Vieläkö miehiltä katsotaan kutsunnoissa...?
Kommentit (155)
Poikani lähdössä armeijaan njossain vaiheessa. Eniten huolettaa ruoka että minkälaista. Sitten se että tuvissa onko liian ronskit ja ala-arvoiset jutut? Ehtiikö peseytyä aamulla myös hammaspesu?
Lääkäri tarkastaa myös alokkaan esinahan tiukkuuden. Ja tosiaan mitataan kivesten koko ym.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 00:44"]Paskanmarjat.
: Armeijan käynyt
[/quote]
Tarkastus on poistettu osasta sotilasläänejä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:56"]
Lääkäri tarkastaa myös alokkaan esinahan tiukkuuden. Ja tosiaan mitataan kivesten koko ym.
[/quote]
Mullakin tutki kivekset ja työnsi sormen perseeseen siinä tarkastuksessa.
No sukupuolielimen perusteella sinne armejaan määrätäänkin. Armeijan pitäis olla sukupuolineutraali.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:56"]
[/quote]
Mullakin tutki kivekset ja työnsi sormen perseeseen siinä tarkastuksessa.
[/quote]
Anaalipenetraatio sormella on aivan normaalia. Siinä otetaan ulosteesta näyte ja tarkastetaan onko ummetusta.
Ei kurkita pöksyihin, bokserisillaan siellä kyllä täytyi venytellä lääkärin edessä ja se testaili nivelien liikkuvuutta jne.
T. Viime vuonna kutsunnoissa käynyt
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 20:53"]
Erotellaan ruunatut pois maata puolustavain joukosta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"]
Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :(
Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden.
[/quote]
Naisilla ei kai ole tuollaista...?
Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä.
[/quote]
[/quote]
Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni?
En ymmärrä konseptiasi.
Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana?
Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä?
[/quote]
Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"] Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :( Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden. [/quote] Naisilla ei kai ole tuollaista...? Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä. [/quote] [/quote] Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni? En ymmärrä konseptiasi. Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana? Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä? [/quote] Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan.
[/quote]
Ja mä kun luulin, ettei enää vapauteta kuin rauhan aikana. Todista väitteesi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"] Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :( Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden. [/quote] Naisilla ei kai ole tuollaista...? Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä. [/quote] [/quote] Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni? En ymmärrä konseptiasi. Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana? Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä? [/quote] Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan.
[/quote]
Ja mä kun luulin, ettei enää vapauteta kuin rauhan aikana. Todista väitteesi.
[/quote]
Varusmiespalvelusta tässä nimenomaan on puhuttukin?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"] Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :( Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden. [/quote] Naisilla ei kai ole tuollaista...? Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä. [/quote] [/quote] Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni? En ymmärrä konseptiasi. Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana? Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä? [/quote] Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan. [/quote] Ja mä kun luulin, ettei enää vapauteta kuin rauhan aikana. Todista väitteesi. [/quote] Varusmiespalvelusta tässä nimenomaan on puhuttukin?
[/quote]
Sanoit kylläkin, että "Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan."
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"] Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :( Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden. [/quote] Naisilla ei kai ole tuollaista...? Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä. [/quote] [/quote] Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni? En ymmärrä konseptiasi. Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana? Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä? [/quote] Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan. [/quote] Ja mä kun luulin, ettei enää vapauteta kuin rauhan aikana. Todista väitteesi. [/quote] Varusmiespalvelusta tässä nimenomaan on puhuttukin?
[/quote]
Sanoit kylläkin, että "Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan."
[/quote]
Sorry, mun moka, oletin keskustelun käsittelevän juuri kutsuntoja ja kelpoisuutta suorittaa varusmiespalvelus, joten tuo termi sitten pääsi "lipsahtamaan". Täytyy nyt kuitenkin tyhmänä kysyä, että jos ei ole otettu varusmiespalvelusta suorittamaan, miten sitten otettaisiin armeijaan myöhemmin?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:24"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"] Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :( Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden. [/quote] Naisilla ei kai ole tuollaista...? Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä. [/quote] [/quote] Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni? En ymmärrä konseptiasi. Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana? Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä? [/quote] Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan. [/quote] Ja mä kun luulin, ettei enää vapauteta kuin rauhan aikana. Todista väitteesi. [/quote] Varusmiespalvelusta tässä nimenomaan on puhuttukin? [/quote] Sanoit kylläkin, että "Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan." [/quote] Sorry, mun moka, oletin keskustelun käsittelevän juuri kutsuntoja ja kelpoisuutta suorittaa varusmiespalvelus, joten tuo termi sitten pääsi "lipsahtamaan". Täytyy nyt kuitenkin tyhmänä kysyä, että jos ei ole otettu varusmiespalvelusta suorittamaan, miten sitten otettaisiin armeijaan myöhemmin?
[/quote]
"Vapautettu rauhanaikana" oli ainakin ennen termi, joka erosi täydellisestä vapautuksesta. En sitten tiedä, mitä rauhanaikana vapautuksen saaneet tekisivät sotatilanteessa?
Kyllä siellä tutkittiin. Kivekset penis myös esinahkaa vedettiin taakse ja lopuksi peräaukko tunnustettiin. Myös 2piikkiä tuli takapuoleen
Ei kai tuommosia oikeasti ainakaan enään tehä? Jossaki ulkomaalaisissa elokuvissa on kyllä kohtauksia missä alokkaat seisoo rivissä ja pudottaa kalsarit nilkkoihin tarkastuksessa. Mut ei kai nyt suomessa
Kyllähän ne katsovat ja liikuttavat myös esinahkaa muutaman kerran edestakaisin. Jos rupeaa stondaamaan kuten minulla, niin tulee merkintä papereihin. Tiedä sitten mihin se merkintä vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 04:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:06"]
Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :(
Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden.
[/quote]
Naisilla ei kai ole tuollaista...?
Mutta ei huumeiden käyttäjiä muuten kiinni saa, ajattele sitä.
[/quote]
[/quote]
Miksi huumeiden käyttäjä pitäisi saada kiinni?
En ymmärrä konseptiasi.
Miksi huumeiden käyttäjä ei voi olla vapaana?
Miksi pitää ottaa ihminen kiinni ja ronkkia tämän alapäätä?
[/quote]
Huumeet ja armeija? Nounou. Jo se, että on käyttänyt hallusinaatioita aiheuttavia huumeita estää armeijaan pääsyn kokonaan.
[/quote]
Koskeeko tämä myös kannabista?