Kuinka usein harrastatte seksiä? Paljonko yhteisiä vuosia takana? Entä montako lasta teillä on?
Kommentit (100)
Seksiä n. 6-8 kertaa viikossa, ajoittuu viikonloppuihin. Ikää mulla 38 v ja miehellä 44 v
ja yhdessä kuusi vuotta.
Lapsia kaksi (kolmas tulossa)
ja ikää meillä kummallakin 23v.
Yhdessä 4v, yksi lapsi 1,5v. Meidän iät 25 ja 30.
keskimäärin kerran viikossa, joskus kolmesti tai jopa viidesti. Riippuu siitä, että onko lapset vaikka hoidossa, silloin useammin. Yhteisiä vuosia 8. Kolme lasta. Mies 40, minä 33.
Enpä haluaisi olla kaksi- tai kolmikymppinen ja harrasta seksiä vain kerran viikossa!!
Mikä teitä vaivaa ihmiset?
" Ihan oikeasti,kelle miehelle riittää kerran kuussa?Ei kenellekään!"
Jos annan numeron, niin soitatko ja kerrot ton mun miehelle? Sille kun tuntuu riittävän toi erinomaisesti. Olisin oikein ilahtunut, jos joku saisi sen uskomaan, että se haluaa vähintään kahdesti viikossa.
Joo ja ikää meillä on vähän reilu 30.
molemmat. Kymmenen vuotta yhdessä. 5 lasta. JA seksiä 5-7 kertaa viikko.
Olen sitä mieltä että aika ja paikka löytyy aina jos haluja molemmilla on!!
Meillä ei harrasteta tekosyitäkään.;)
kun meissä naisissakin on? Miksei voi olla miehiä, jotka ovat (ainakin jossain vaiheessa) elämää tyytyväisiä vähempään seksiin? Tuo minun ainakin tuntuu olevan.
Monilla tuntuu olevan vain ihme käsitys, että miehet ovat aina niitä halukkaampia.
t. 32
Jotkut haluaa koko ajan, jotkut ei oikein koskaan, suurin osa siltä väliltä.
Mä taidan sitten ollakin mies ja olen naimisissa naisen kanssa. Meidän molempien täytyy varmaan mennäkin sitten heti huomenna vaihtaan etunimet, hakeen uudet henkkarit ja henkilötunnukset, kun tässä on päässyt näin käymään.
t. 32
seksiä ehkä 1 kerran kahden kk:n välein...
sanoisin etta melkein kaikilla tutuilla jotka ovat kauemmin olleet yhdessa seksia on harvemmin. Monet naiset ovat tasta asiasta puhuneet.
tottakai tahan kirjoittelee kaikki sellaiset jotka kokevat seksin olevan yksi sellainen asia jossa ovat muita parempia. Mutta asiahan ei tod mene niin.
Vierailija:
sanoisin etta melkein kaikilla tutuilla jotka ovat kauemmin olleet yhdessa seksia on harvemmin. Monet naiset ovat tasta asiasta puhuneet.tottakai tahan kirjoittelee kaikki sellaiset jotka kokevat seksin olevan yksi sellainen asia jossa ovat muita parempia. Mutta asiahan ei tod mene niin.
Exän kanssa 12 v yhdessä 16-28 v, seksiä kaksi kertaa kuussa.
Nyt kun oikea mies löytyi, seksiä viisikin kertaa viikossa, yhdessä 10v ja ikää liki 40 v.
9-vuotta yhdessä. Lapsi 4-vuotias.
nämä nuoret ihmiset ja kerran parissa kuukaudessa.. mahtaa se ola tylsää sekin kerta:)
Vanhana ehtii sitten hidastaa tahtia:)
Viis vee ollaan oltu yhdessä, kolme lasta, ikää 24v ja 2-3krt/vko. mies on poissa viikot.
27 ja 32