TAAS ampumatapaus: poliisi ampui itsensä ja vaimonsa, kolme alaikäistä
Kommentit (26)
Monelle tuntuu olevan ihan utopistinen ajatus, että mwnot pitäisi suhteuttaa tuloihin tai lasten määrä tuloihin ja jättää vielä vähän puskuriakin tulevaisuuden mahdollisia ongelmia varten.
Mutta ei kaikki kivat kamat pitää saada nyt heti. Ihmettelen myös kuinka monia kiinnostaa se mitä esim. naapurit ajattelevat. Meillä on esim. sijoituskämppä (naapurit ei tiedä) velaton rivitalonpätkä, sijoituksia ja ajamme yleensä pyörällä, joskus lainaamme appiukon toista autoa, v. 83 Toyota.
Naapurillamme on 2 autoa, toinen esim Audi ja ainakin kerran meille tuli heille osoitettu ulosottokirje.
Minulla ei ole kumpaakaan ja silti olen onnellinen ja en todellakaan ole tyhmä. Minulla on älliä tajuta, että raha tua onnellisuutta. Asun uudessa vuokra rivarissa ja meillä ei ole autoa.
Lapsillamme on kaikkea, koska muut kulut on pienet.
Suomessa ei kukaan kuole nälkään ja kaikille löytyy asunto. Lisäksi omaisuuden voi myydä ja mennä velkasaneeraukseen. Ei ole este, vaikka velkansa ois itse aiheuttanut.
Mieheni on taas sellainen, että rahaa pitää olla ja omaisuutta myös.
seppä. Ja jos putoat, niin oma on vikasi ja mikset yrittänyt enempää.
Koska yhteiskunta alkaa auttamaan rahavaikeuksien kanssa kamppailevia. Olen huolestuneena kuunnellut useita ystäväperheitäni, jotka kertovat, ettei raha riitä enää elämiseen..ruokaan, laskuihin.
kamppailevia. Olen huolestuneena kuunnellut useita ystäväperheitäni, jotka kertovat, ettei raha riitä enää elämiseen..ruokaan, laskuihin.
velaksi kaikkea lähtien 200 neliön omakotitalosta ensiasuntona?
Menoja on sitten karsittava. Ehkä muutettava pienempään jne. Varmaan saattaa jäädä velkaa, mutta rahaa se vaan on. Tässä maassa on niin paljon velkaneuvojia, että sen kun marssii niiden pakeille.
että on rahahuolia. Me asutaan vuokralla, koko ajan vuokra vaan nousee, ruuan hinta nousee, sähkön hinta nousee jne. palkka ei vaan nouse.
Ei tässä sentään ruveta toisia listimään, mutta fakta on se että pienellä palkalla ei porskuteta.
Kun korkohommat karkaa ja asuntojen hinnat putoavat, nähdään mikä totuus lopulta on. Itse itsensä ku*een järjestänyt voisi kyllä ihan itse ottaa itseään niskasta kiinni ja ottaa selvää, miten asiat voidaan järjestää, eikä ulvoa, että jonkun muun pitäisi maksaa entinen velkaelintaso hänelle.