Miltä kuulostaa? Raskausviikko 23 menossa ja painoa tullut yhteensä noin
Kommentit (8)
mulla viikkoja 22 ja painoa ei ole tullu yhtään...
sehän riippuu ihan siitä millainen olet kropaltasi!
itse olen lanteikas, hoikkavyötäröinen, lyhyt.. aloituspaino oli 54kg ja 22 viikkoon mennessä oli tullut 4,6kg. se kyllä minussa näkyi jo aika selvästi!
lähtöpaino ja BMI jotta olisivat vertailukelpoisia. Jos olet lihava jo raskauden laussa ei sinun painosi saisi kohota mutt ajos olet todella tikku niin painosi PITÄÄ nousta.
Minun BMI oli 21 ja nyt on meneillään 36+4 ja painoa tullut massiiviset 20kg lisää. Olen järkky turvonnut norsu mutta en silti näytä uskomattoman lihavalta, paino on keskittynyt mahaan ja raskausmaha on ollut valtava aina viikoihin verrattuna (sf-mitta kuitenkin hitusen alle keskikäyrän).
Eli älä huolehdi kiloistasi jos olet ns. normaali lähtöpainoltasi :)
mä olen viikolla 26 ja kiloja tullut jo 15kg. :) Esikoisesta tuli muistaakseni koko raskausaikana tuo 15 kiloa ja kahdessa kuukaudessa synnytyksestä olin taas lähtöpainossa (50kg)
Tosiaan riippuu vähän henkilöstä. Hoikat vissiin tuppaa lihomaan vähän enemmän kun tarttee sitä vararavintoa.
Kaikki on ok 25kiloon asti. ;)
Itsellä rv 28 meneillään ja painoa tullut 7kg. Yleensä olen saanut kasaan sellaiset 18-20kg.
Mulla viikko 25, ja painoa tullut noin 7 kg. Kuulostaa paljolta ja olen vähän hermoillutkin. Kiva lukea kuitenkin täältä kommentteja, ettei se kovin hirmuisesti olekaan...
Voiko jotenkin päätellä, onko esim. johonkin viikkoon mennessä yleensä tullut puolet koko raskausajan kiloista?
1,5 kiloa ja koko raskausaikana tuli 13 kiloa, joista kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen oli jäljellä kaksi kiloa.