Kuinka usein harrastatte seksiä? Paljonko yhteisiä vuosia takana? Entä montako lasta teillä on?
Kommentit (100)
Muutaman kerran kk. Ja voin sanoa että silloin kun sitä on se on taivaallista ja villiä. ;)
Meillä seksiä on alun huumaa lukuunottamatta ollut aina tähän tahtiin. Ja se on tuntunut sopivan molemmille. Olemme olleet mieheni kanssa varmoja, että ne jotka vielä vuosien jälkeen väittävät seksiä olevan useita kertoja viikossa, ovat joko harvinaisuuksia tai valehtelijoita. Mutta kai me sitten ollaan itse kummajaisia. Kuussa on kohdallamme 3 viikkoa, jolloin sekstailu on mahdollista (emme harrsata seksiä kuukautisten aikana, ei edes suihinotta), ja seksiä on yleensä 1 kerta viikossa, joskus harvemmin.
Eikö noin monen lapsen jälkeen tunnu siltä kuin mehupilliä heiluttelisi lasissa?
ollaan aika väsyneitä molemmat, tosin mies tietty haluaisi joka ilta, en vain jaksa
Todella vaihteleva tahti. Nyt on ollut ongelmia seksin suhteen jo pitkään, siksi on ollut todella pitkiäkin taukoja. Parhaimmillaan seksiä on ollut varmaan 1-2 krt/vko. Mutta eiköhän tää tästä. Haluttaisiin kyllä molemmat, ollaan läheisiä ja parisuhde muuten kunnossa.
Seksiä ei ole lainkaan.
Minä olen pettänyt seksittömyyden takia miestäni. Miehen mukaan henkiset harrastukset (lukeminen, kielet) vetävät häntä pois seksin maailmasta.
Minä en edes enää halua häntä miehenä. Kaverina hän on ok.
Voimme tyydyttää toisemme missä vaan ja milloin vaan. Pahantuulisuuskin häviää kun saa (vaikka pikaisestikkin). Kannattaa kokeilla :) t. pihalla suihin ottanut
148.
Kummasti se vaan piristää ja pitää riidat poissa. JA se on tutkittu juttu että pysyy terveempänä, iloisempana ja tyytyväisempänä kun usein rakastelee.
Ei ole mulla valittamista.
- se viiden lapsen äiti
Joku ihmetteli sitä että miten ne pari usein kerkee ja jaksaa rakastella joilla on monta lasta...
Onhan ne kerenny monta lasta alulle saattaa.. Niin luulis että kerkee. Mikä sen estää.
Lapset vain ajoissa nukkuun tai sit kun nukkuvat päikkäreitä. jne
käyttäkää mielikuvitusta. Kyllä paikka ja aika aina löytyy jos on haluja.
Tekosyitä osaa kaikki keksiä.
on hyvä muistutetta miten kivaa se rakasteleminen. Jos aikaa menee kauan rakastelujen välillä niin " kroppa ikäänkuin unohtaa miten ihanaa se on" .
Mitä useammin rakastelette niin sitä useammin haluttaa.
Ja jos vaikka joskus toisesta partnerista tuntuu ettei oo haluja niin suosittelen kuitenkin " lähtemään leikkiin mukaan." Yleensä ne halut siinä herää kun aletaan toista hyväileen. Liukkareitakin on keksitty jos kuiva on.
Pitäkää toisianne hyvänä ja antakaa toisille aikaa. Se on palkitsevaa!!
Meillä seksiä 2-3 kertaa kuukaudessa. Vähemmänkin. Lapsia kaksi, molemmat alle kouluikäisiä. Iät: minä 31 ja mies 33.
Tykkäisin itse enemmästkin seksistä, mutta mies ei juuri koskaan lämpene aloitteilleni, seksiä harrastetaan vain kun hän haluaa. SIihen on minun tyytyminen. :(
Keksi parempia juttuja ensi kerralla.
n2krt/vuosi ,yhdessä 8 vuotta,kaksi lasta.
N34
M48
Vierailija:
Keksi parempia juttuja ensi kerralla.
Hyvä hyvä! Voimaa ahdasmielisyydestä.
Yhdessä oltu reilu 11 vuotta, minulla ikää 28v, mies vuoden vanhempi.
Lapsia 4, joista vanhin 9v, nuorin 2v
on harrastettu seksiä niin harvoin, että lantionpohjanlihakseni ovat ihan rupukunnossa. En saa enää edes orgasmia. Sanoin jo miehelle, että nyt aletaan sekstailla joka ilta. Lihakset pitää saada kuntoon! Eiköhän ala ennen pitkää taas tuntua hyvältä. Olen aikoinaan saanut ihania orgasmeja ja parhaillaan useammankin kerralla. Nyt ne ovat muisto vain.
Taidat antaa miehellesi ainoastaan pimeässä ja peiton alla!
Mua taas ei huvita tehdä aina aloitetta, kyllä on heti menossa mukana kun teen aloitteen. Joskus ihan huviksi katson ja odotan kuinka kauan menee ennenkuin tekee aloitten. Yleensä käy niin että puolessa välissä kuukautta minun on ihan pakko saada ja kesken unien sitten panemme. Eli sen kerran kuussa, hah.
Mieheni kärsii unettomuudesta ja seksi ainakin piristää niin ettei saa nukuttua ollenkaan. Senkin vuoksi en niin ahkerasti ole tehnyt aloitetta. Nukkukoon mielummin.
Noh mitä tuumii av raati?