Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen NIIIN pettynyt tulevaan aviomieheeni

Vierailija
29.10.2008 |

Olet siis NIIN pettynyt mieheesi, kun hän haluaa olla kannasi ja "tehdä" kanssasi kodin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä käsin sitten reissaatte.

Puhukaa avoimesti, missä (maassa ) haluaisitte asua. Jos Suomessa, niin älkää minnekään perähikiälle menkö. Paras paikka teille kai olisi monikulttuurinen pääkaupunkiseutu kotimaassa.

Maailma pienenee koko ajan. Sama kohta missä sitä on - äkkiä pääsee muualle.

Vierailija
22/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis no Helsingissä ehkä joo mutta en sielläkään. Olen varmasti tosi lapsellinen mutta aloin tässä tosissani pohdiskella että josko tämä avioliitto on sittenkään niin fiksu idis.

Sieltä käsin sitten reissaatte.

Puhukaa avoimesti, missä (maassa ) haluaisitte asua. Jos Suomessa, niin älkää minnekään perähikiälle menkö. Paras paikka teille kai olisi monikulttuurinen pääkaupunkiseutu kotimaassa.

Maailma pienenee koko ajan. Sama kohta missä sitä on - äkkiä pääsee muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis halua elää Suomessa, vaan esimerkiksi Britanniassa. Mutta se paskiainen haluaa nyt muuttaa tänne. Ja ei mullakaan nyt JATKUVAAN reissaamiseen oo varaa:D et kyllä sitä pitäis töissä olla ja olisin mielummin ulkomailla töissä.

jos et halua muuttaa pysyvästi kauas, etkä halua asua Suomessa, niin mitä vaihtoehtoja sulla on?

Miksi ette vuokraa Helsingistä jotain pientä luukkua ja sitten reissaa niin plajon kuin sielu sietää. Kai ne teidän yhteiset kamat edes jossain täytyy olla. Vai meinasitko, että et omista mitään muuta kun sen repun?

Sitoutumispelolta toi minusta kuulostaa...

Vierailija
24/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitoutuminen rakkaaseen ihmiseen tarkoita samalla asuntolainaa ja keskiluokkaistumista, muista se...

Vierailija
25/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua muuttaa pysyvästi kauas, etkä halua asua Suomessa, niin mitä vaihtoehtoja sulla on?

Miksi ette vuokraa Helsingistä jotain pientä luukkua ja sitten reissaa niin plajon kuin sielu sietää. Kai ne teidän yhteiset kamat edes jossain täytyy olla. Vai meinasitko, että et omista mitään muuta kun sen repun?

Sitoutumispelolta toi minusta kuulostaa...

Vierailija
26/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitoutuminen rakkaaseen ihmiseen tarkoita samalla asuntolainaa ja keskiluokkaistumista, muista se...

Vierailija
27/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asuminen jossain Briteissä olisi niin huomattavasti erilaista kuin täällä Suomessa? Siis voihan sinnekin sitten jumahtaa.. :)

Vierailija
28/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Niinku.

Vierailija
29/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen asunut maailmalla, ja tiedän et se arki on ihan samanlaista ku Suomessakin. En vaan siis pidä suomalaisesta elämänmenosta. En halua viettää elämääni täällä vaan tunnen itseni kotoisammaksi vaikka juuri jossain Briteissä.

että asuminen jossain Briteissä olisi niin huomattavasti erilaista kuin täällä Suomessa? Siis voihan sinnekin sitten jumahtaa.. :)

Vierailija
30/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä arvasin, että tänne tulee näitä "ootkovähäteini" -kommentteja mutta en nyt niistä provosoidu vaan sanon sen verran, että meitä ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
31/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis haluan a) muuttaa pois Suomesta, b) seikkailla

Vierailija
32/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pelkästään ettet halua asua just täällä.. Siksi vähän ihmettelin että miten muutto maahan, joka kuitenkaan ei niin paljon Suomesta poikkea, voisi niitä sulle tarjota.

Vierailija
33/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"27 eli olen ihan aikuinen ja fiksu ihminen"

no ei ihan siltä vaikuta

Vierailija
34/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"27 eli olen ihan aikuinen ja fiksu ihminen"

no ei ihan siltä vaikuta

Vierailija
35/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sitoudu ja muuta tänne Suomeen jos et halua sitä ja se haluaa. Kyllä niitä Briteistäkin niitä miehiä löytyy. Muuta yksin ja katso tuleeko miehesi perässä. Olen edlleen sitä mieltä että olet sitoutumiskammoinen kun olet noin paniikissa.

En asu itsekään Suomessa, joten ymmärrän mitä tarkoitat tunteella että et halua asua Suomessa...

Vierailija
36/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
37/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ilmeisesti väärä palsta keskustella tällaisista asioista. Niinkuin ERI tavoista elää elämäänsä. Jos itse ei ole nähny kuin ne Viialan omakotitaloalueet ja kaks kertaa Kanarian niin kai sitä on vaikeaa ymmärtää.

Vaihdan siis palstaa, josko pallontallaajissa ymmärrettäisiin=)

Vierailija
38/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hiljaa hiipua (vai miten se meni). Mä haluun vaan seikkailla ja kiertää maapalloa tai oikeestaan haluaisin asettua britteihin. Niiku tiätsä? Mut nyt oon niin pettyny mieheen kun se haluaakin asettua tänne juntti suomeen ja ehkä perustaa perheen, eihän me sit enää voida niiku matkustella.

Vierailija
39/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hiljaa hiipua (vai miten se meni). Mä haluun vaan seikkailla ja kiertää maapalloa tai oikeestaan haluaisin asettua britteihin. Niiku tiätsä? Mut nyt oon niin pettyny mieheen kun se haluaakin asettua tänne juntti suomeen ja ehkä perustaa perheen, eihän me sit enää voida niiku matkustella.

Vierailija
40/79 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n pitää ensin selvittää, mitä hän oikein haluaa ja toteuttaako sen sitten yksin vai yhdessä.

-ulkosuomalainen minäkin-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän