Rehellisesti, mitä mieltä olette tämän talon sisustuksesta?
Kommentit (114)
Siinä on jonkun kukkahattutädin pitsiunelma. Ammattina varmaan enkelikurssien pitäminen paikkakunnan rouville 😆🤣😁
Joo ja ei.
Keittiön vaaleanpunainen väri parempi kuin ulkopuolen överi.
Ne tekolasimaalausikkunat ei sovi tyyliin.
Pidin siitä vihreästä tapetista mutta se oli pilattu kaikilla muilla sopimattomilla karkkiväreillä.
Liikaa romua, itse talosta ei saanut kuvaa
Ulkoa aivan ihana talo, sisustus huonolla tavalla sekalainen ja ilman punaista lankaa. Taulujen sijoittelu särki silmiä. Jostain yksittäisistä asioista tykkäsin kuitenkin sisustuksessakin. Omistaja tuntuu olevan näitä hieman hipahtavia uushenkisyydestä kiinnostuneita energia/enkelihoitoihmisiä.
Rönsyilevä sisustus. Liikaa värejä ja tyylejä. Itse tykkään yksinkertaisemmasta, mutta maaleilla saisi rauhoitetuksi paljon. Isot kattoikkunat kivoja. Isolle perheelle voisi olla ihan hyvä koti.
Paikoin ehkä aavistuksen liian värikästä, mutta pääasiassa tykkään tuollaisesta vähän rönsyilevästä tyylistä. Eikä tuohon taloon mikään moderni skandinaavinen tyyli sopisikaan.
Liikaa kamaa kaikkialla, mutta muuten hieno. Lattiat, tapetit ja katto hauskoja. Boheemi ja persoonallinen, värikäs. En henkilökohtaisesti pidä vaikka enkelinsiivistä tms. sisustuksessa (vaikka olenkin hengellinen ihminen). Persoonallisuuden takia tämä on kiinnostava ja hieno, koska niin moni koti sisustetaan tylsään samaan kaavaan. Sellainen mua vasta puistattaakin, kun ei uskalleta eikä osata ilmaista oikein mitään.
Ei mun makuun. Tavoiteltu persoonallisuutta, ja sitä todella on. Ihan överisti. Lopputulos ei ole kodikas, vaan levottoman ja sotkuisen näköinen.
Ihana. Pelkkään sairaalavalkoiseen tai musta-harmaaseen jumiutuneille varmasti kauhistus, mutta tuollaiset pirteät ja asujaa itseään selvästi ilahduttavat värikkäät sisustukset tuntuu selkeästi olevan yksi tämän hetken trendeistä kun someakin seuraa.
Se olkkari/tupa mikä lie oli hirvein turkoosinkirjavine mattoineen. Sekavaa, enkä ite ikinä haluaisi asua vaaleanpunaisessa talossa. Joku suihkuhuone oli ihan ok. :D
Sisarellani on samanlainen tyyli. Kun olen kylässä, pidän kiinni tuolistani, etten hyppää riipimään tavaroita vähemmäksi.
Värikäs itsetehdyn oloinen kokonaisuus. Sopinee maaseutumiljööseen, missä se onkin.kuvossa tuo värikkyys tulee silmille, mutta livenä tuo voi olla ok.
Ensimmäisen kuvan keittiö näytti 80-luvun koivuviilutetulta kaapistolta, joka oli jälkikäsitelty vaaleanpunaiseksi. Viimeisessä kuvassa (ilm. Se pieni talo eli ulkorakennus) olevan suihkutilan katossa marketin kattokruunu. Luulenpa ettei ole kostean tilan lamppu tuo.
Ei kiinnosta pätkääkään. ja ihme että jotku viitsii käyttää aikaansa oikotiellä arvostelemalla ihmisten asuntojen SISUSTUSTA. Yleensä siellä ollaan etsimässä ITSELLE asuntoa (jolloin sisustus on täysin yhdentekevä).
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään. ja ihme että jotku viitsii käyttää aikaansa oikotiellä arvostelemalla ihmisten asuntojen SISUSTUSTA. Yleensä siellä ollaan etsimässä ITSELLE asuntoa (jolloin sisustus on täysin yhdentekevä).
Tämä on täysin totta. Toki tuossa talossa on sekin, että kyse ei ole vain kipoista ja kupeista, vaan ison talon kaikista pinnoista, kaapistoista jne, eli jotta tuosta saa keskimääräiseen makuun sopivan, se tietää todella kalliita remontteja.
Köyhän miehen talonpoikais-antiikki - jäljitelmä. Vähän romuisista tavaroista ei ole saatu kunnostettua yhtenäistä tyyliä. Näen mitä on tavoiteltu ja pidän väreistä - mutta lopputulos jää vajaaksi.
Oikein hyvin sopii tuollaiseen taloon
Ja helvatun paljon kodikkaampi kuin steriilin valkoinen minimalismi tai synkeän tumma nykytyyli.
Talotekniikka ei varmaan ole rempattu vaan vain pakolliset
halpoja värikkäitä sisustusratkaisuja
esim. Just se keittiö
Ihan perus noiden makkarin osata, olkkari pirteän värikäs, varmaan omistajan näköinen. En kuitenkaan sitä itselleni ottaisi.
Joku asia voi olla ihan kiva/hieno vaikkei sitä vaikka omaan kotiin valitsisi.