Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vähän noloa olla Facebookissa kun mulla on vaan 3 ystävää siellä:(

Vierailija
22.10.2007 |

Näillä ystävillä taas on lähemmäs 100 frendiä siellä jokaisella ja vieläpä ympäri maailmaa olevia. Mun kavereita ei facebook oikein kiinnosta tai sit pienten lasten äideillä ei vaan riitä kiinnostus..pitäisköhän kirjautua kokonaan pois kun on niin noloa olla siellä muutaman kamun kera?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla liityin. Katsotaan nyt, miten lähtee homma liikkeelle.

Vierailija
2/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ketään kiinosta sun ystäviesi määrä! ;-)

Ja hei, ei se määrä vaan LAATU.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan huvittaisi laitella facebook pyyntöjä sellaisille tyypeille joista ei niin erityisesti välitä. Tuntuu monella olevan kilpailua siitä, kenellä on enemmän tyyppejä listattuna..t:ap

Vierailija
4/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset aina lähtee massalla mukaan johonkin heti kun siitä vähänkin puhutaan julkisuudessa? Hommaa kirjekaveri tai vielä parempi tutustu uusiin ihmisiin ihan livenä.

Vierailija
5/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista yks on oma mies ja yks veli. :D

En mä oikein osaa ystäviksi merkitä kaikenmaailman puolituttuja. Pitäiskö? Sit mua harmittaa kun en nää sellasten ihmisten profiileja joita en oo laittanut ystäviks. Pöh pöh koko paikka.

Vierailija
6/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä mistä puhutte...

Vierailija
7/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä 130 kaveria Facebookissa ja mä oon aatellu että se on ihan normaali määrä... Mulla on paljon kavereita joilla on yli 300 kaveria, muutamalla jopa yli 600.

Vierailija
8/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on itellä 130 kaveria Facebookissa ja mä oon aatellu että se on ihan normaali määrä... Mulla on paljon kavereita joilla on yli 300 kaveria, muutamalla jopa yli 600.

Vierailija
9/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei mutta mihin niitä kavereita tarvitaan sitten? riittääkö, että sulla vaan on 600 kaveria vai oletko jotenkin yhteydessä niihin, en tajua enään mitään.

Vierailija
10/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa -muita ei kiinnosta. Ja jotain vanhoja koulukavereita joita en ole vuosiin nähnyt, en voi oikein sinne pyytää kun eikös siinä pitäisi tietää ihmisen mailiosoite ensin? Ymmärrän kyllä että nuorella lapsettomalla ihmisellä voi helposti olla satoja kamuja, kyllä minullakin olisi 10 vuotta sitten ollut aivan erilainen tilanne. t: ap

Vierailija
11/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en voi oikein sinne pyytää kun eikös siinä pitäisi tietää ihmisen mailiosoite ensin?

Vierailija
12/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria. Kaikki niistä ei välttämättä ole mitään bestiksiä, mutta sellaisia hyvän päivän tuttuja kuitenkin, jotka on ihan kivaa (ja hyödyllistäkin) pitää omassa verkostossa.

Vierailija
13/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun mennään yli 300 niin varmasti kaikki näistä " kavereista" ei ole mitään erityisen läheisiä.

Vierailija
14/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria niin rupee suurin osa oleen bisnestuttuja tai muita sellaisia, joiden kanssa ei todellakaan olla ystäviä.

Hirvee kilpailu tuntuu olevan, että kellä on eniten frendejä... Naurettavaa.

Vierailija
15/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks vähän noloa, kun en tiedä yhtään mitään mistään ihmeen facebookista...

Vierailija
16/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä on opiskelu- ja harrastuskavereita, ihan hyviä sellaisia myös (eli ei mitään puolituttuja).

Vierailija
17/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Facebookissa tasan ne ystävälistalla, jotka ovat ystäviäni. Eli kirjekavereitani eri puolilta maailmaa, ja muutama liveystävä ja vanha koulukaveri, jotka ovat ottaneet yhteyttä. En näe mitään järkeä sellaisten ystävien haalimisessa tuonne, joiden kanssa ei aio pitää säännöllistä yhteyttä.

Vierailija
18/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen itse kirjautunut, että näen ketä siellä on, mutta esim. kuvaani en sinne laittaisi ikinä!

Vierailija
19/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit meitä on kaks... ;D

t8

Vierailija
20/54 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kunnioitan ihmisiä, jotka puuhaa jotain ihan muuta vapaa-aikanaan. Esimerkiksi leikkii lasten kanssa tai lukee kirjaa tai urheilee. Tänään tuli kutsu sinne, ajattelin liittyä, mutta en tehdä siitä elämää suurempaa. Illalla fillaroin ja luen Marie Curien elämänkertaa, leikin lasten kanssa, siivoan ja käyn kaupassa.

Facebook EI OLE LUKIO!