Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vähän noloa olla Facebookissa kun mulla on vaan 3 ystävää siellä:(

Vierailija
22.10.2007 |

Näillä ystävillä taas on lähemmäs 100 frendiä siellä jokaisella ja vieläpä ympäri maailmaa olevia. Mun kavereita ei facebook oikein kiinnosta tai sit pienten lasten äideillä ei vaan riitä kiinnostus..pitäisköhän kirjautua kokonaan pois kun on niin noloa olla siellä muutaman kamun kera?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelin ystäviäni sieltä, mutta eipä siellä oikein ketään ole. Olenko liian vanha (31)? Vai eikö humanistit surffaa ;) ?

Vierailija
42/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaista mentaliteettia! Jokaisen pitää olla hiljainen, yksinäinen nyhverö ollakseen muille mieliksi! On kyllä mennyt ihan naurettavuuksiin tuo " rehvastelun" kammoksuminen...

Jos katsotte siellä Facebookissa ihan tuntemattomien tyyppien listoja niin huomaatte että yli 100 kaveria ei todellakaan ole mitenkään harvinaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kilpailee että kenellä eniten nimiä. ja olen aivan onneton tapaus, minulla ei ole yhtään nimeä facebookissa enkä ole edes siellä kirjoilla. Ja vielä kauheampaa: pari viikkoa sitten en edes tiennyt mikä juttu se on.

Vierailija
44/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan koe kisaavani kenenkään kanssa.

Jos joku ei ole Facebookissa, niin sitten ei ole. En minä jaksa pelkästään sen perusteella ryhtyä luomaan kuvaa jostakin ihmisestä.

Jos joku on Facebookissa, niin sitten on. Ja ihan sama, onko sillä tyypillä 3, 30 vai 300 kaveria. Mitä se minulle kuuluu?

Vierailija
45/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mä sille voin, että kaikki haluaa mut facebookiinsa? Onko se " rehvastelua" että olen vastannut yli sataan kaveripyyntöön myöntävästi???

Vierailija
46/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On kans nuo ystävät sellaisia etteivät kerkii koneelle tai eivät sitä käytä ollenkaan. EI siis ole noloa. Mun mielestä se on jotenkin rehvastelua jos alkaa ystäviä oleen 100 ja yli... voiko ne kaikki olla YSTÄVIÄ???

IDIOOTTI!!!

Vierailija
47/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröydyin mutta en osannut edes lisätä kuvaa =(

Vierailija
48/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on siellä ehkä 20 kaveria tällä hetkellä, ja yllätys yllätys, kaikki ovat muutaman it- ja mainosalalla pyörivän ystäväni kautta tuntemiani ihmisiä (siis nämä lapsuuden kaverit ja heidän kauttaan saamani kaverit)...Itse olen humanistisella alalla, ja kukaan koulu-/työkaveristani ei ole sivustolla. Vanhoja lukio- ym. kavereita en ole jaksanut surffata, vaan lähinnä ottanut vastaan niitä kaverikutsuja, joita olen saanut (nämä it-alalaiset ja mainos/markkinointi tyypit).

Humanisteilla ja luomuihmisillä on ehkä vähän asenneongelmia homman suhteen. Katsotaan, tekeekö aika heidän asenteelleen saman, kuin se on tehnyt esim. kännyköitä kohtaan. Muistaakseni kukaan ystävistäni ei innostunut niistäkään aluksi...

Itse olen humanisti, mutta suhteellisen neutraali näiden innovaatioiden suhteen. Voin olla bookissa tai olla olematta. Vakavasti en jaksa sitä ottaa tai ystävieni määrää laskeskella.

Vierailija
49/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä taitaa olla vähän yli 500 " ystävää" :D

Vierailija
50/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa kaverille, soitan tai tekstaan. Ehdin pitää yhteyttä noin 1-3 ystävään kerrallaan, muille ei aikaa jää, vaan ovat enemmänkin tuttuja.

Vierailija
51/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mun tuttu on hänen ystävissään.

Vierailija
52/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on noloa.

Vierailija
53/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sieltä päsee pois!

Vierailija
54/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet facebook:iin (-¨-.com) ja luot oman profiilin (sen verran tulee englantia ymmärtää, että seuraat SELKEITÄ ohjeita).

Jos haluat pois - menet FB:hen, etsit profiilisi (ylhäällä) ja sieltä haet kohdan, mistä saat poistettua profiilisi. Not so difficult.