Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden vanhemmat vähättelevät päätöksiäsi?

Vierailija
10.10.2007 |

Kyllä voi taas ärsyttää omien vanhempien käytös!

Olemme muuttamassa tästä talosta pois ja olemme laittaneet sen myyntiin. Syynä nyt ihan se, että pääsisimme lähemmäs lasten kouluja + miehen töitä. Kuitenkaan vanhempani eivät jostain syystä voi tätä sulattaa!!! Ihmettelevät jatkuvasti miten voimme myydä tämän talon (ostimme sen vanhana) kun tämä on näin hyvä ja vielä hyvä paikkakin! (no ei ole, on kaukana palveluista ja tosiaan kouluista ja muista).

En ole edes koskaan viihtynyt täällä mutta sitä eivät ota kuuleviin korviinsa. Tuntuu siltä että välit menee nyt poikki tämän asian takia, siis mun puolesta!!!. En oikein ymmärrä mikseivät vanhempani voi ymmärtää tätä asiaa ja siitä pitää jankuttaa jatkuvasti! En edes tunne että minun pitäisi tätä selittää, olenhan aikuinen ihminen ja teemme omat päätöksemme!!!

En vain jaksaisi jatkuvasti kuulla tuota samaa. Enkä ymmärrä miksi vastustelevatkaan. Jotenkin sitä itsekin sitten tulee niin epävarmaksi vaikka olemmekin varmoja oikeasta päätöksestä.

Kyllä voi tällainen vähättely ärsyttää!!! Siis eittä eivät ota kuuleviin korviinsakaan mun selittelyjä ja esim. sitä etten ole täällä viihtynyt enkä halua että lapsillakaan on niin pitkät matkat kouluun ja kavereille.

onko kellään muilla yhtä ärsyttäviä vanhempia??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi