Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pph sopii vanhemmille, joilla säännöllinen työaika

Vierailija
24.11.2008 |

ja joustava työnantaja-muussa tapauksessa päiväkoti parempi ratkaisu kaikille osapuolille. Eli jos olet töissä esim. toimistossa klo 8-15.30 pph hyvä vaihtoehto.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden lapset päiväkotiin, joilla muunlainen työ! Ei perhepäivähoitajia pidä orjina pitää!

Vierailija
2/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä joustavat vanhemmat: niille sopii perhepäivähoito, olipa työ millainen tahansa. Muutoin päiväkotiin! Ja eikös se pph ole kodinomaisuutta tarjoava hoitopaikka, joten jos kodissa on muutenkin epäsäännöllinen rytmi, voi lapset olla aivan hyvin päiväkodissa. Siellä sitä vilskettä ja epäsäännöllisyyttä riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien pojan aamulla hoitoon 7.30 ja mies hakee 15.30. Joskus itse menen hakemaan, mutta pääsen vasta kaupan kautta tullessa siinä klo 17 aikoihin hakemaan. Soitan hoitajalle aina jos tulemme myöhemmin hakemaan lapsemme hoidosta. Meidän hoitajalla on tainnyt käydä tosi hyvä tuuri, kun jokainen perhe pystyy joustamaan hakemisissa. Välillä hoitajalle tulee omia menoja joiden takia haemme lapsukaiset aikasemmin hoidosta. En ole kuullut että ketään olis urputtanut asiasta ja aina hakemiset on pysytty järjestämään. Jos ei lapsen omat vanhemmat niin sitten joku naapuri/tuttu/isovanhemmat ovat hakeneet.

Pph ilmoittaa vaan että lapset pitäisi hakea aikasemmin, eikä kukaan ala kyselemään että minne olet menossa ja miksi et ilmoittanut kirjallisesti 3 viikkoa aikasemmin menosta. Ikävä kyllä esim hoitajan lapsen lääkäri voi olla samana päivävä kuin ilmoitus tulee. Työnantajani ymmärtää tilanteen aina. Omassa työpaikassani perhe on aina etusijalla, työt ehdii aina tehdä. Näin on työnantaja itse halunnut.

Vierailija
4/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopii hyvin kun kummallakin on perussäännöllinen mutta joustava työaika. Olen hyvin tyytyväinen, eivätkä lapsen päivät veny ylipitkiksi kun toinen joustaa aamusta ja toinen illasta.