Vieläkö miehiltä katsotaan kutsunnoissa...?
Kommentit (155)
Vain pikkulapsilta ja varusmiehiltä mitataan lämpö peräaukon kautta.
Minä otin äidin tuonne lääkäriin mukaan. Pelotti mennä yksin. Tyttöystävä tykkäs huonoa kun en häntä pyytänyt mukaan. Mutta hävetti likaa ottaa tyttöystävä sinne.
Kyllä katsotaan ja pilkataan pienimunaisia. Ei kannata mennä sinne jos alle 16cm pilli löytyy. Huonoilla geeneillä olevia syrjitään sielläkin kuten muussakin elämässä.
Tuo on totta. Muistan kun penis kutistu vielä entisestään kylmästä johtuen. Lääkäri ja hoitaja nauroivat avoimesti ja lääkäri aloitti tutkimisen pinsettejä käyttäen.
Minut taas tyttöystävä jätti pilkkasi ja nauroi kun olin joutunut intissä mieslääkärin kopeloitavaksi. Oli liian kova nöyryytys kun peräaukko ja sukuelimet kopeloitiin!
Kyllä pojasta mieheksi kasvamiseen kuuluu olennaisena osana että riisutaan alasti ja että armeijan lääkäri. Yleensä mies. Tunnustelee peräaukon perusteellisesti! Tekee ihan hyvää pojille vaikka sattuukin.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, myös peräreikä tarkastetaan. Se on alentavaa :/
Minulta se lääkäri halusi myös tarkistaa eturauhasen, se piti kuulemma voidella päältä sellaisella edes takaisin liikkeellä
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, myös peräreikä tarkastetaan. Se on alentavaa :/
Kyllä. Ja työnnytään sinne. Perustellaan että se kuuluu osana terveystarkastusta!!
No mulla lääkäriksi esittäytynyt mieshenkilö tunki kylmän lusikan perseeseen. Oletan että ihan protokollan mukaan meni, mutta nyt alkaa epäilyttämään.
Meillä tarkastettiin sen pituus ja koon perusteella myönnettiin kuntoisuusmerkki rintaan. Sain suurmestaritason merkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsotaan ja pilkataan pienimunaisia. Ei kannata mennä sinne jos alle 16cm pilli löytyy. Huonoilla geeneillä olevia syrjitään sielläkin kuten muussakin elämässä.
Itselläni on 22 cm mörssäri. Lääkäri oli niin vaikuttunut, että pyysi peräti joukon kenraaleja rinkiin ihastelemaan "aseistustani". Lopuksi komensivat "Lepo!"
Kukaan nainen ei usko että siellä tuommoista tapahtuu. Höpö höpö pojat.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi 90-luvulla katsottiin. Sai antaa samalla kusinäytteen hoitajattaren nähden :/ :(
Aika surkeaa touhua sanon mä. Kiva siinä yrittää pissata toisen nähden.
Jos kusi ei lähtenyt niin hoitajatar meni polvilleen 80-luvulla, työnsi sormensa peräaukkoon ja otti suuhun. Mällien jälkeen kusikin lensi.
Ei katsota koska siittöt ovat lähestulkoon kuolleita nykymiehillä, samoin penis on tehnyt jo näivettymistä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 22 cm mörssäri. Lääkäri oli niin vaikuttunut, että pyysi peräti joukon kenraaleja rinkiin ihastelemaan "aseistustani". Lopuksi komensivat "Lepo!"
Malttoivatkohan olla otttamatta "sisään"?
Tehdäänkö tämä myös kertausharjoituksissa?