Täytyykö tässä tosiaan väliaikaisesti paeta maasta vai mitä ihmettä tekisin?
Mulla on laskettu aika vasta ensi vuoden puolella, mutta jos tämä on samanlainen kun edellinenkin raskaus, niin se alkaa uhkailla synnytystä jo viikolla 26, eli noin kuukauden päästä. :/
JOs hoitsut on lakossa, niin en saa tarvittavaa hoitoa.
Kommentit (47)
jonkun olevan valmis kuuntelemaan sun kiukuttelua, siivoamaan sun kakat, antamaan peräruiskeen, pesemän sun likaisen vauvan ilman palkkaa, koska maailma on minäminäminä.
Jos olet valmis maksamaan hyvästä hoidosta, mene mehiläiseen synnyttämään ja lopeta se kiukuttelu aikuinen ihminen.
Vierailija:
jonkun olevan valmis kuuntelemaan sun kiukuttelua, siivoamaan sun kakat, antamaan peräruiskeen, pesemän sun likaisen vauvan ilman palkkaa, koska maailma on minäminäminä.Jos olet valmis maksamaan hyvästä hoidosta, mene mehiläiseen synnyttämään ja lopeta se kiukuttelu aikuinen ihminen.
jokaista hermostuttaa jos terveydenhuollon työtaistelun takia hänen likaisen vauvansa turvallisuus heikentyy?
Eikä tarvitsisi nytkään. Palkkaahan siitä maksetaan, jos ymmärtää pysyä töissä.
luomusynnyttää... mitä tällä palstalla aina niin kovasti kehutaan.
Ilmeisesti voisi jopa jäädä ihan kotiakin synnyttämään.
Ymmärrän niiden tuskan, jotka eivät ole ajatelleet luomusynnyttää.
on pienempi palkka kuin heillä, joten ymmärrän kovasti närkästyksen siitä, että eivät muka edes voita saa leivälle ja siksi jättävät sinut yksin synnyttämään. Siinä sitten omassa työssään tunnollinen 1600 tienaava nainen ponnistelee yksikseen, kun tukee toisten oikuttelua.
Minä en viimeksikään kiukunnut synnytyksen aikana
Kakkaa ei tullut kovinkaan paljoa
Jonkun verran itkin kivusta
Miksi pitäisi saunaan mennä synnyttämään, kun sitä varten on kätilöt ja synnäri????
Aina olen luottanut terveydenhuoltoon ja maksanut laskuni kitisemättä. Itse olen sitä mieltä, että palkkaa saa nostaa ja maksan jopa mielelläni lisäveroa siitä hyvästä, että sairaalan henkilökunta pysyy tyytyväisenä ja ennen kaikkea TYÖMOTIVAATTISEMPINA kuiin aikaisemmin ovat olleet!
voin vain todeta että nuo hoitajien palkankorotusvaatimukset on jotain aivan järjetöntä.
Ei se työ OIKEASTI ole niin rankkaa kuin aina annetaan luulla. Ja palkka ei tosiaankaan ole mistään huonoimmasta päästä, moni pärjää pienemmälläkin.
Minun mielestäni sopiva korotus hoitajien palkkoihin olisi 100¿ maksimissaan 200¿.
Itse ainakin aion jatkaa hyvin tyytyväisenä hoitajan hommia(tuli korotuksia palkkaan tai ei) kunhan palailen taas työelämään.
joka alalla. Mun mielestä ennen kuin näitä vertailuja tehdään, pitäisi jokaisen käydä kokeilemassa toisensa ammattia ja sen rankkuutta. Ylitöitä tekevät muutkin kuin sairaanhoitajat. Ehkä muutos on suuri siihen, miten asiat on ollut joskus, mutta todennäköisesti hyvin sama kuin millä tahansa muullakin alalla tällä hetkellä.
lapset syntyvät kun syntyvät, eivät jonotuslapun numeron mukaan!
Ja jos lapselle tapahtuu jotain, oma vika - koska tiesit lakon vaikuttavan sairaalan toimintaan!
nyt onkin kaikki kiinni hoitajista!
Millään ei tulla toimeen ilman hoitajia.
Kerta ollaan näin tärkeitä, ettei ilman meitä pärjätä, kuuluu meille maksaa kunnon palkkakin.
HYVÄ TEHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
terveyteen, menet vaikka Kättärille ja lapsi vammautuu synnytyksessä. Onko vika riskeeraajan vai sen joka taistelee leipänsä puolesta keinoja kaihtamatta? Mikä velvollisuus ihmisten on palvella sua ilman asianmukaista korvausta?
Vika on siis äidin, joka ei mennyt yksityiselle synnyttämään ja riskeerasi vammautumisen. Mietippä mikä on yhteiskunnan velvollisuus sua kohtaan ja mitä sinä voisit tehdä yhteiskuntasi hyväksi!
Hyvä tytöt. Täällä yksi media-alan työtekijä, joka tsemppaa kanssanne.
Vierailija:
terveyteen, menet vaikka Kättärille ja lapsi vammautuu synnytyksessä. Onko vika riskeeraajan vai sen joka taistelee leipänsä puolesta keinoja kaihtamatta? Mikä velvollisuus ihmisten on palvella sua ilman asianmukaista korvausta?Vika on siis äidin, joka ei mennyt yksityiselle synnyttämään ja riskeerasi vammautumisen. Mietippä mikä on yhteiskunnan velvollisuus sua kohtaan ja mitä sinä voisit tehdä yhteiskuntasi hyväksi!
Kovasti ollaan taas vaatimassa, mutta mitään mielipidettä ei edes tunnu löytyvän siitä miten voisin auttaa yhteiskuntaa!
Oottakaas nyt vaan asioiden etenemistä ja sitä mihin tässä mennään. Kukaan ei ole vielä lähdössä mihinkään ja asioiden ratkominen on kesken.