Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako jo pukeutua lämpimästi vai kauanko pitää vielä palella?

Vierailija
10.10.2007 |

Toppatakin mielelläni ottaisin jo käytöön. Ja hanskat

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toppatakkiin vaihdoin heti kun ei tarjennut syystakki+villapaita-yhdistelmällä.



Saa pukeutua, vaikkakaan siihen ei keneltäkään tarvitse lupaa kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme