Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niillä jotka maksavat eniten veroja, on myös suurin oikeus käyttää yhteiskunnan tarjoamia palveluja hyväkseen.

Vierailija
13.10.2007 |

Esimerkkinä vaikka lasten päivähoito tai kerhotoiminta. Olen kotiäitinä tällä hetkellä, mutta vien lapseni joka päivä virikepaikalle päiväkotiin. Jos joku siitä joskus alkaa minulle urputtaa, vedän tuon verokortin esiin. :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku rutiköyhä yh tuolla toisessa ketjussa ruikuttaa kuinka hänen veronsa nyt nousevat jos sh:t saa lisää rahaa. rikkaat ne palkat maksaa, ei köyhät.

Vierailija
2/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pieni perheemme maksaa n. 3000 ¿ suoria veroja kuukaudessa. Joten hyödynnämme hyvin mielen yhteiskunnan tarjoamat edulliset hedelmöityshoidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun varakkaille aina sanotaan että palkatkaa ykistyinen lastenhoitaja, käyttäkää yksityisiä terveyspalveluja jne. Ihan kuin tässä ei olisi jo tarpeeksi maksettu! Ei me korkeita veroja maksella yksinomaan työttömien, pienipalkkaisten ja yh:tten elinkustannuksista huolehtiaksemme, on niille euroille jotain muutakin vastinetta saatava!

Vierailija
4/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi sanottu.

Vierailija
5/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun listataan yhteiskunnan pienituloisimpia ryhmiä, niin kyllä yh:t yleensä melko hyvin sijoittuvat listalle.

3

Vierailija
6/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kk, kun yksityiselle saimme heti. Toinen lapsemme olisi joutunut kävelemään kouluun 3,3km (taksikyydin saa vasta kun matkaa 3,5km!!) niin laitoimme lähimpään kouluun joka sattuu olemaan stainerkoulu ja taas me banhemmat maksamme ison osan itse. Terveyskeskuksiin emme lapsiamme saa, sillä kaikki ajat olisi omalla työajalla ja aika vaikea järjestää, kun itse 20km päässä lapsen koulusta/ päiväkodissa päivät = meillä on vakuutukset ja käytämme iltaisin yksityisellä!

Eli kylläpä naurattaa meitä kymmeniä tuhansia vuodessa veroja maksavia, kun kotona loisivat ja vähän koulutetut hyödyntävät meidän selkänahastamme revityt rahat!

Että sellanen sosialistivaltion onni!!

Vierailija
7/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä osaa edes kirjoittaa koulun nimeä...

Vierailija
8/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen siis itse valittaa olevansa köyhä yksinhuoltaja, en itse keksinyt lisämäärettä. t.nro 2

Vierailija
9/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllähän MINUN on saatava vastinetta omille verorahoilleni!" MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!!!

Niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista...

Vierailija
10/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt reunaehdot eivät vain ole teille suosiollisia, kuten matkarajoitus, työaika, jne.

3

Vierailija
11/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Kyllähän MINUN on saatava vastinetta omille verorahoilleni!" MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!!!

Niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista...

Vierailija
12/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen jonkun johtajan hirmupalkka ei todellakaan tarkoita, että esimerkiksi huonotuloinen siivooja olisi huonompi ihminen kuin tämä johtaja.

Vierailija:

pari kk, kun yksityiselle saimme heti. Toinen lapsemme olisi joutunut kävelemään kouluun 3,3km (taksikyydin saa vasta kun matkaa 3,5km!!) niin laitoimme lähimpään kouluun joka sattuu olemaan stainerkoulu ja taas me banhemmat maksamme ison osan itse. Terveyskeskuksiin emme lapsiamme saa, sillä kaikki ajat olisi omalla työajalla ja aika vaikea järjestää, kun itse 20km päässä lapsen koulusta/ päiväkodissa päivät = meillä on vakuutukset ja käytämme iltaisin yksityisellä!

Eli kylläpä naurattaa meitä kymmeniä tuhansia vuodessa veroja maksavia, kun kotona loisivat ja vähän koulutetut hyödyntävät meidän selkänahastamme revityt rahat!

Että sellanen sosialistivaltion onni!!

Vierailija
13/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä, joilla on suurimmat tulot, niin pitäisi olla myös eniten ymmärrystä siihen, että kaikki eivät voi olla samassa asemassa. Erittäin outo asenne aloittajalla.

Se on sitten toinen kysymys, että käytetäänkö saadut verorahat parhaalla mahdollisella tavalla, mutta sitä varten meillä on vapailla vaaleilla valittu eduskunta.

Vierailija
14/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydenhuoltoni, koulutukseni jne...

Vierailija
15/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä voi osittain johtua siitä, että kun ei maksa veroja, ei ole myöskään tuloja!

Vai mitä ???

Ihan oikeesti, en kyllä keksi ketään muuta ihmisryhmää jotka ajavat niin reippaasti omia etujaan kuin oikeistolaiset! Siinä jäävät kyllä työttömätkin kakkoseksi.

Tästä loistava esimerkki on tämä ap:n kirjoitus.

" Koska maksan veroja, on saatava JOKA PENNILLE vastinetta!"

No, sillä tavalla se veroprosentti ei ainakaan laske...

Vierailija
16/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niillä, joilla on suurimmat tulot, niin pitäisi olla myös eniten ymmärrystä siihen, että kaikki eivät voi olla samassa asemassa. Erittäin outo asenne aloittajalla.

Se on sitten toinen kysymys, että käytetäänkö saadut verorahat parhaalla mahdollisella tavalla, mutta sitä varten meillä on vapailla vaaleilla valittu eduskunta.

Demokraattisessa yhteiskunnassa kaikilla on yhtäläinen oikeus käyttää yhteisiä palveluita, oli sitten täysin rahaton tai erittäin varakas.

Vierailija
17/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo 3,5 km on ihan sopvia matka. Meidän koulussa se raja oli 5

Vierailija:

16, ei, kyllä kunnat voi sen päättää myös alemmaksi.

Vierailija
18/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjasin vain käsitystäsi, että se on kaikille sama. Ei ole kaikille sama, kunta voi halutessaan madaltaa alarajaa.

Vierailija
19/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Demokraattisessa yhteiskunnassa kaikilla on yhtäläinen oikeus käyttää yhteisiä palveluita, oli sitten täysin rahaton tai erittäin varakas.

Tasa-arvoisuuden kupla ei tule kestämään kun eläkeläisten määrä lisääntyy ja työikäisten määrä vähenee. Jostain on tingittävä ja minä ehdotan, että hyvätuloiset pois terveyskeskuksista, terkkarin hammarlääkäreiltä yms. Niitä palveluja olisi järkevämpää kustantaa vain sellaisille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Onneksi suurin osa hyvätuloisista tutuistani tajuaa tämän ja käyttää yksityisten palveluja, mutta ainahan näitä hyvätuloisia köyhästelijöitä riittää. En kyllä itse kehtaisi edes mennä mihkään terveyskeskukseen lääkäriin, kun kerran yksityisellekin on varaa! Jotain rajaa sentäs.

Vierailija
20/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei yhden kunnan sisällä ole eri rajoja eri ihmisille.

Vierailija:

korjasin vain käsitystäsi, että se on kaikille sama. Ei ole kaikille sama, kunta voi halutessaan madaltaa alarajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi