Lue keskustelun säännöt.
saako jo pukeutua lämpimästi vai kauanko pitää vielä palella?
10.10.2007 |
Toppatakin mielelläni ottaisin jo käytöön. Ja hanskat
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja toppatakkiin vaihdoin heti kun ei tarjennut syystakki+villapaita-yhdistelmällä.
Saa pukeutua, vaikkakaan siihen ei keneltäkään tarvitse lupaa kysyä.