On vähän noloa olla Facebookissa kun mulla on vaan 3 ystävää siellä:(
Näillä ystävillä taas on lähemmäs 100 frendiä siellä jokaisella ja vieläpä ympäri maailmaa olevia. Mun kavereita ei facebook oikein kiinnosta tai sit pienten lasten äideillä ei vaan riitä kiinnostus..pitäisköhän kirjautua kokonaan pois kun on niin noloa olla siellä muutaman kamun kera?
Kommentit (54)
Ei siellä ketään kiinosta sun ystäviesi määrä! ;-)
Ja hei, ei se määrä vaan LAATU.
Ei kuitenkaan huvittaisi laitella facebook pyyntöjä sellaisille tyypeille joista ei niin erityisesti välitä. Tuntuu monella olevan kilpailua siitä, kenellä on enemmän tyyppejä listattuna..t:ap
miksi ihmiset aina lähtee massalla mukaan johonkin heti kun siitä vähänkin puhutaan julkisuudessa? Hommaa kirjekaveri tai vielä parempi tutustu uusiin ihmisiin ihan livenä.
Joista yks on oma mies ja yks veli. :D
En mä oikein osaa ystäviksi merkitä kaikenmaailman puolituttuja. Pitäiskö? Sit mua harmittaa kun en nää sellasten ihmisten profiileja joita en oo laittanut ystäviks. Pöh pöh koko paikka.
Minä en edes tiedä mistä puhutte...
Mulla on itellä 130 kaveria Facebookissa ja mä oon aatellu että se on ihan normaali määrä... Mulla on paljon kavereita joilla on yli 300 kaveria, muutamalla jopa yli 600.
Vierailija:
Mulla on itellä 130 kaveria Facebookissa ja mä oon aatellu että se on ihan normaali määrä... Mulla on paljon kavereita joilla on yli 300 kaveria, muutamalla jopa yli 600.
okei mutta mihin niitä kavereita tarvitaan sitten? riittääkö, että sulla vaan on 600 kaveria vai oletko jotenkin yhteydessä niihin, en tajua enään mitään.
facebookissa -muita ei kiinnosta. Ja jotain vanhoja koulukavereita joita en ole vuosiin nähnyt, en voi oikein sinne pyytää kun eikös siinä pitäisi tietää ihmisen mailiosoite ensin? Ymmärrän kyllä että nuorella lapsettomalla ihmisellä voi helposti olla satoja kamuja, kyllä minullakin olisi 10 vuotta sitten ollut aivan erilainen tilanne. t: ap
Vierailija:
en voi oikein sinne pyytää kun eikös siinä pitäisi tietää ihmisen mailiosoite ensin?
kaveria. Kaikki niistä ei välttämättä ole mitään bestiksiä, mutta sellaisia hyvän päivän tuttuja kuitenkin, jotka on ihan kivaa (ja hyödyllistäkin) pitää omassa verkostossa.
mutta sitten kun mennään yli 300 niin varmasti kaikki näistä " kavereista" ei ole mitään erityisen läheisiä.
kaveria niin rupee suurin osa oleen bisnestuttuja tai muita sellaisia, joiden kanssa ei todellakaan olla ystäviä.
Hirvee kilpailu tuntuu olevan, että kellä on eniten frendejä... Naurettavaa.
Onks vähän noloa, kun en tiedä yhtään mitään mistään ihmeen facebookista...
Suurin osa niistä on opiskelu- ja harrastuskavereita, ihan hyviä sellaisia myös (eli ei mitään puolituttuja).
Minulla on Facebookissa tasan ne ystävälistalla, jotka ovat ystäviäni. Eli kirjekavereitani eri puolilta maailmaa, ja muutama liveystävä ja vanha koulukaveri, jotka ovat ottaneet yhteyttä. En näe mitään järkeä sellaisten ystävien haalimisessa tuonne, joiden kanssa ei aio pitää säännöllistä yhteyttä.
Toki olen itse kirjautunut, että näen ketä siellä on, mutta esim. kuvaani en sinne laittaisi ikinä!
Ja mä kunnioitan ihmisiä, jotka puuhaa jotain ihan muuta vapaa-aikanaan. Esimerkiksi leikkii lasten kanssa tai lukee kirjaa tai urheilee. Tänään tuli kutsu sinne, ajattelin liittyä, mutta en tehdä siitä elämää suurempaa. Illalla fillaroin ja luen Marie Curien elämänkertaa, leikin lasten kanssa, siivoan ja käyn kaupassa.
Facebook EI OLE LUKIO!
Viime viikolla liityin. Katsotaan nyt, miten lähtee homma liikkeelle.