Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko joka ilta lukea lapsille iltasadun?

Vierailija
09.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monena iltana sen tekee mies. Se on minua huomattavasti reippaampi

Vierailija
2/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. keskiviikkoisin vasta klo 21. Se on sitten suoraan petiin, lapset syöneet iltapalankin jo tarhassa. Viikonloppuna otetaan sitten vahinkoa kiinni lukemalla satuja päiväsaikaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi pitkiä satuja vielä kuunnella. Usein mun pitää keksiä myös itse, kun 3 vee kertoo mistä pitää satuilla...

Vierailija
4/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun lapset ovat eri ikäisiä, toinen kaipaisi jo pitempää tarinaa jopa ilman kuvia -jatkokertomusta- ja toinen vielä kuvakirjoja ja kolmas ei vielä niitäkään

meillä on investoitu muutamia äänisatukirjoja ja lainattu niitä kirjastosta noille isommille, kovasti ovat pitäneet ja saa äitikin nukutella vauvaa/istua kerrankin hetken iltapalalla/sohvalla rauhassa

luen kyllä muuten kun sopiva sauma sattuu hyvin mielelläni

Vierailija
5/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasatujen lukemisen, kun olin 6 viikkoa vanha. Vanhempani ovat duunareita, mutta meikä on akateeminen ja äo 135. En tiedä johtuuko tuosta, mutta lukeminenhan kannattaa aina? ;)

Vierailija
6/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun luen niin mieskin tulee kuuntelemaan.. makoillaan kaikki sängyssä ja pikkuhiljaa alkaa kuorsaus kuulua.. :)

Vierailija
7/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iltasatuikäiset ovat kyllä jo koululaisia ja osaavat siis itsekin lukea, mutta iltasatu nyt kuuluu vielä iltarutiineihin ;-)

Vierailija
8/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vanhemmalle luetaan ja nuoremman kanssa katsellaan kirjoja (ei jaksa vielä kuunnella kummoisiakaan pätkiä).

Vierailija
9/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasatua meillä ei ole.

Vierailija
10/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan joka ilta lueta mutta muutaman kerran viikossa. Iltasaduksi luen vähän isompien lasten kirjoja, siis ei-kuvallisia.

Vierailija
11/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siis lukemiseen.

Vierailija
12/12 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kolme kertaa olen ollut sairaalassa sinä aikana ja lapset on olleet mummolassakin aina joskus.

Mutta siis joka ilta muuten olen lukenut. Hyötyä? Esikoinen sai parhaimmillaan (ts. pahimmillaan) nelosia äidinkielestä ja kuopuksen koulunaloitusta lykättiin vuodella. Kai se silti kannattaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme