Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan samanlainen kuin minä?

Vierailija
10.10.2007 |

-Gantin vaatteet

-Hopeakorut

-Aidot nahkalaukut

-Vaalea

-Sporttinen

-Sisustaja

-Helmikorvikset

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-Gantin vaatteet

-Hopeakorut

-Aidot nahkalaukut

-Vaalea

-Sporttinen

-Sisustaja

-Helmikorvikset

- Helsinki 10-vaatteet

- hopeakorut

- aidot nahkalaukut ja feikit myös

- tumma

- Yogi

- sisustaja

- Muovikorvikset, nahkakorvikset, hopeakorvikset...what ever

ja ikää 29

Vierailija
2/28 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos elämäni kekeisimpiä asioita (joita siis esittelisin itseäni kuvatessani) olisivat gantin vaatteet ja hopeakorut, katsoisin olevani melko köyhä.

Mä en vaan voi sille mitään, mutta ap:sta tuli kyllä noilla luettelemillaan " avuilla" mieleen lähinnä pinnallinen ääliö. Ja se, että pystyy opiskelemaan pitkälle ei tarkoita sitä, että sydämestä löytyisi sivistystä.

Mua kiinnostaisi oikeasti miksi Ap. nosti esille juuri nuo ominaisuudet itsestään. Siis helmikorvakorut, was????

Muutenkin mun mielestä se, että pystyy kertomana pukeutumisensa yhdellä vaatemerkillä on aika... teiniä. Siis itse pukeuduin 14-18-vuotiaana Dieselin vaatteisiin, ja se oli silloin kova juttu. Mutta että nyt aikuisena olisin yhtä suppealla mielellä, ei jotenkin toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse erinäisistä syistä (en itse syytettynä mistään) seurannut pidempään sekä käräjä- että hovioikeuden toimintaa maassamme. Petyin syvästi muutamiin juristeihin, joiden pohjimmasena motiivina on selvästikin oman edun (palkkioiden) tavoittelu. Totuus on monelta osin valitettavan kaukana, ja käsittelyjä saatetaan pitkittää vuosikausia (jopa siinä määrin, että EU:sta on siitä huomautettu).

Toivoisin, ettei oikeustieteellisestä valmistuisi enempää hietä, joilla on halua käyttää älykkyyttään lähinnä kierouteen ja oveluuteen.

Vierailija
4/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä pään sisällä on? Helmikorvikset vain heiluvat tuulitunnelin suilla.

Vierailija
5/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan sinua vituttaa, kun kuulet nyt, että tämä tuulitunneli pian väittelee oikeustieteen tohtoriksi:P Ja ikää alle 30v:P

Ap

Vierailija
6/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitäpä mulle sitten mitä de lege ferenda tarkoittaa. on päässyt unohtumaan.

Vierailija
7/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

selitäpä mulle sitten mitä de lege ferenda tarkoittaa. on päässyt unohtumaan.

Entä de lede lata;)?

Ap

Vierailija
8/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edelleenkään kertonut mitään, minkä perusteella kukaan voisi sanoa olevansa samanlainen kuin sinä. Muuten kuin ulkoisesti tai hyvin pinnallisilta kiinnostuksenaiheiltaan.

Miksi luonnehdit itseäsi tällä palstalla, ellet halua saada luonnehdinnastasi palautetta? Siitä sai kuvan, että olet tyhjäpää. Voi olla, että kuva on virheellinen, mutta se on ainoa, jonka listastasi voi saada. Jos odotit kovasti ihailua ja kateutta, niin voi, voi... Tyylisi ei iske.

Vierailija
9/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olis uskonut, että akateeminen kiroilee noin rumasti. Toisin kuin tämmönen työtön kotiäiti :)

Vierailija
10/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itse puuhastelet oikeustieteen parissa? ap

Vierailija
11/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloinen (?)tuleva juristi. Toivottavasti en tule koskaan tarvitsemaan oikeusalalla toimivaa henkilöä, jos ne tuollaisia ovat.

Vierailija
12/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että olisit koskaan väittänytkään olevasi sivistynyt ;-)

Vierailija
13/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että itse pitää itseään jonain, ap ainakin tuntuu arvostavan itseään ( liikaakin? ). Kyllä mäkin voisin käyttää Gantin vaatteita tai vaikka Armanin mutta eipä ole varaa. Olen tälläinen kirppismamma ja ammatiltani hoitaja, mutta ihan tyytyväinen itseeni. En edes haluaisi että joku muu olisi kanssani saman tyylinen.

Vierailija
14/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi olen kotona lapsia hoitava äiti..

Vierailija
15/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ulkoisesti kaltaisia onkin kolmetoista tusinassa, mutta eiköhän joka alalta joku poikkeavakin löydy.

Vierailija
16/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa valita keskustelukumppanini.

Vierailija
17/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen ihminen on ainutlaatuinen. Kuvailemasi perusteella sinulla on tyylitajua ja kunnianhimoa; onnea tulevaan väitöstilaisuuteen ja työurallesi, ja myötätuulta elämääsi muutenkin.

Itsellänikin on vain aitoja nahkalaukkuja, helmikorvikset, pitkät hiukset, sporttinen olemus ja rakastan sisustamista jne. Ne eivät kuitenkaan määrittele minua mitenkään, tai kerro minusta paljoakaan, No, ainoastaan sen, että joidenkin (ja omasta;) mielestä minulla on n. hyvä maku. Mutta makuasioistahan ei voi/kannata kiistellä! Kyllä boheemit ja " tavikset" mahtuvat joukkoomme, ja jokainen ihminen on yhtä arvokas!

En tiedä, minne aiot suuntautua työurallasi, mutta toivoisinkin sinunkin muistavan korkean työmoraalin ja ammattietiikan ohella myös aidon oikeudentajun, omantuntosi ääntä vaimentamatta.

Olen itse erinäisistä syistä (en itse syytettynä mistään) seurannut pidempään sekä käräjä- että hovioikeuden toimintaa maassamme. Petyin syvästi muutamiin juristeihin, joiden pohjimmasena motiivina on selvästikin oman edun (palkkioiden) tavoittelu. Totuus on monelta osin valitettavan kaukana, ja käsittelyjä saatetaan pitkittää vuosikausia (jopa siinä määrin, että EU:sta on siitä huomautettu).

Toivoisin, ettei oikeustieteellisestä valmistuisi enempää hietä, joilla on halua käyttää älykkyyttään lähinnä kierouteen ja oveluuteen.

Kertomastasi mikään ei herätä minussa eityistä ihailua saati kateutta, pääasia on, että olet itse tyytyväinen elämääsi. Ja silloin ei ole tarvetta pönkittää omaa erinomaisuuttaan tai tuoda itseään tarpeettomasti esille. Hyvää jatkoa sinulle!

Vierailija
18/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarvitseeko siinä mitään ongelmaa olla, että haluaa valita myös käytökseltään miellyttävän (ei vain korkeasti oppinutta) lakimiehen?

Vierailija
19/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luojalle kiitos siitä! Tuletko köyhästä ja ongelmaisesta perheestä ja olet opiskellut pitkälle? vaikutat halvalta ja yrität saada pönkitystä omalle tunnollesi muiden kustannuksella..

Vierailija
20/28 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätä en luekaan kunnon keskusteluksi. Kunhan pieksän näppistä, kun koirat älähtelevät.

29 (ja monta muuta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan