Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein harrastatte seksiä? Paljonko yhteisiä vuosia takana? Entä montako lasta teillä on?

Vierailija
22.10.2007 |

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa, ollaan oltu n.10vuotta yhdessä...

Vierailija
22/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi (2,5) ja noin 1-2 kertaa viikossa seksiä. Ei valittamista kummallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, yhdessä 15 vuotta, ikää 35 ja 38

Vierailija
24/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen kyllä kotiäiti, mutta laiska en ole ja mieheni käy töissä ja silti aamuisin on yleensä pikavarvit ennentöihin menoa. Lähtee hyvin katsos päivä käyntiin molemmilla.. ;)

Seksiä ehtii harrastaa vaikka töihin oliskin lähtö! Älä pihtaa sitä pimpsaas hyvä työäiti.. :DDDDD

Vierailija
25/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. Lapsia 2. Seksiä keskimäärin 2 krt/vko.

Mies aina sanoo, kun vonkaan, että sillä ehdolla että saat orgasmin! : )

Vierailija
26/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tullut HIEMAN eri kuva todellisesta elämästä, päivittäin kun olen synnyttäneiden naisten kanssa tekemisissä. Vastaanotolla ei näe näitä tiukkapimppejä viiden lapsen äitejä, mutta täällä palstalla niitä kyllä riittää...Ja seksielämäkin on todellisuudessa aika niukkaa, näiden asioiden kanssa kun olen päivittäin työni puolesta tekemisissä.

Vierailija
27/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin on tullut HIEMAN eri kuva todellisesta elämästä, päivittäin kun olen synnyttäneiden naisten kanssa tekemisissä. Vastaanotolla ei näe näitä tiukkapimppejä viiden lapsen äitejä, mutta täällä palstalla niitä kyllä riittää...Ja seksielämäkin on todellisuudessa aika niukkaa, näiden asioiden kanssa kun olen päivittäin työni puolesta tekemisissä.

Meillä muuten mies käy ruokatauolla kotona syömässä, useimmiten lapset on päiväunilla sillon ja isommat koulussa. Hyvä sauma paneskella. JA menisinko omasta seksielämästä kertomana ventovieraalle ihmiselle... en todellakaan.

Ja monesti luullaan että viiden lapsen äideillä tulee olla iso pimppi, eihän ne voi mitenkää olla kiinnostuneita omasta terveydestä.

Kuule sitä pimpsaa voi treenata vaikka hampaita harjatessa tai tätä kirjottaessa.:)

Huomaa kyllä missä sitä kateutta on.;)

Vierailija
28/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ja ruokiksella ja/tai illalla lasten nukahdettua.

Kaksi lasta (alle 4v), yhdessä 15 vuotta, ja seksiä siis riittää.

Kyllä se on vauva-aikana ollut vähissä meilläkin, katkolla ihan.

Kerta kuussa imetysaikana hyvä jos tehtiin, sitten kun synnytyksistä oli tarpeeksi aikaa kulunut.

Vierailija
29/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen pienen lapsen vanhempia jotka ovat olleet yhdessä ties kuinka kauan ja silti bylsivät kerran päivässä. Eräs tuntemani neljän lapsen äiti tosiaan harrastaa miehensä kanssa seksiä melkein päivittäin mutta ottavat just noita aamuvarveja tai iltavarveja eli pikapanoja. No, seksiä se on sekin mutta tuskin joka kerta kovin nautinnollista. Ja sitten jos välillä on pitkiä taukoja niin nekin pitäis laskea keskiarvoon mukaan eikä vaan sen hyvän viikon nusaisuja. Jos tuota kysymystä muuttais muotoon, että kuinka usein teillä on LAADUKASTA ja AJAN KANSSA harrastettua seksiä niin luvuista taitais tulla realistisempia.

Toinen mikä pisti silmään on se, että tässä ketjussa yhden lapsen vanhemmat sekstaavat paljon harvemmin kun nuo yli kolmen lapsen vanhemmat. Johtuisko se siitä, että yhden lapsen vanhemmille jää kahdenkeskistä aikaa helposti enemmän kun usean lapsen vanhemmille ja siksi heidän ei tarvitse käyttää jokaista liikenevää vapaahetkeä bylsimiseen? Tai sitten kun sitä kahdenkeskistä aikaa on enemmän niin se bylsiminen ei ole niin välttämätöntä kun se ei ole niin harvinasta herkkua? Taiiii sitten parisuhde vaan pysyy kasassa ilman aamuvarveja yhden lapsen vanhemmilla koska elämä muutenkin on rauhallisempaa ja helpompaa? Tiedä sitten. Kiinnittikö kukaan samaan asiaan huomiota?

Vierailija
30/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyötyä?

Vierailija
31/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhenevat pariskunnat harrastaa useimmin seksiä kuin ne nuoremmat. Näin ainakin meillä.

Ja 110 sen hyvin sanoi, parisuhde hyvä = seksiä paljon. Näin ainakin meillä.

t: joku alkupään vastanneista, 0-5 krt/viikko, kolme lasta ja lähes 40 v pariskunta.

ps. huom! 0-5 krt viikko vetää meillä nykyään keskim. 8 krt/3 v viikkoa

Vierailija
32/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotain hyötyä?

t: edellinen kolmen lapsen äiti

Vierailija
33/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

." Jos tuota kysymystä muuttais muotoon, että kuinka usein teillä on LAADUKASTA ja AJAN KANSSA harrastettua seksiä niin luvuista taitais tulla realistisempia. "

Toisille ne pikapanot voi olla just sitä laadukasta seksiä. Ei kaikki nauti siitä että pari tuntia hinkataa ja hankataa, nyysitää ja nuollaa.

Me miehen kanssa nautitaan suunnattomasti pikapanoista. Se passaa meille. En oo koskaa tykänny kauheen pitkistä sessioista. Olen sellanen joka saa nopeeta orgasmin jos vain haluan.

Meillä siis nämä panot ajottuu aamuun ennenkuin lapset herää, ruokatauolle ja iltaan kun lapset jo nukkuu. Meillä lapset menee nukkumaan viimestään 19:30.

Kyllä meillä on kahdenkeskistäkin aikaa. Ja sitä parisuhdetta tulee hoideltua koko päivän. Kyllä me ainakin keskustelemme siinä kaiken työnohessa....

t. se viiden äiti

Vierailija
34/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huokuu kauas sinun asenteesi. Oletkohan riittävän kannustava työntekijä vastaanotollasi. Mikä on työsi?

kehota niitä äitejä treenaukseen niin minulle kätilö sanoi jälkitarkastuksessa että treenata vain enemmän. Vaikka nyt hampaita harjatessa. JA sanoi myös että seksillä on myös hyvät vaikutukset.:)

Mulla on kyllä erittäin mukava ja ammattitaitoinen kätilö. Kannusti kovasti kun häntä kuunteli.

JA olen ottanut neuvoista vaarin.;)

Vierailija
35/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtia, se vaa myrkyttää mielen.

Vierailija
36/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä n. kerran kuussa. Ei ole tylsää sekin kerta :)

Vierailija
37/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset vuodet 5, itse 29, mies 34, lapsia yksi, toinen tulossa. Oon mieluummin kokonaan ilman, kun ryhtyisin hommaan kerran kuussa, joka ois miehelle sopivasti.

Vierailija
38/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kaksi, minö ja mies molemmat alle 30

Vierailija
39/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisiä vuosia 6

lapset 3 ja 4

Vierailija
40/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vielä pieniä, vanhin 9 ja nuorin 1. Ihmeesti sitä vaan jaksaa, kun lapset menee kuitenkin nukkumaan viim. ysiltä. Ja rakastellaan monesti keskellä yötäkin, jos ei olla illalla jaksettu. Parin tunnin unien jälkeen jaksaa taas. Ollaan kyllä kuin vastarakastuneita nykyään. Välillä oli kuitenkin jaksoja ilman seksiä, ei kuitenkaan koskaan yli kahta viikkoa. Väsyneinä aikoina taisimme rakastella vain noin kahdesti viikossa. Minulla ainakin tekee mieli sitä enemmän, mitä enemmän saan seksiä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi