt ne ketkä tykkää. Harvemmin tulee mietittyä sen kummemmin toisten ihmisten vaatteita.

Vierailija
49/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:56"]

Ei kulje Teuvo loman:kaan hänellä on vain trendikäs maine vaikka pukeutuu välillä todella out school tyylillä. Hänen sentään pitäisi olla muodin luoja.

[/quote]

Mutta kun kovin helposti siitä old schoolista tuleekin uutta muotia, vanhoista jutuista saa muuttelemalla ihan uutta yms.

Olenpahan itsekin kuullut usein, että miten suorastaan kehtaan pukeutua johonkin "vanhaan" juttuun ja vuoden päästä nämä pahimmat ihmettelijät on tulleet samanlaisissa vaatteissa vastaan xD

Viimeisimpänä nyt kellomekko-tyyppiset ratkaisut. Kokeilin moista muutama vuosi sitten ja tykästyin ihan täysin muotoon ja leikkaukseen. Sain naureskelua ja silmien muljauttelua osakseni. Ja kuinkas sitten kävikään...

[/quote]

Ot, mutta miten nyt joku kellohame ois koskaan ollut niin out, että silmiä ois pyöritelty.

Vierailija
50/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ootte. Aikuiset ihmiset täällä haukkuu toisten vaatteita kuin jotkut 15v. pissikset.

Vierailija
51/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita farkkuja :) olen sitten mielelläni vaikka se "halvan näköinen nolo narkkari" mutta ainakin pukeudun vaatteisiin mistä itse tykkään enkä mieti nykyteinien mielipiteitä. etenkin kun nää mielipiteet tuntuu vaihtuvan aina kuukauden välein :'D ei sais muita arvostella mutta itse pidän ehkä hiukan nolona sitä että pukeudutaan niinkun muut tahtoo

Vierailija
52/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mauttomat minusta mutta jos joku tykkää niin käyttäkööt.

Vierailija
53/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän näitä farkkuja vieläki näkee, ovat ehkä vähän hillitympiä nykyään. Eipä taida olla ku kateus ollut mielessä aplla, ei noi housut kyl kelle tahansa passaa. Itsekkään kehtaa enää käyttää koska jenkkikset :(

Vierailija
54/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:47"]

kyllähän näitä farkkuja vieläki näkee, ovat ehkä vähän hillitympiä nykyään. Eipä taida olla ku kateus ollut mielessä aplla, ei noi housut kyl kelle tahansa passaa. Itsekkään kehtaa enää käyttää koska jenkkikset :(

[/quote]

Ei ne näytä hyvältä kyllä yhtään kenelläkään. Oli kroppa millainen tahansa. Mauttomat mitkä mauttomat.

Vierailija
55/72 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan...

T:501

Vierailija
56/72 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsimpä tähän nyt, ite oon käyttänyt useamman vuoden satunnaisesti pillejä crazy ageja, koska niistä tykkään. Suuren osan ajasta kuljen kollareissa tai maastohousuissa, mutta jos pari kertaa kuussa vedän farkut jalkaan, mua ei kiinnosta mitä muut sanoo. Tää amisopiskelija (ja vuosikurssin ainut tyttö) pukeutuu kuitenkin työ/turvavaatteisiin sen kouluajan, joten kukaan ei valita, jos joskus ilmestyy kouluun vähän tyttömäisempänä.

Vierailija
57/72 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä xD ne on mukavat jalassa ja vaikka onkin ikää ni en todellakaa mitää jakkupukua päälleni laittas :D

Vierailija
58/72 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten on sanottu, muoti menee sykleissä. Kohta ovat supermatalalantioiset farkut taas muodissa, joten nämäkin ovat taas valtavirtaa parin vuoden kuluttua.

Vierailija
59/72 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän tuollaiset yhdet housut, tosin paljon hillitymmät. Ne on tosi kivat, hyvän väriset. Täytyypä kaivaa ne esiin taas kun viilenee.

Pian noi on taas muodissa kuitenkin ja laumat seuraa perässä. Niin se vaan menee, korkeasta mennään matalaan vyötäröön ja kapeasta leveään. 

Suoraan sanoen tämä nykyinen kasarifarkkumuoti on epäseksikkäin ikinä. Niille naureskeltiin yleisesti mummofarkkuina 10-15v. sitten.

Vierailija
60/72 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te haukutte ihmisten pukeutumista. Jos ette tajua mikä näyttää hyvältä niin antakaa olla. Ite käytän Grazy age -farkkuja vaikka oon jo keski-ikänen ja ne näyttää tosi hyvältä. Ja mulle on ainaki pääasia pukeutumisessa se että ite viihdyn niissä kuteissa mitä päälleni vedän. Käykö jotenki kateeks ku miesten päät kääntyy jos on tollaset housut jalassa? En oo mikään "sellanen nainen" jos niin luulette enkä oo ikinä käyttänyt huumeita tms. Eli mun kohdalla ei oo siitä kyse että olisin jääny menneeseen tai ei olis varaa ostaa muita farkkuja. Nää vaan on mun juttu joten miks joku pahottaa mielensä kun näkee tällaset farkut jonkun päällä saati että on kyseessä vähän vanhempi henkilö joka niitä käyttää? Mistä tiiäatte ite näyttävänne hyvältä niissä omissa farkuissanne yms. jotka ette näistä Grazy age farkuista tykkää ettekä halua niitä ees nähdä? Tolla haukkumisella ihan ilmiselvästi pönkitätte omaa itsetuntoanne kun paheksutte jos jollai aikuisemmalla on nää farkut jalassa. Antakaa ihmisten pukeutua miten ne haluaa ja lopettakaa tuo paskanjauhaminen oikeesti. En minäkään arvostele teidän pukeutumista vaikken välttämättä ikipäivänä laittas sellasia farkkuja yms. jalkaani mitä te arvostelijat käytätte.  Miten noin pienisieluisia ihmisiä voi olla olemassa jotka toisten pukeutumista arvostelee sitä tässä ihmettelen..:O Aion jatkossakin käyttää Grazy age farkkuja on nää niin ihanat..:) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän