Vieläkö miehiltä katsotaan kutsunnoissa...?
Katsooko kutsuntalääkäri miehilltä vielä vehkeet?
Kommentit (155)
Kyllä katsotaan ja tehdään lusikkatesti
No löysikö lekuri pukamat ja saitko vapautuksen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kait armeijassa naisia niinkään välitetä tutkia. Miesten tutkiminen siellä kiinnostaa eniten. Miehiä siellä on tutkittu ja kopeloitu vuosikymmeniä jos ei jo satoja. Ja armeija ei kehity koskaan
On sapluuna mihin tissin on mahduttava.
Jåå lääkärisetä työnsi kutsunnoissa peukalon perseeseen ja toisella kädellä vatkas kikkeliä.
Siinä kattelin vierestä sitä touhua että morjens!
t. Tykki mies
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, myös peräreikä tarkastetaan. Se on alentavaa :/
Juu, se on tarkkaa puuhaa. Muista vinkaista kivusta jo kun sörkän nakkia sovitetaan sisään.
Tulee hylsy jos HK:n sininen holahtaa kuin hohtumet kaivoon etkä älyä ynähtääkään.
Tollasella tutkittiin mun kuume intissä. Nykyään on hiljaset pierut!
https://www.seksikauppa.fi/mr-marcus-dildo-imukupilla/p/32554-1/#descri…
t. Sota poliisi
Ei siinä peräaukon tutkimisessa voi olla vingahtamatta kivusta. Oli se niin kovakouranen
No silloin 2000-luvun alkupuolella, kun olin palveluksessa, kivesten laskeutuminen tutkittiin palvelukseenastumistarkastuksessa varuskunnassa. Minulla on sellainen selkeästi riippuva kivespussi, joka ei jätä mitään epäselväksi, niin riitti ihan silmämääräinen n. 3 sekunnin tarkastus. En tiedä, kuinka yleistä on, että lääkäri tarkastaa käsin.
Höpö höpö ei siellä tuommosia tehä. Kalsarit saa pitää jalassa
Vierailija kirjoitti:
Mun piti ottaa suihin kutsunnoissa.
Joo, tuo on ihan satunnaista kuka joutuu ottamaan suihin siellä. En tiedä millä perusteella ne arvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelottaa saako sinne tarkastukseen ottaa äidin tai tyttöystävän mukaan?
Kyllä onnistuu. Jos ei ole läheisiä ihmisiä, voi sinne ottaa mukaan vaikka kissan :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sieltä peräaukosta oikeen sitte etsitään?
Ei sieltä mitään etsitä, periaatteesta vain "tutkivat" ;)
Jos tarkastuksessa löytyy pukamat tai jotain muuta vaivaa saako armeijasta vapautuksen?
Hyi yäk. Sääliksi käy niitä lääkäreitä. Kaivella nyt monen sadan vinkuvien jätkien perseet. Yäk mitä työtä. On ne työnsä valinnut.
Niinpä kuka lääkäri tuommoseen työpaikkaan enää lähtee kun on mistä valita
Tuleekohan Pekka tulevana ylipäällikkönä seuraamaan näitä tarkastuksia?
Vierailija kirjoitti:
No löysikö lekuri pukamat ja saitko vapautuksen?
Kyllä lekuri löysi sormella tunnustelemalla ja lampulla katsomalla pukamat peräpäästäni. Vapautusta kertauksista en saanut. Lääkäri käski yrittää pitää ne mahdollisimman puhtaina metsä oloissa ja antoi tuubin rektaalivoidetta. En olisi kertonut koko pukamista jos oisin arvannu että siellä joutuu tutkimukseen eikä silti saa vapautusta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"]
Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :(
Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden.
[/quote]
Naisilla ei kai ole tuollaista...?
Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä.
[/quote]
ei narkkareiden tarvi edes mennä inttiin.
Perätutkimuksella saadaan mahdolliset "vonkaajat" karsittua.
Ei armeijassa peräreikää sentään tutkita. Kertausharjoituksissa lääkäri tutki peräreikäni kun yritin saada vapautusta ja valitin kipeitä pukamia