Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan lapsen hautajaisissa?

Vierailija
20.10.2007 |

Mistä syystä?

Itse olin tänään kolmen vastasyntyneen hautajaisissa ja vaikka olen monia hautajaisia joutunut läpikäymään, tämä oli ehdottomasti vaikein.....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni esikoinen kuoli synnytyksessä/sen yhteydessä.

Se on yksi elämäni kamalimmista tilaisuuksista. Kaikki itki. Pappi itki, kanttori itki, kaikki itki.

Vierailija
22/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen on niin kauheaa, että on kärsimystä ja kuolemaa. Elämä on surua tai pelkoa täynnä ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lintuinfluenssa on ajoittain kadunnut julkisuudesta, menevät merkit Lumion mukaan huonompaan suuntaan. Ihmeiten linnuista saadut tartunnat ovat lisääntyneet esimerkiksi Indonesiassa. Hyvin pieni muutos lintujen ihfluenssaviruksessa riittää muuttamaan sen ihmisistä toiseen leviäväksi. (Kuolleisuus on 201 vähän yli kolmestasadasta sairastuneesta. Ehkä se vähenee.)

Tämä tuore Taysin infektiolääkärin tiedote lehdessä.

Siis tuli mieleen tästä aloituksesta tämä.

Kaukaisen sukulaisen lapsi kuoli kauan sitten. Pappi kirjoitti lehteen, että lapsi kuoli ehkä siksi, että jumala katsoi , että vanhemmilla ei vielä ollut tarpeeksi taivasikävää. Pappi kyllä aika rankasti sanoi vanhemmille. Toimisiko jumala tosiaankin näin. Minä ainakin uskon kiltimpään jumalaan.

Vierailija
24/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapseni lähti sylissäni Taivaaseen. Hänet sitten isi kantoi pikkuisessa arkussaan, minä ja isosisko vierellä. On suruista suurin kun omaa lastaan hautaan kantaa. Tuskallista vieläkin ajatella..

Vierailija
25/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli niin paha mieli ja vollotan täällä ihan hulluna

Vierailija
26/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset olivat surullisimmat, missä koskaan olen ollut. Pieni arkku itketti ja vauvan kuolema tuntui niin väärältä. En ole yksissäkään hautajaisissa itkenyt yhtä paljon, itkin itseni tyhjiin. Ruumiinavauksessa selvisi, ettei vauva olisi lukuisten pahojen elimistön rakennevikojen vuoksi pystynyt elämään, ehkä se sitten jälkikäteen hieman helpotti. Mutta silti tuntuu niin väärältä....

Vierailija
27/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisitteko kertoa/ tiedättekö, millainen sydänvika?

Vierailija
28/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti en koe sitä enää ikinä

Vierailija
29/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Lasta(2, 3 & 4v) ja vanhemmat kuolivat auto-onnettomuudessa. Se oli todella kamalaa muutenkin, mutta tuo lasten kohtalo tuntui vielä kamalammalta kestää.

Vierailija
30/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään jatkuvasti että lapsi jää auton alle tai että menetän liikenteessä auton hallinnan tai joku ajaa meidän päälle. Tiedän perheen jolta kuoli kaksi tien vieressä kulkevaa lasta rattijuopon ajaessa päälle vanhempien nähdessä kaiken. Sisarukset olivat kävelleet iloisina ja reippaina tienviertä ja olivat ottaneet vähän etumatkaa vanhempiin nähden. Rattijuoppo oli ohittanut vanhemmat tosi läheltä, lapset jäivät alle ja kuolivat saamiinsa vammoihin :(. Ja rattijuopon rangaistus oli ihan mitätön. Hirttää se olisi pitänyt.

Vierailija
31/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää.... Miksi??!! :(

Vierailija
32/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuttavaperhe tuli kohtukuolleen vauvan hautajaisista meille poikani syntymäpäiville ja minulla oli vastasyntynyt kuopus sylissä.

Koskaan en unohda sen isän katsetta kun katsoi vauvaani, se kertoi siitä tuskasta ja itselle tuli hieman vaivautunut olo terve ihana poika sylissäni.

Vierailija
33/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paha mieli, että oksettaa. Suurinta pelkoa mitä vaan voin kokea ja niitä kaikkea löytyy tästä ketjusta. Pahoitteluni kovasta kohtalosta teille :' (

Vierailija
34/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille, jotka ovat lapsensa menettäneet. Sitä suurempaa surua ei maailmassa voi kokea.

Vierailija
35/35 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stäväperheeltämme kuoli 8-vuotias tokaluokkalainen poika koulumatkalla suojatiellä auton alle. Taisteli hengestään sairaalassa puoli vuorokautta mutta menehtyi vammoihinsa.

Hautajaiset olivat kauniit mutta aivan järkyttävät. Lapsen entisen päiväkotiryhmän lapset lauloivat yhden laulun ja hänen luokaltaan pikkuinen pellavapäinen tyttö lausui hennolla äänellä lasten yhdessä kirjoittaman runon.

Minä olin silloin 25 vuotias ja odotin esikoistamme rv32. Harkitsin pitkään hautajaisiin osalistumista koska tuntui niin raskaalle mutta koin kuitenkin, että mentävä on kun perhe on meille niin rakas kuten oli tuo pieni poikakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi