Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painoindeksi 16,2.. Että ahdistaa olla näin laiha :(

Vierailija
02.10.2008 |

Mutta kun ei paino nouse, niin ei nouse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sitten ahdistaa, eikös se terveys kuitenkin ole tärkeintä? Kannattaa mennä salille, jos painoa et saa nousemaan, siellä saat kuitenkin lihaksia, ja niiden myötä vähän painoakin lisää ;).

Vierailija
2/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa juuri siksi, että tämä ei ole enää terveellistä! Tuntee omassa olossaan, kun paino on liian alhaalla, ei jaksa tarttua mihinkään ja väsyttää usein. Sairaukset on kertaalleen tutkittu pois ja silloin lääkäri vain totesi että "luikku olet ja sellaisena tulet aina olemaan".

Salilla käyn, ahkerastikin ;) Muuta urheilua on vaikea harrastaa, siis suurin osa laijeista on kuitenkin sellaisia kuluttavia.

Taitaa tällä hetkellä olla tuo imetyskin syynä painon tippumiseen, pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa jo koko touhu! (lapsi on kuitenkin jo yli vuoden vanha)

ap

Vierailija
4/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodoton kroppa tietty on. Vaatteita ei enää löydä kaupoista, mitkä ei roikkuisi.

Mulla on sellanen jännä vika, etten tunne oikeastaan koskaan nälän tunnetta.. Mistä lie johtuu. Joudun siis muistuttamaan/ pakottamaan itseni syömään.

Rasvalisät aloitin juuri terveydenhoitajan kehoituksesta.

Vierailija
5/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen kummempaa. Turhaan ahdistaa jos et kerta syö...ei tuo "ok" riitä.

Vierailija
6/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat on 167cm ja 44kg. Tekee raskasta työtä, syö kuin hevonen eikä silti liho. Syö terveellisesti monipuolista kotiruokaa, kerman kermana, voita jne. Lisäksi syö herkkuja liki päivittäin. Hänellä on kolme lastakin.

Itse olen meidän perheen isoin, kahden lapsen äiti, ikää 35, pitutta 165 ja painoa 54. Eli aika hoikkis olen minäkin. Olemme vain hoikkaa sukua, toisten on vaikea ymmärtää että ihmisiä ja etenkin aineenvaihduntoja on erilaisia.

Meillä on kaikki hoikkeleita äidin puolelta, äitini on 50v ja on 160cm/45kg.

Vierailija
7/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat on 167cm ja 44kg. Tekee raskasta työtä, syö kuin hevonen eikä silti liho. Syö terveellisesti monipuolista kotiruokaa, kerman kermana, voita jne. Lisäksi syö herkkuja liki päivittäin. Hänellä on kolme lastakin.

Itse olen meidän perheen isoin, kahden lapsen äiti, ikää 35, pitutta 165 ja painoa 54. Eli aika hoikkis olen minäkin. Olemme vain hoikkaa sukua, toisten on vaikea ymmärtää että ihmisiä ja etenkin aineenvaihduntoja on erilaisia.

Vierailija
8/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei pysty asettumaan tälläiseen tilanteeseen. Syöminen on todella pakko pullaa, voin usein pahoin kun olen syönyt. Ja kaikkea oon jo yrittänyt; syönyt pieniä annoksia pitkin päivää jne.

MUTTA tiedän että itse ja vain itse voin saada itseni syömään. Yritän koko ajan :/

ap

Vierailija
9/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. keliakia?

Ison vauvan imetys kyllä kuluttaa paljon energiaa, minä huomasin radikaalin ruokahalun vähenemisen kun lakkasin imettämästä 1-vuotiasta. Sun tapauksessa voisit omaa kehoasi suojataksesi lopettaa imetyksen, josko ainakin painonlasku pysähtyisi.

Alipainoisuudesta on haittoja, esim. osteoporoosiriski. Yritä ainakin saada sitä kalsiumia paljon.

Vierailija
10/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ymmärrä vaan siitä faktasta että tiedät itsekin syöväsi liian vähän. Joko syöt enemmän ja lihot tai sitten syöt niinkuin nyt ja pysyt laihana.

Vierailija
11/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla jotain muuta ton "syömättömyyden" takana?

Vierailija
12/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet pitää olla kevyttuotteita ja mitä vähemmän rasvaa sen parempi. Kyllä se nälkä sieltä löytyy kun tunget kaikkea virallisterveellistä naamaasi. Vältä kaikkea rasvaista. Siitä tulee helposti kylläiseksi.

Vierailija
13/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdettaan syömiseen juuri noin. Paha olo tulee siitä, että et ole tottunut syömään.

Monikaan ei pysty asettumaan tälläiseen tilanteeseen. Syöminen on todella pakko pullaa, voin usein pahoin kun olen syönyt. Ja kaikkea oon jo yrittänyt; syönyt pieniä annoksia pitkin päivää jne.

MUTTA tiedän että itse ja vain itse voin saada itseni syömään. Yritän koko ajan :/

ap

Vierailija
14/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo että "voin usein pahoin kun olen syönyt"... Kertoo siitä että syöt tosi vähän, tunnet henkistä ja fyysistä pahoinvointia syötyäsi. Vatsasi ei kestä normaalia määrää ruokaa, koska olet rääkännyt sitä liian pienillä annoksilla.

Menisin sinuna puhumaan ravitsemusterapeutille ensi tilassa. Ehkä olisi hyvä saada myös aika psykiatrian puolella? Kokeile.