Me mennään risteilylle Jouluna!
säälitelkää vain miten pienestä sitä joku voi tulla iloiseksi...no, minä tulen
Asutaan kaukana jänkhällä, ei risteilylle lähdetä joka viikonloppu tai silloin kuin huvittaa
Meille tapahtuma, tosi kivaa, odotetaan innolla
Kommentit (9)
Mekin lähdemme välipäivinä laivalle, varmaan lapset repeävät riemusta kun avaavat joulupukilta saamansa kirjekuoren josta paljastuu laivamatka :)
eli pieni laatikko, johon matkaliput, suklaakonvehteja, pelikolikoita jne laivakamaa.
Eli pakettiin hieman extraa joka liittyy laivailuun!
3
Itse kun asutaan täällä ihan etelässä, niin on kyllä helpompi lähteä risteilyille. Toista kertaa jouluna ei mennä, ei saatu oikeaa joulutunnelmaa - varaudu tuohon tunteeseen jo etukäteen, niin ei ehkä haittaa! Saatetaan tulla täältä etelästä sinne Jänkhälle joulunviettoon, olis ainakin lunta!?
Viime joulun välipäivinä reissattiin päivä Tukholmaan Siljalla, jolloin oli sellainen myrsky, että illan showt peruttiin ja kapu (?) pyysi anteeksi kovaa merenkäyntiä (eihän se sen vika ollut, mutta oli ihan kiva kuulla). Lapset sairastuivat kovaan kuumeeseen, onneksi oli tarpeeksi särkylääkettä. Jonkun lapsi oksensi pienempien pallomereen, joten oltiin eka päivä ilman sitä. Tukholmaankaan ei sitten päästy...
Muistakaa ottaa sitten parit pikkulahjat siellä avattavaksi, mahdolliset sukulaisten/tuttavien "krääsät" kannattaa avata kotona.
Minkäikäiset lapset? Kuinka pitkä risteily? Teineillä voi tulla aika pitkäksi kuitenkin.
kersat pilaavat reissun. Kukaan täysjärkinenhän ei enää pilaa ympäristöä noilla kelluvilla ekologisilla katastrofeilla. Sopinee niieele, jotka kirjoittavat joulun isolla alkukirjaimella.
en silti sitä noin ääneen ilmaisisi. Olit töykeä!
ei siivousta tai mitään stressiä. Valmiissa pöydässä hienot herkut ...
Siellä ei ainakaan tarvitse itse puunata, väsätä ruokia ja raataa :)
p.s. joulu kirjoitetaan pienellä ;)